Firmy železničního průmyslu fungují i v době pandemie, potýkají se ale s celou řadou problémů

Ilustrační foto. Pramen: ACRIIlustrační foto. Pramen: ACRI

Praha, 06. 04. 2020 – Asociace českého železničního průmyslu (ACRI) provedla mezi svými členskými firmami další rychlé šetření, které se

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jakub Rákosník

To není novinka, že v tomto oboru firmy nemají problémy s odbytem i po začátku propadu hospodářství, ale za to může setrvačnost v odvětví. Za rok a půl to bude vypadat jinak, zkušenost z krize 2008.

Kuzma Kuzmič

Poučení z krizových let 2008 a 2009 i z Velké hospodářské krize ve 30. letech 20. století je takové, že v krizi se nesmí tupě škrtat, ale naopak je nutné investovat – byť na dluh. Zejména je nutné investovat do dopravní infrastruktury a stavebnictví obecně, protože právě v těchto oborech nejsme tolik závislí na dění v okolních státech, jako např. v autoprůmyslu.

Hlavně znovu nepustit k moci takové rádoby „experty“, jako je Bárta a Kalousek! Ani jejich pohrobky.

GPGP

Penále snad na základě vyšší moci nebude, jeho požadování by každý soud zamítl.
Tzn. pan mluvčí může být zatím v klidu 🙂

ythomas_ct

…nemám sice moc ve zvyku takhle rejpat, ale tohle mi nedá – to, co je na ilustračním obrázku, se nazývá „dvojkolí“ (a nikoliv „soukolí“)…

dada

tak tak, soukolí bývají zhusta ozubená.. to by dělalo dost velký rambajs na kolejích

Stanley

Dvojkolí to bylo už v roce 1986 když sem tehda nastoupil k ČSD.. 🙂

Lukáš F.

Dotaz na místní znalce: co jsou to ty tři věci mezi koly?

Kubrt

Brzdove kotouče.

Jan Šindelář

Tak jsme nechali jen Ilustrační foto 🙂

Anonymas

Na novinkách by se tato chyba dala odpustit, ale na dopravním serveru? No nevim 😀

Eduard

Je moc dobře, že ty firmy jedou, že zaměstnávají a jak doufám, budou zaměstnávat spoustu lidí.