Jestli to tu někdo z Fajnu čte, tak bychom potřebovali spojení Brno – Střední Morava (OL, PR, PV), a to zejména hodně odpoledne až večer. Jakmile chce člověk do Brna třeba za kulturou, tak má nazpět smolíka. Dráty přestávají jezdit okolo 20h, busy ještě dříve….
Ivan
2 let
Autobus se žlutou střechou. To nebude nový vůz, po kom asi je, že? 😀
Mají jenom jeden, nebo jich mají víc? Jestli jeden, je to dost riskantní podnik s takto starým strojem (ono i s novým). Předpokládám, že mají jediný, když obsluhují tak málo výkonů.
Měli by mít ještě jednu Bovu. S tím jízdním řádem jak je to jeden autobus už odjezdit nemůže. V neděli jede z Mikulova do Prahy autobus v 11:30 a pak hned 14:20. https://seznam-autobusu.cz/en/vuz/27974
Ano, je to dost olítaná vrána z klece RJ. Podle RZ je to bus č 175, tedy stroj nasazený tak před 10 lety, který má nastrouháno min. 1.250t km.
Tím nechci říct, že je to šrot, ale už pamatuje hóóódněkrát D1 v dobách před rekonstrukcí.
28.03.2019 měl najeto 1057824 km a než se prodal, těch další 100 tisíc asi dal. Je otázka, co najezdí u Fajnbusu, ale takový kilometry už to určitě nebudou. Nicméně okolo toho milionu a čtvrt určitě už má
No, tak jsem se skvěle trefil! Tak doufám, že udělá ještě kus práce. Pokud s tím máte co dočinění, tak přeji hodně šťastných kilometrů a slušný cestující.
Jedlik
2 let
Definice nadpisu je nepřesná „skoro každý den“
Ve směru z Mikulova do Prahy jezdí každý den.
Ve směru z Prahy do Mikulova jezdí kromě neděle.
Smysl této linky jsem nepochopil.
Docela by mě zajímalo kolik jezdí denně studentů v relaci Mikulov – Praha, kdy do Prahy přijede v 11:00.
Proč jet v sobotu z Prahy v 12:00, když do Mikulova přijedu až v 16:00?
Tak Irizar má 3,9m výšku a 18t prázdný, takže tam někde u vás „U parku“ může klidně omezení být. Nebo je tam ostrá zatáčka a těch 15m na 3 osách se blbě točí.
Jestli to tu někdo z Fajnu čte, tak bychom potřebovali spojení Brno – Střední Morava (OL, PR, PV), a to zejména hodně odpoledne až večer. Jakmile chce člověk do Brna třeba za kulturou, tak má nazpět smolíka. Dráty přestávají jezdit okolo 20h, busy ještě dříve….
Autobus se žlutou střechou. To nebude nový vůz, po kom asi je, že? 😀
🙂 Stačí se podívat na starší článek, který je pro podobnost tématu nabídnut pod článkem:
„Fajnbus začne jezdit s autobusem Scania Irizar, který koupil od RegioJetu a převlékl ho do firemní šedé barvy s výrazným zeleným logem FajnBus.“
https://zdopravy.cz/do-ceske-autobusove-dopravy-se-vraci-stevardky-fajnbus-zacne-mezi-plzni-a-prahou-71841/
Mají jenom jeden, nebo jich mají víc? Jestli jeden, je to dost riskantní podnik s takto starým strojem (ono i s novým). Předpokládám, že mají jediný, když obsluhují tak málo výkonů.
Měli by mít ještě jednu Bovu. S tím jízdním řádem jak je to jeden autobus už odjezdit nemůže. V neděli jede z Mikulova do Prahy autobus v 11:30 a pak hned 14:20.
https://seznam-autobusu.cz/en/vuz/27974
Ano, je to dost olítaná vrána z klece RJ. Podle RZ je to bus č 175, tedy stroj nasazený tak před 10 lety, který má nastrouháno min. 1.250t km.
Tím nechci říct, že je to šrot, ale už pamatuje hóóódněkrát D1 v dobách před rekonstrukcí.
28.03.2019 měl najeto 1057824 km a než se prodal, těch další 100 tisíc asi dal. Je otázka, co najezdí u Fajnbusu, ale takový kilometry už to určitě nebudou. Nicméně okolo toho milionu a čtvrt určitě už má
No, tak jsem se skvěle trefil! Tak doufám, že udělá ještě kus práce. Pokud s tím máte co dočinění, tak přeji hodně šťastných kilometrů a slušný cestující.
Definice nadpisu je nepřesná „skoro každý den“
Ve směru z Mikulova do Prahy jezdí každý den.
Ve směru z Prahy do Mikulova jezdí kromě neděle.
Smysl této linky jsem nepochopil.
Docela by mě zajímalo kolik jezdí denně studentů v relaci Mikulov – Praha, kdy do Prahy přijede v 11:00.
Proč jet v sobotu z Prahy v 12:00, když do Mikulova přijedu až v 16:00?
Uvidíme, jak se linka uchytí, už kdysi dávno něco podobného jezdilo, ale zrušilo se to poměrně rychle.
Nebo máte nepřesnosti ve svém příspěvku. https://www.fajnbus.cz/wp-content/uploads/2022/08/440205-JR-od-28082022-do-10122022.pdf
Nojo, taky jsem zvědavý jak jim to dlouho vydrží. Jen za vjezdy na nádraží dají u jednoho spoje tak 500.-, pak mýtné, nafta opět letí nahoru…..
Prahu jste do toho nepočítal předpokládám.
Se divím, že to nezastavuje u parku.
Možná kvůli omezení(?)
Já se hlavně divím, že tam žádná omezení nejsou.
Tak Irizar má 3,9m výšku a 18t prázdný, takže tam někde u vás „U parku“ může klidně omezení být. Nebo je tam ostrá zatáčka a těch 15m na 3 osách se blbě točí.
Ikdyž tohle je verze PB, takže maličko menší, než I8, ale furt je to velkej zájezďák tříosa.