Kvůli snižování emisí zavádí Finnair autobusové linky, nahradí část letů

ATR 72 společnosti Finnair. Foto: Anna Zvereva / Flickr.comATR 72 společnosti Finnair. Foto: Anna Zvereva / Flickr.com

Finnair vidí v kombinaci více druhů dopravy cestu ke snižování emisí.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
witek

Helsinky a Turku jsou příjemně spojené vlakem. Jede to necelé dvě hodiny, celá cesta pod dráty.

Kubrt

Řeč je o spojení na Vantaa za účelem dalšího pokračování letecky. To už tím vlakem není žádná sláva, v porovnání s dálnicí.

Jiří Kocurek

Zjišťuju, že v ČR už něco takového zařídil RegioJet, provozuje autobusy z LKPR do Plzně.

Anonymus

Nechapu, ze se napric Evropou nestabi vysokorychlostni vlaky. Spojit Amsterodam Brusel Pariz Barcelonu Valencii anebo Hamburg Berlin Warsavu Rigu apod. To jsou proste zakladni myslenky, ktere v dnesni dobe by se meli realizovat co nejrychleji napric celou Evropou. Nebo aspon napric EU. Vlaky od 300 km v hodine.

Jirka

První půlka tras, co jste vyjmenoval už spojené jsou. VRT z Varšavy přes Pobaltí do Helsinek je min. v plánu.

Air Traveller

1. nekdo to musi zaplatit
2. musi se to postavit (to v dnesni dobe vubec neni jednoduche)
3. rada tech destinaci uz VRT davno spojena je

nevím, co jsi chtěl říct.

Anonymus

Pokud uz stoji, pak super. Ale rada zemi a mest rychle vlaky nemaji a je to chyba. Cesku to chybi hrozne moc. 🙁

Jiří Kocurek

Oni to nestaví, protože to postavili už před 25 léty. A zkuste se zamyslet nad zkratkou PBKA. Paříž, Brusel, Amsterodam a K….?

Ted

Postavit v dnešní době trať je běh aspoň na 20 let. Rychlost povolování je téměř stejná jako u dálnic. Než se vše v koupí a vyřeší odvolání všech aktivistů, uběhne celá jedna generace.

Otansiho

Omezování dává smysl v délce tratě 0-500km letecky směrem k železnici. V délce nad 500km je blbost omezovat a je to jen pusté loby. Krok Finnair vidím jako šikovný tah, ekoteroristy bude moci poslat někam, pokud busy jezdí na vodík 🙂

David

Jo, do 500km omezovat, vypadá hezky na papíře,vale realita bude trochu jiná. Za jak dlouho dáte vlakem z Prahy Mnichov, Frankfurt, Budapest, Krakow či i tu Vídeň? Celodenní výlet, co?

Jiří Kocurek

Vídeň nikoliv. Pokud to nechce jet natruc přes Velenice osobákem.
Německo bohužel velké špatné, je to dědictví nejen železné opony, bohužel i ještě starší, takže vznikly jenom průmyslové lokálky.

Kubrt

Přinejmenším spojení letiště s Tampere by mohlo být konkurenceschopné i po železnici.

Vochomůrka

😂😂😂

none

Jen se smejte. Takhle to zacina. Nejdriv gesto, pak povinnost pro vsechny 🙂 Vzpomente si na me, az pri ceste do USA budete veslovat 😀