Firma Václava Fischera neuspěla se žalobou za škodu za odstavené boeingy

Odstavené boeingy 737 po Fischer Air. Foto: Honza Groh (Jagro) [CC BY-SA 3.0 (https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0)]Odstavené boeingy 737 po Fischer Air. Foto: Honza Groh (Jagro) [CC BY-SA 3.0 (https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0)]

Německá společnost Aircraftleasing Meier & Fischer (AMF) nevysoudila od českého státu odškodnění za nucené odstavení dvou letadel Boeing 737. Ústavní

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
amey

Podnikáním vČR přišel o všechno, i o ty letadla. Kdyby si nabral peníze od bank a ručil minimem nebo vůbec ničím tak, jako většina velkých ryb, tak by dodneška podnikal a banky by prosily, aby by jim úvěry splácel. Takhle do toho vložil svoje finance a přišel totálně na buben….jiní s obrovskými a nesplacenými úvěry z poloviny 90 tých let dodnes podnikají vesele a v pohodě dál….

jirka

on se domnival, ze cesi jsou jak nemci nebo svycari. JEn zapomel ze 40 let se cesi brutalne rusofilovali… a ty 90.leta to byla KGB-Claus Action, davno pripraveno

Bemda

Jirka zoufalec! Co o tom podnikani Fischera vis? Asi howno, ale to je u hlupaku Tvyho typu normalni!

Bart

Tak hlavně, že umíš napsat hovno s W a uprostřed věty tvrdé písmeno. Doporučuji procvičit gramatiku.

amey

Neznalost neomlouvá. Pokud investoval, měl si samozřejmě vše pečlivě pořešit, nicméně je asi v cestovním ruchu jediný, kdo přes různé krachy přišel o hooodně majetku. Ostatní krachy různých CK vesměs výsměch…i když ta Tomi Tour, kde působil taky krachla a pojištóvna to zatáhla.

Y.K.

Spíše si to neuměl spočítat, jako tuna dalších cestovek co krachly. Zkrachoval i v Německu. Jen on to svádí na jiné.

Zdeněk

Spíše se někteří Češi brutálně klausifikovali. Naštěstí opravdu jen někteří. Dej si doma pozor, aby na tě zpod postele nevybafl nějaký Rus s kalašnikovem… Když něco nejde, jde ztuha, nebo se rovnou podělá, je tu přece ten báječný hromosvod, na který lze všechno svést: Rusko. Na to se dá nyní svést úplně všechno: od vlastní neschopnosti přes plajte až po podělanej život.

Prngr

V Německu to těsně před krachem prodal
U nás zkrachoval dvakrát
Hochštapler

noerf

amey: Hlavní problém byl, že prakticky s totožnými náklady začal na Kanárské ostrovy a dalších destinací létat Travel service s letadly pro 196 cestujících, kdežto u Fischer Air měli Boeingy 737-300 kapacitu 134 míst a to ještě nechával některá sedadla volná jako bussines třídu.