FlixBus jde dál proti Jančurovi, zlákal ke spolupráci slovenský Turancar
Autobusy Setra Comfort Class v barvách Turancaru a FlixBusu. Foto: FlixBus
Společnost FlixBus rozšíří svůj záběr na Slovensku. Nově se dohodla s nitranským dopravcem Turancar na spolupráci na některých slovenských vnitrostátních
Jančura potřebuje konkurenci jako prase drbání takže klidně i Flixbus/Turancar
Jel jsem Flixem zatím 2x a osobně komfort lepší než Student, na čas, prostě spokojenost.
Ten lepší komfort je tam konkrétně v čem? Že jedete poloprázdným autobusem může být vnímáno jako „lepší“ komfort, ale tak nějak to není zásluha dopravce, že nabízí něco jiného, lepšího… Sedačky u FX jsou méně pohodlné ve srovnání s těmi vysokými u RJ (tedy krom nových i8, kde jsou už taky nízká, ale na linkách kde jezdím, jsou ty vysoké). Rozestupy mezi sedačkami jsou možná o něco větší, ale nemám problém ani u RJ, stačí si sednout do první poloviny busu a na rozdíl od FX jednoduchá rezervace včetně konkrétního místa. O samotném rezervačním systému, zákaznické lince, službách ani nemluvě,… Číst vice »
Za mě lepší wifi u flixu. A rozestup mezi sedačkami s mojí výškou (2m) poznám dost.
Já jel Flixem 4x v rámci Evropy (Brusel – Amsterdam, Amsterdam – Rotterdam, Rotterdam – Frankfurt a Frankfurt – Praha), z toho jednou zpoždění půl hodiny, jednou patnáct minut a jeden řidič s naprosto otřesným chováním, co jsem ještě nikdy nezažil.
Vydržel jsem pouze dvě jízdy s Flixem a dost. Zpoždění nad půl hodiny, protože zmatený řidič s vizáží vymahače neznal trasu. K tomu dobrá půlka cestujících vypadala jako „sociálně deprivovaná socka“. Never more …
Je vidět jak ten Turancar Flixbusu věří 😀 Celá 4 místa z cca 50 to je fakt kontingent. Myslím že tady musel Flixbus hodně přemlouvat, tipuji ze ty polepy zaplatil právě Flixbus. Prostě jen a pouze marketing jako že My tady jezdíme, mame tady 260 spojů atd. 😀 Mají tam spoje asi stejně jako já jsem vlastníkem ČEZu, což o sobě taky můžu prohlasit a nebudu lhát 😀 No je fajn že mají kontingent velikosti Škody 120, mohli mít taky 1-2sedačky a pak by to byl Flixmotorka 😀
Pak je otázka, zda pokud prodají ta 4 místa, neuvolní systém další, těžko říct, zkoušet to nebudu 😉
Hans: Vlastníkem ČEZu rozhodně nejste – maximálně miniminiminimálním spoluvlastníkem – a je otázkou, co za tu spolupráci s FlixBusem ten dopravce ve skutečnosti získává (což ani nemusí být vyjádřeno přímo finančně).
Docela by mne zajímalo, jak dvounápravový dálkový autobus vychází na zatížení náprav s plnou naloží cestujících a jejich zavazadel……
P.S. ono i dvounápravové narvané město může být zajímavé 😀
Po naprosto otřesném chování černošského řidiče Flixbusu v Rotterdamu, který se choval jak puberťák, s touhle společností už nikdy nejedu.
To se Turancaru vyplatí kvůli 4 místům brandovat autobusy? Nebo je za tím něco víc?
Kvůli čtyřem sedačkám lakovat autobus na půl, to se vyplatí. Jsem zvědav, co se bude dít za tři roky, až budou dopravci muset obnovovat vozový park.
Jinak pokud jsou všechny nové autobusy dvouosé (cca 49 míst), tak druhý největší dopravce na nedotovaných linkách v Německu, tedy Student agency, může být v klidu.
to se řeší polepem, ne
nějaký polep je lahůdka sundat.
Je to levné, to se bude na Slovensku a Moravě líbit… Jinak s tím nikdo normální nemůže jezdit
Zoufalost Flixbusu, už zjistil, že všechny dopravce vydíráním nezíská, tak zkouší toto.
Uvidíme časem jestli se to tam ujme, ale jistá skupina co má vlak zdarma tím jezdit nebude.
Ale jistá skupina co má vlak zdarma tím jezdit nebude. Můžete mi říct, proč to sem píšete? Jakou to ma souvislost s článkem? Vy jste opravdu takovej jednoduchej!
podívejte se honzo, vy určitě jste chytřejší jak pes, ale zapomněl jste, že v článku jsou napsaný i linky, kde bude jezdit, no a v jedné trase jezdí i moje teta a má na výběr, jezdit vlakem zdarma nebo si vybrat flixbus, jistě honza by si vybral flixbus, někde jsem četl, že chytří lidí co je zdarma zavrhují. A Jane, ten článek je o slovensku, ale vy nejste jednoduchý, tak možná vám to dojde.(nevím kdy)
dal jsem ti mínus i plus abys nebrblal.
Jen houšť!