Exprimátor Brna Onderka skončil v ČD Cargo, v dozorčí radě je místo něj Vrátník

Speciální testovací vlak na 200 km/h táhla lokomotiva Siemens Vectron společnosti ČD Cargo. Foto: Jan SůraSpeciální testovací vlak na 200 km/h táhla lokomotiva Siemens Vectron společnosti ČD Cargo. Foto: Jan Sůra

Onderka musel odejít ze státní firmy kvůli střetu zájmů.

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel

„Odbornost“ předsedy představenstva až bere dech…Takový malý Babiš.

švestka

Taky nechápeme, že to nedělá nějaká zasloužilá lopata od házení vexklí s tou správnou odborářskou legitimací.

Petr 78

Trafika za trafiku…..

Josef J.

Mně přijde ten nadpis dvojznačný, za lepší bych považoval … ukončil působení v ČD Cargo… nebo podobně. Alespoň v mém okolí, když se řekne, že někdo skončil pod mostem nebo jako topič, se tím rozumí, že jeho posledním útočištěm je místo pod mostem či jeho posledním působištěm kotelna, nikoli že by z tohoto postavení naopak odešel. Podobně nadpis Exprimátor Brna Onderka skončil v ČD Cargo u mě vyvolává spíše představu, že po odejití z místa primátora byl umístěn do ČD Cargo.

Brian Griffin

České dráhy jako stoprocentní akcionář ČD Cargo poslali

ŽenY si hrálY s tvrdým!
MužI pak šlI s měkkým!
Je to tak jednoduchá pomůcka…

PeDu

Jen skoda, ze se do DR Cargo neprosadil za odborare nam vsem znamy Jyrka Safarik z prezidia Federace. Odborna uroven DR Cargo by byla i bez ONDERKY na vysi.

PeDu

Taky zacinal v Brne jezdit jako strojvedouci, po vstupu do KSC (kvuli rodine a detem) se presunul do PLD Turnov, kde jako clen BSP jezdil v prestiznim turnuse. Obcas absolvoval placeny vylet do pole s mistni jednotkou LM, ale to uz je jina historie…

Pivlis

Jediný primátor, co má v Brně na náměstí bustu.

Jaaaa

To je ale super pašalík. Kolikpak berou na hodinu?

Ivan Bednarik

V tomto pripade nic, pan Onderka aj ked za kazde svoje rozhodnutie ako clen DR rucil celym svojim majetkom, tak ako poslanec, za vykon funkcie v statutarnom organe nemohol a nepoberal plat. Touto cestou mu dakujem za spolupracu, hlavne ako odbornikovy na zeleznicu.

tom

To myslíte vážně?

Ivan Bednarik

Ano, myslim, aj ked neviem ktora cast sa Vam nezda. Takze postupne, k poslancom a konfliktom zaujmov si najdete dostatok info na webe. A ak ide o odbornost, tak najdete tam aj zivotopis a zistite ze vozmajstrovske skusky nemohol a ani nemoze mat niekto kto by zeleznici nerozumel.

Původní Pražák

Jestli tohle ma byt dukaz odborníka na železnici, tak ja muzu jít okamzite dělat ředitele minimálně ŘSD, protože mám řidičák.

Ivan Bednarik

Ok, skoda energie, pekny den.

tom

pane, vy jste vážně mimo….něco jako Juchelka z pardubic….

Vašek

Ano, ten pán je zcela očividně mimo… Jen tak mimochodem je to předseda představenstva ČD Cargo.

Jan Schmidt

pan předseda je opatrný, co kdyby se Ondatra ještě někde vynořila…

Jan Schmidt

vozmistrovské zkoušky jsou patentem na všeobecné rozumění železnici? Ale notak, pane předsedo.

a to, že to byl jeden z nejhlasitějších zastánců odsunu brněnského nádraží a vytvoření špuntu na I. koridoru, který dělá problém jak Cargu, tak cargu, to Vám nevadí?

dělat vozáka v Maloměřicích a rozumět železnici nebo aspoň dopravní technologii ŽUB a v půlce republiky jsou fakt jako holinky a hodínky…

Alexandr Mikulka

Buhehehehehehehehehe.

F. K.

Exprimátor Brna Roman Onderka, známý svojí „lobotomní syntax“ ve vyblité bakalářce, odborníkem na železnici? :-)))
Tedy, to už se u státního carga nedivím ničemu.

Peeetr

Kdyby jste si přečetl životopis Onderky, tak zjistíte, že je větším odborníkem na železnici než 99% jiných politiků, takže v rámci demokratického systému tam byl vůči západním poměrům přímo překvalifikovaný.