Exšéf Českých drah usiluje o post šéfa slovenských železnic
Bc. Václav Nebeský (generální ředitel Českých drah) a Andrej Babiš. Foto: Twitter Českých drah
Do výběrového řízení na šéfa ŽSR se přihlásili čtyři kandidáti.
Do výběrového řízení na šéfa ŽSR se přihlásili čtyři kandidáti.
Fico a Nebelvír… Bože?
Proč sedí na té sedačce pouze jednou půlkou?
aby se náhodou nedotkl AB
To by jse musel sakra snažit aby dal stav ŽSR do stavu podobnému SŽ nebo ÖBB..
s financema které dostane ze státního rozpočtu mám pocit že toho moc neudělá
Ještě neví, do čeho leze…
A zmeni sa nieco v ZSR?
Tohle je jediná relevantní otázka k tématu.
Tak my budeme mať českého manažéra, Vy bratia Česi zasa slovenského politika. Myslím že sme dopadli lepšie….
Tak ještě ho nemáte, taky je otázka kdo jsou ti zbylí tři.
Výrazně lépe
Abyste se nedivili…
My vám toho politika klidně vrátíme 😉 ale on nechce..
Ten půjde do francouzských tepláků … leda by mu pomohl Macron
Ani my ho nechceme….
Ten je k němu jako dárek zdarma. A nevratnej 🙂
Pobavil mě název obrázku „koblihy jedou vlakem“
Takové vtípky se hodí jen do některého typu médií. Sem asi zapadají.
Tuším že Novinky měly kdysi něco podobného. Fotka Barbory Tachecí se jmenovala „teleci_brambora.jpg“
koblihyjedouvlakem2 😀 (y)
chtěl bych vidět i „koblihyjedouvlakem1“!
https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2020/02/koblihyjedouvlakem.jpg
https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2020/01/dvekoblihy.jpg
Bude i Petr svetr dozimetr?
No tak Andreji, vypadáš jak věčně nasranej dědek. Příště se do objektivu aspoň usměj. Takhle 🙂.
-Tak se hezky usmějeme a vyletí……
-Motýle?
peníze oknem …
https://ct24.ceskatelevize.cz/sites/default/files/styles/scale_1180/public/images/2224163-agrofert.jpg
K těm koblihám a k té první fotce.
Mám hodně velkou představivost a když vidím tu postavu, ten ohoz, tu tašku tak mi tam chybí už jen maska se zobákem nacpaným bylinkami a výsledek by mohl být hotový morový doktor (viz. wikipedie.) :- )
A to mu ještě bývalo hej! 🙂
Jsem u ČD cca čtvrt století a vetšina z nás se shodne, že nejlepší po všech stránkách byl jako ředitel pan Žaluda, to je bez debat. Jinak co jsme později meli, to je bez komentáře radši a to i v osobě pana Bednarika, kterému jsme fandili.
Ano, pan Žaluda letěl za to že dráhy řídil tak jak by jako ředitel řídit měl. Bohužel to nebylo v souladu s tehdejšími zájmy politiků – škodovka neměla na růžích ustláno.
Jistě, RegioPantery cinklá zakázka přes šířku dveří, x desítek 471 bez soutěže, regionovy bez soutěže….nechtěl bych vidět vaši verzi na růžích ustláno:)
Koupil Railjety, a to doteď nemůže škodovka rozdýchat. Doteď nic lepšího na železnici v ČR není.
Za těch x let, co tam byl, dost slabý výsledek.
A kdo od té doby něco takového koupil? Nikdo nic. ComfortJety jsou bohužel zase malá domů škodovce a na kolejích ještě nejsou.
A co přesně udělal Žaluda tak převratného, že ho dneska šotouší mají na plakátu nad postelí?
Já si totiž živě pamatuji docela arogantního manažera, který do poslední chvíle odmítal připustit jakýkoliv nástup konkurence a bolavé období jen oddálil tím, že s pomocí hejtmanů z ČSSD na poslední chvíli ČD dostaly všechny krajské zakázky napřímo.
Jinak zadlužení rostlo, nákup railjetů se prodražil a fiasko s ř. 380 taky patří pevně do jeho éry.
Hádám že s těmi krajskými zakázkami byl uhozen hřebík na hlavičku…
Byl hezký a voněl 🙂
No, jak to říkal pan Dušek s těma tužkama ….
A výluky za jeho éry uváděl přátelský mravenec !
Fiasko s řadou 380 patří do éry kolotočáře z České Třebové – tak ho totiž nazvala moje máma, když v roce 1998 nastupoval po Vladimíru Sosnovi.
Nezaplacení části faktury, které otevřelo cestu k následné arbitráži, jde plně za Žaludou.
Kromě pořízení railjetů, které bylo podmíněno i předem dohodnutým ekonomickým konceptem s ÖBB (a ne jako v případě pendolin, které pak v zahraničí nikdo nechtěl), byl především převratný tím, že jako první začal brát úvěry na nové vlaky a investoval tak výrazněji konečně do obnovy vozidel. 380 je především „zásluha“ ajznboňáka Bazaly, který podepsal pro ČD nevýhodnou smlouvu, a R. Nováka, přezdívaného jako pan Škodovka, který byl za Žaludy odvolána po návratu Zeleného bleskově opět naverbován zpět. Arogantní rozhodně nebyl, alespoň já si ho tak z osobních setkání nepamatuji (spíše naopak).
A rozhodnutí jednostranně neuhradit část zakázky, které následně vedlo ke katastrofální arbitráži, jde za kým?
Za tehdejším představenstvem, jehož byl Žaluda předsedou. To ovšem nesnižuje jeho výše uvedené zásluhy, stejně jako fakt, že původcem všech problémů kolem 380 je Bazala a spol. A termín katastrofální arbitráž bych si šetřil spíše na kauzu Radek Dvořák a ÖBB 😉
Jojo, šmelina se zakázkama s kamarádama, nesmyslné drobné reorganizace a podobně. Ale stejně nechápu proč ho obdivují, pochybuju, že ty úplatky dostávali právě ti šotouši.
Vzhledem k tomu, že jim přeje kvalitní osobu, bych to jako projev neúcty nebral.
Proč?
Vždyť i Miro Žbirka zpíval to samé.
Že je to prebolí.
Chtěl jste říct jednooký mezi slepými, někdy malomocnými (Zelený)
Vaše starosti o jiné jsou fascinující. Mohl bych vám připomenout také jedno úsloví Kdo jinému jámu kopá….
Výrazy typu angláni, skopčáci, taloši, čobolové, cigoši, negři apod. by se snad neměly tolerovat v žádné rozumně vedené diskusi.
Honzo nevím , co vás vede k adjektivu “čobolské” . Nějaký mindrak , pocit který vás nutí degradovat komentár na úroveň skandování futbslovych hooligans v zápase Sparta- Slovan ? Běžně užíváte takové adjektiva i v případě zabozroutu nebo skopcaku ?
Leda ze by moderator taky rad užíval toto přídavné jméno .
Jojo to jsme ještě nevěděli, že může přijít šoumen Krapinec. Nebeský aspoň byl výpravčí.
Stál za houby.
Výpravčí, to je alespoň kvalifikace na šéfa drah. Šéf SŽ, bývalý vypravčí, to je ale kvalitní manažer.
Jeho hlavní (a jedinou) kvalifikací bylo, že měl zaháčkováno u ánoistů.
Původem výpravčí byl i poslední generální tajemník ÚV KSČ Urbánek…
Tak ať mu to vyjde, klukovi jednomu.
Jo
Jak se slovensky řekne trafikant?
Rovnako ako u Vas v Cesku.
V Cimrmanštině:
https://www.youtube.com/watch?v=7vnUvUxuE7U
:- )