Farář z Ewingu: Hledáme kreativní lidi se vztahem k dopravě
Komunikační agentura Ewing rozšiřuje svůj tým o nové kolegy, kteří se budou podílet na projektech z oblasti veřejné dopravy.
Komunikační agentura Ewing rozšiřuje svůj tým o nové kolegy, kteří se budou podílet na projektech z oblasti veřejné dopravy.
Mě by to docela zajímalo, i když z prostředků hromadné dopravy používám hlavně dopravní letadlo.
„Farář z Ewingu“ je dobrý clickbait, jinak bych ten článek vůbec neotevřel 🙂
Nevím no, kampaň „Nejedeš načerno“ měla super potenciál na použití nějakého víc „fancy“ fontu, než zrovna Arial… font použitý v logu kampaně vypadá dobře, tak proč ten zbytek Arialem? Léta tohohle fontu už jsou dávno pryč… a teda Comic Sans na tramvaji nekomentuju raději vůbec. 🙂
Tak se přihlašte a můžete to změnit…
Hezký den, musím ujistit diskutující, že Farář není v mém případě funkce spojená se starostí o farnost, ale opravdu se tak jmenuji. 🙂 Krásý den
Farář z Ewingu je hezká slovní hříčka.
Ovšem otázka, zda s radostným souhlasem toho, o kom se píše. Z tohohle většinou nemívám dobrý pocit. Už proto, že v této buranské zemi je to už součástí kultury, nejen v hospodské nebo pavlačové debatě, ale i v psaném projevu označovat lidi jen příjmením, případně nějakou hnusnou, z pomluvy nebo překroucení věci (samozvanými soudci) vycházející přezdívkou.
Oznacovat lidi jen prijmenim je uplne normalni ve vetsine zemi. A neni na tom pochopitelne vubec nic buranskeho.
Čekal jsem nějakého duchovního z anglosaských zemí a přitom jde jen o reklamní agenturu. Zajímavý marketing.