FlixBus jde po škrtech spojů do Brna dál proti Jančurovi. Otevírá linku do Mostu a Chomutova

Autobus VDL Futura FHD2 v barvách FlixBus na Florenci. Foto: Jan SůraAutobus VDL Futura FHD2 v barvách FlixBus na Florenci. Foto: Jan Sůra

Společnost FlixBus začne přímo konkurovat RegioJetu na další lince. Od 11. září spouští svoji první linku do Ústeckého kraje. Začne

54 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin Š.

A ví se už jaký dopravce pro Flixbus bude jezdit? Moc bych za to nedal, že se „zlomil“ někdo ze stávajících dopravců (Kavka nebo Chemstav Litvínov).

Ondra

Pro Flixbus v ČR jezdí UMBRELLA Coach & Buses.

Kulhán

A na to si přišel kde???
Umbrella to nikdy nejezdila a ani na to nemá licenci!!!
Blue Bus to začínal, to že má stejného majitele neznamená vše.
Teď tuzemsko jezdí 3 dopravci pod Flixem a další přibudou.

Petr.R

nemají označení firmy, tak fakty se to nedá poznat a nikdo nepozná jestli mají licenci.

Josef Petrák

„nemají označení firmy“
Běžně ho na vozidlech mívají, viz https://www.dropbox.com/s/91rbfhkrltr23m7/2018-07-06%2012.37.18.jpg?dl=0

Petr.R

a na té fotce co je v článku je to vymazaný ve fotošopu?

Jan

Spíš je to z druhé strany, u dvěří.

Petr.R

ne vyhláška jasně ukládá, kde to musí být, jaká velikost a co tam musí být napsaný. Vy taky jezdíte třeba bez stěračů nebo bez RZ značky, ta pokuta bez označení firmy je ceněná na sto tisíc. U dveří je cedulka pro koho jezdí.

Kulhán

Hele, nějaká firma je nebo není to je buřt hele, v licenci a techničáku to je pro kontrolní orgány a fertig.
Babiš nedodržuje nic a krade miliardy a ty tady furt prudíš s néjakou adresou na boku 😂😂😂

Petr.R

až nebude mět kryt diskových šrubů, tak napíši, že tam musí být a nevím, costím má co společnýho babiš?

Petr.R

to musím tedy prostudovat a ihned jít na školení.

Petr.R

neschválí to, to by rovnou mohli zrušit RZ.

Josef Petrák

„Umbrella to nikdy nejezdila“
To je zajímavé, že první tiskovku FlixBus v ČR uspořádala právě Umbrella. Spíš to bude tím, že se postupně licence přesunuly pod FlixBus CZ, popř. FlixBus CEE.

Petr.R

a ten cermak co má tři autobusy a jezdí pro flixbus jezdí aji u nás, tak fotka je před nádražím v německu a když píšete, že autobusy jsou označeny, tak přeci není problém toho dopravce si přečíst na tych busách.

Kulhán

Ta fotka je z Florence nástupiště 10 v rohu u oblouku 😂😂😂

Petr.R

dej si tam ještě deset smajlů a přečti si odkaz, co sem dal z německa, tam si to nedovolí, jenom my němcům lezeme někam. Rozumíš vůbec psanýmu textu?

Petr.R

cermak nemá futuru a má všechny autobusy označený, když nevidíš, tak si tu fotku zvětši a jak je vchod, tak nad dveřama máš DB cedulu.

Kulhán

Od začátku to nejezdila Umbrella, měla busy na německých značkách a byla registrovaná v německu to zákon nedovolovsl a ani by zahraniční firmě ač sídlící v Česku nedala licenci.
Od začátku to jezdili busy na našich číslech licence a i pracovní smlouvy nemely nikde o Umbrelle ani slovo. Majitel je ale stejný…

Petr.R

tak jsme se přiznali-nic napsanýho aby se to nemohlo podle fotky nazpět řešit. Děkuji, napsal jste to plně výstižně.

Kulhán

Co to melete??? Myslíte si že Jančurák neposílal hned první dny kontroly na Blue Bus??? Jistě že jo a všechny BlueBus busy měli naše značky platné licence a označení, u několika kontrol jsem byl a o každodenních kontrolách a zdržování na dálnici kontrolami ani nemluvím a vše bylo v pořádku. Pokud zaskakoval bus Umbrelly tak musel být registrován u nás a musel mít s BlueBusem smlouvu a všechno bylo na cajku. Honíte tady v několika vláknech něco o názvu firmy na boku. Pokud přijde kontrola tak ta si zjistí vše a hnes z dokladů komu co patří jako se tak… Číst vice »

Petr.R

Jsou to podvodníci a basta, zítra jdu na obhlídku dvou busů flixbusu a podívám se jestli v tchg mají zastrčenou svoji kartu, píši svoji, jestli fotka bude souhlasit s řidičem a řidičákem, joo pardon, to nebude řidič od nás a ten nemusí dodržovat zákony čr. A neřeknu kde, ty bys dal echo.

Josef Petrák

Kulhán: „Od začátku to nejezdila Umbrella, měla busy na německých značkách a byla registrovaná v německu to zákon nedovolovsl a ani by zahraniční firmě ač sídlící v Česku nedala licenci.“

O kterém začátku se bavíme? Jako první jezdily mezinárodní linky z Německa.

Jen tak

zvláštní .. proč tedy potkávám spousty flixbusích autobusů, které jezdí s označením umbrelly?

Kulhán

Ty jezdí zahraniční linky které nezačínají a nekončí na území ČR

Petr 766

To jako se dobrovolně najde zoufalec, co bude pod Flixem jezdit? A ještě nainvestuje těžké peníze do vozového parku? Nebo to bude zase nějaké šméčko s nějakou novou firmou?
Taky by mě zajímalo, když se někdo při cenové politice Flixu rozhodne pro ně jezdit, zda mu Flix nějak kompenzuje ty akční jízdenky nebo ne. Pokud ne, tak do toho může jít opravdu jen blázen při cenách jízdného v ČR a vytíženosti dálkových linek.

Jindra

Jezdím do Prahy vlakem,rychlé,pohodlné,levné(IN 25 a nákup předem 99 Kč).

Svojsin

Rychlé kam? Do Pardubic?
Tak to bych souhlasil.
Ale ne přímo do Chomutova.

liberal shark

Na tenhle predátorský německý monopol bychom si měli dát velký pozor. Zatím nikdo neví, kde bere na tuto cenovou válku peníze.

AAA

vrazi z vólstrýtu!

liberal shark

Spíš náckové z Berlína, když už :-). Ale vážně – vlastnická struktura této predátorské vyděračské firmy je zcela neprůhledná a nedohledatelná.

babilon

Není důležité, kdo to platí. Podstatnější je, že po získání monopolu budou chtít ty peníze zpátky.

Herold

Přesně tak. Naprosto perfektně je tato situace vidět třeba u aerolinií, kde došlo ke vzniku konkurence zlých kapitalistů proti hodným monopolním státním aerolinkám: kapitalisté nalákali zákazníky na nízkou cenu (letenka do Londýna před 25 lety s ČSA nebo British Airways cca 15-20 tisíc Kč, po vstupu „soukromníků“ okolo 1000 Kč) a po krachu mnohých z těch hodných aerolinek (Swiss Air, Sabena) anebo jejich privatizaci (ČSA, Lufthansa, Air France, Alitalia, British Airways) došlo k tomu, že kapitalisté si budou chtít vybrat svoje peníze zpátky a určitě už brzo dojde k tomu, že letenka do Londýna zase bude stát 20 tisíc korun…respektive… Číst vice »

Jen tak

Boze… proč se musí každý hlupák vyjadřovat k věcem, o kterých zjevně vůbec netuší .. Vy budete mít vysokou školu života, že?

Máte vůbec tušení, jak „svět funguje“? zkuste se zamyslet a odpovědět si na otázku, co by se stalo, kdyby letenky do londýna stály 20 tisíc nebo 50 tisíc?

Petr.R

Lidi by přestali lítat a našel by se dopravce, který by ty lidi znovu nalákal na nízkou cenu.

Herold

No co, až vznikne monopol, kapitalista si bude chtít vybrat svoje investice…stejně jako to psal babilon u autobusů:-)

To

Jak se v české kotlině traduje – a zvlášť na tomto webu – každá konkurence je dobrá a pro cestující přínosná. Tedy, jen tak dál.

železničář

Vynikající zpráva. Konkurence musí být.

Josef Trögl

Vyrůstal jsem v Chomutově. Jezdit autobusem odsud do Prahy přes Most je stejná ptákovina jako jezdit z Mostu do Prahy přes Chomutov. Dvě hodiny trvala cesta autobusem naposledy před 25 lety, kdy D7 končila před Slaným a nebyly dostavěné všechny obchvaty.
Když už bych měl strávit v autobuse přes dvě hodiny, tak pojedu raději vlakem (Chomutov hlavní 5:03, Chomutov město 5:07, Praha Holešovice 7:14, Pha hlavní 7:24).

železničář v důchodu

Pro leckoho (zejména nejezdí-li vlakem často a nemá In-kartu) ovšem může být problémem bránícím v cestě vlakem cena jízdenky …

Svojsin

A taky čas, zvlášť na Hradčanskou, kde vystupuje většina lidí.

soukromník

Výborně. Každé polínko k likvidaci žlutého je dobrý, ba výborný podnikatelský záměr.

Petr 766

Kde se vy závistivci pořád líhnete? Že budete tleskat něčemu, co po zničení konkurence nasadí ceny vyšší o 200% než je obvyklé?

vvvv

VYjste fakt hlupák

Indian

Poté, co Regiojet vyštípal všechnu konkurenci na trase Florenc – Louny – Most/Chomutov konečně přichází konkurence. Bylo na čase. Z Florence jsem se do Loun jako nepravidelný cestující neměl už pár let možnost dostat. Uvidíme, jestli se to s příchodem Flixbusu změní. Ale z auta se mi do autobusu bude přesedat těžko, to vám povím.

To

Nejezdí náhodou z Florence přes Louny BUS do Jáchymova?

Indian

Tak na to koukám jsou dvě výjimky z Regiojetu. Autobus v 8:00 a v 14:45. A to je tak všechno

To

nj, to je ta konkurence, z který každý vlahem usíná

To

Jinak spojení do Loun je z Prahy více než luxusní – i několikrát do hodiny. Není vždy nutné jet už z Florence, když se dá k BUSu dostat MHD a je to rychlejší.

Indian

Luxusní pro ty, co jedou „jen“ do Prahy. Když jedu od Hradce nebo Pardubic, kouknu do IDOSu a už vybírám kam se mám přemístit a počítat jestli to stihnu. Něco jede ze Zličína, něco z Hradčanské, něco z Florence… Dřív jezdili skoro všichni dopravci z Florence, ale pak přišel Regiojet a všichni to postupně vzdali. Nicméně já to autobusové dilema vyřešil po svém. Jezdím autem. Ono by mi ani nevadilo, že z Florence jede jen předražený Regiojet, ale to, že na odpolední spoje máte problém sehnat lístek týden dopředu. A táhnout se od vlaku ještě hodinu metrem na Zličín… Dejte… Číst vice »

Petr.R

ty oslavy si dovedu představit a hlavně kdo tam byl, fotka mluví za vše.

Svojsin

Těch spojů co vynechají Louny, je poněkud víc.
Tím zajímavější pro lidi z Chomutovska do Prahy….