Jančura jedná o spolupráci s BlaBlaBusem, novým konkurentem FlixBusu

Vizualizace autobusu BlaBlaBus. Foto: BlaBlaBusVizualizace autobusu BlaBlaBus. Foto: BlaBlaBus

Nástup společnosti BlaBlaBus na trh s dálkovými autobusy může v Česku usnadnit spolupráce s tuzemskou jedničkou v dálkové autobusové dopravě,

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin

…to je nazev, uplne me odrazuje…

Leoš Konečný

Vše co půjde proti Flixbusu je super

DPDP

Já se jen divím situaci v Německu, kde to Flix vysál a pak zdražil.
Tam může mít více než 50 % trhu, a pak si dělat co chce?
Na to by se měli vztahovat nějaká nařízení nebo limity…
Ještě že u nás to nehrozí 🙂
I když bych pár lidem co teď jezdí do Liberce za dotovanou cenu 49 Kč přál aby jim to Flixbus zdražil 🙂
Taky nemůžu rohlík kupovat za 30 haléřů když jeho výroba stojí 3x více. 🙂

železničář v důchodu

V akcích bývají rohlíky často běžně za 1 Kč: pravda,Váš „třicetník“ to sice není, ale není třeba právě těch 49 Kč také výše skutečných nákladů na jednoho přepraveného cestujícího ve zmíněné relaci?

Leoš Konečný

V akcích bývají rohlíky za korunu z toho důvodu, aby přitáhli více lidí, kteří nakoupí i jiné zboží, které zase pokryje ten rozdíl akce. Jste úplně mimo fakt. Tohle srovnávat s Flixbusem, jehož dotují investoři s cílem zničit veškerou konkurenci.

petr766

Tak hlavně ať p. Prouza zůstane tam kde je a nevrací se. Hned jsem si říkal, že tam byl, jen jsem si nebyl jistý.

Martin K.

Ta kooperace dává smysl, snad RJ nebude tahat za extrémně krátký konec. Stejně o tom zda se to chytne rozhodne zákazník…

petr766

Ono hlavně i BBBus asi ví, že jít sem samostatně by moc smysl nedávalo, když je tu Flix a Jančura. Takže asi bude lepší se domluvit na nějaké spolupráci, kdy si budou vzájemně prodávat jízdenky / místa a podporovat se navzájem proti Flixu. BBBus by musel u nás budovat všechno od nuly, pochybuju, že by tu bylo něco na prodej nebo by se někdo hrnul do spolupráci aby konkuroval Jančurovi i Flixu zároveň. Když ani Flix v podstatě nikoho ke spolupráci nezískal krom Tredosu na jedné nepodstatné lince. Spíš bych byl raději, kdyby Eurolines u nás se nakonec domluvilo s… Číst vice »

člověk zklamaný dnešním světem

Mně příjde, že Jančura se zhlídnul ve vláčcích a na busy trošičku kašle..
-> Žádná obnova vozového parku (bus) v posledních letech, cítitelné snížení standardů (kvality – což ale chápu,když si svých zaměstnanců moc neváží – finančně!!), žádné moderní inovace a jen nesmyslné „novinky“ 🙁
Taky i fakt, že pod firmu Student Agency k.s. nyní patří už jen busy a všechny ostatní činnosti se osamostatnily pod vlastními firmami (RegioJet, RegioJet Pool, Student Agency Travel,…; https://zdopravy.cz/jancura-rozdeluje-student-agency-vycleni-byznys-s-letenkami-a-zajezdy-do-nove-firmy-21722/) – což mi vnuklo myšlenku, že úplné osamostatnění autobusové divize je jakousi předpřípravou k prodeji, či nějaké „spolupráci“(pronájmu jména)…

počkáme jak se mu bude líbit na trati brno-bohumín, přeci, ale řekl, že lidi naučíé jezdit vlakem a tvoje myšlenka má trochu aji jeho mínění o dopravě.