Firmy železničního průmyslu fungují i v době pandemie, potýkají se ale s celou řadou problémů
Ilustrační foto. Pramen: ACRI
Praha, 06. 04. 2020 – Asociace českého železničního průmyslu (ACRI) provedla mezi svými členskými firmami další rychlé šetření, které se
To není novinka, že v tomto oboru firmy nemají problémy s odbytem i po začátku propadu hospodářství, ale za to může setrvačnost v odvětví. Za rok a půl to bude vypadat jinak, zkušenost z krize 2008.
Poučení z krizových let 2008 a 2009 i z Velké hospodářské krize ve 30. letech 20. století je takové, že v krizi se nesmí tupě škrtat, ale naopak je nutné investovat – byť na dluh. Zejména je nutné investovat do dopravní infrastruktury a stavebnictví obecně, protože právě v těchto oborech nejsme tolik závislí na dění v okolních státech, jako např. v autoprůmyslu.
Hlavně znovu nepustit k moci takové rádoby „experty“, jako je Bárta a Kalousek! Ani jejich pohrobky.
Penále snad na základě vyšší moci nebude, jeho požadování by každý soud zamítl.
Tzn. pan mluvčí může být zatím v klidu 🙂
…nemám sice moc ve zvyku takhle rejpat, ale tohle mi nedá – to, co je na ilustračním obrázku, se nazývá „dvojkolí“ (a nikoliv „soukolí“)…
tak tak, soukolí bývají zhusta ozubená.. to by dělalo dost velký rambajs na kolejích
Dvojkolí to bylo už v roce 1986 když sem tehda nastoupil k ČSD.. 🙂
Dotaz na místní znalce: co jsou to ty tři věci mezi koly?
Brzdove kotouče.
Tak jsme nechali jen Ilustrační foto 🙂
Na novinkách by se tato chyba dala odpustit, ale na dopravním serveru? No nevim 😀
Je moc dobře, že ty firmy jedou, že zaměstnávají a jak doufám, budou zaměstnávat spoustu lidí.