Exministr dopravy Dan Ťok míří do správní rady Správy železnic

Ministr dopravy Dan Ťok s kladívkem na D3 Hodějovice - Třebonín (březen 2019). Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářMinistr dopravy Dan Ťok s kladívkem na D3 Hodějovice - Třebonín (březen 2019). Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Ťok aktuálně působí jako doktorand na Fakultě dopravní ČVUT, nahradit má svého bývalého náměstka.

51 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vapch

„vysokou odbornou způsobilost a kompetenci“ …
Tu předvedl především v době svého ministerského „působení…

Vladimir

To je úžasné! Zase místo kde se nic nedělá za velké peníze.

Martin1

Nevim jak ostani, ale ja si teda pamatuju jeho nekompetentnost. Inu, ANO prece zadne trafiky nedava, ze jo? 🙂

Vašek

,,A teď tu dráhu dorazím“, říká si pan Ťok, třímajíc kladívko v ruce!

Vašek

A

ušatá

Čím dál lepší!

Jaaa

Ještě poznámka:
„V sedmičlenné správní radě by nástupem Ťoka měli převahu lidé z akademické sféry“.

Tím, že je kozel doktorand, ještě neznamená, že je „z akademické sféry“. To by pak z akademické sféry byl každý student bakalářského studia.

Abyste byl z akademické sféry, musíte být aspoň asistent nebo postdoc, tj. mít vědecký titul a vědecký úvazek na škole. Ing. není vědecký titul. 😉

Jaaa

Další trafikant? Jak je na tom SŽ špatně, tak s těmito kádry to bude ještě horší.

Snad tyhle příživníky (Kolovratníka a další) po volbách konečně vynesou v zubech. Mám skoro pocit, že tenhle si tam jde jen pro zlatej padák.

A Ťok jako doktorand? No to snad ne…

Jan Pochman

Už jsem se o něj bál.

Iveta

Já nevím ,jsou horší a někdo tam být musí a rozhodovat,ale také ne jen kecat na správních radách při žranicích(kdo viděl taková zasedání v Rytířském sále na GŘ ví o čem mluvím ,to uklízečka nemusela týden na nákup ,co si odnesla domu)a něco dělat .Naše železnice jsou katastrofa ,po nás snad už horší jen Albánie .Jinak pan Tok je strojař a bývalej ze Skansky ,tak by se asi měl držet toho co umí a ne dopravy ,ale i na správě železnic potřebují někoho kdo rozumí stavbám a ekonomice.Jinak jsem si s ním podal ruku v roce 2016 ,příjemný člověk.

mocanita

Kozel zahradníkem !!! Ťok ve funkci ministra dopravy slíbil opravu trati 097 a pak tento slib zrušil, načež ústecký kraj to nazval nehorázným podrazem a prasárnou !!!

Josef Král

Je to dobrá volba. Správní rada získá kvalitní posilu.

Jaaa

I já bych byl větší přínos, a to je co říct. 😀

Karl vB.

Když by vás tam přinesli, tak asi ano.

Martin1

Kvalitni posilu ve prospech Ano?

Krušnohorec

13.července 2018 byl ministr Ťok velmi překvapen dotazem novináře na „One Ticket“ v souvislosti s liberalizací.
Ťok vůbec netušil o co jde, asi to slyšel prvně.

Miloš

Tak hlavně že si jí sám vydupal

pkajetan

Konečně je tady ten borec, co se za jeho „loutkování“ v úřadě postavilo 6,4 km dálnic a dál – nic… ! Já věděl, že odněkud vykoukne …

medical_examiner

A kolik se postavilo železnic?

libor

taky je to často o penězích např. z EU, teď poteče hodně peněz, tak železnice bude rozkopaná všude a firmy už došly…

libor

tak ono dálnice se plánují a připravují dlouhé roky dopředu, obvykle za nějakého ministra se plánuje, pak za jiného staví (nebo za jedno ministra neplánuje a pak nestaví). Takže nelze tak brát, že např. Havlíček je borec, pač za něho se staví a otevírá mnoho km dálnic…

Pája

Dobrý způsob, jak člověka rychle a spolehlivě na….. eh vytočit.

Petr

Podívejme doktoranda.

medical_examiner

Normální akademik by byl řádným profesorem…a on teprve Ph.D. 😀

Kubrt

Doktorand nemá PhD, jen o něj usiluje.

medical_examiner

Já vím. Jen jsem to patrně špatně formuloval…

Vašek

Z interních zdrojů vím, že do správní rady je potřeba ekonoma. Je v současné správní radě nějaký ekonom? Neb je sice pěkné, že jsou tam odborníci na dopravu, ale ono je jaksi potřeba i rozumět číslům a ekonomice…

Jirka Podolsky

O tom,ze ve spravni rade sedi dopravní odborníci,si mysli jen členové správní rady.Nikdo jiný,pokud je jen trochu rozumný.

medical_examiner

Tady takových idealistů moc nebude…

Třicátáprvní Béé

Poklepal na šutr a ozvalo se ťok ťok?

Karel

Pan Ťok byl dobrý ministr. Za pět let působení na ministerstvu dokázal rozhýbat výstavbu
dálnic a dalších dopravních staveb. Jeho slabinou bylo ,že byl příliš hodný na firmy, co neplnily plán stavby a nedokázal dostatečně tvrdě reagovat na kritiku všeználků typu
Kalousek, Fiala a pod. a to jej nakonec tak znechutilo, že funkci položil.
Ve správní radě SŽ bude určitě přínosem.

dejf

Já vím že trocha ironie při pondělku nezaškodí, jeho působení má i zámořský vliv, protože ťokův průsmyk si budou v americe připomínat ještě dlouho, ale hned jak nastoupil do funkce se projevil jako nekompetentní lhář, když v reakci na aféru dieselgate do médií tvrdil, že upgrade sw všech aut kterých se to týká bude povinný, ač pro to neměl oporu v zákoně. To co se dělo mezi zmíněnými událostmi nebudu radši komentovat, akorát bych se naštval…

Kubrt

Zase za to může Kalousek, to je jasný.
Kdyby byl Ťokův jediný problém Kalousek a Fiala, jistě by je lehce smázl a pokračoval ve funkci.

Luboš Beneš

Tak za jeho éry se postavilo 94km, 2014 0km (nastoupil v prosinci), 2019 33 (skončil v dubnu 2019). V průměru méně než za předchozí období. Tyhle trafiky pro bývalé ministry mi moc nadějí na lepší správu nedávají. Když politici mají řídit firmu tak to nikdy nedopadá dobře (viz Tvrdík). Jinak v Brně byli rádi, že šel do Prahy…

Otto

no tak on hlavně předtím celkem úspěšně řídil Skansku. Ale o to nejde. Jde o to, že pokud přechozí vlády (zejm. za působení ministra Bárty) přípravu dopravních staveb prakticky zařízly, tak se dá těžko očekávat, že při současném tempu přípravy by jejich nástupce otevíral nějaké stakilometry dálnic. Já si myslím, že na něj ještě budeme vzpomínat v dobrém. To co bylo před ním anebo přišlo po něm, nevím nevím. Bártu jsem zmínil, Dobeše s Kremlíkem ani zmiňovat nemusím, Žák + Prachař to je úplně bez komentáře a mít jednoho ministra na dva posty (Havlíček) nemůže nikdy dělat dobrotu. Doprava je… Číst vice »

lakes

Já nevím, ale přijde mně, že rozhýbal a začal s přípravou mnoha staveb, z nichž pár i zahájil. Zároveň na mě působí jako slušný, schopný člověk.

pkajetan

Jo vy myslíte jak se eRky přeznačily na Déčka – tak to byla blamáž světového formátu,
bez jediného kopnutí do země… (rok 2015 : https://www.idnes.cz/ekonomika/doprava/v-prosinci-zacne-velke-preznaceni-silnic.A151111_150553_eko-doprava_fih )

medical_examiner

Co to takhle udělat obráceně…😈😀

pkajetan

prosím – jaké byly a po jeho odchodu jsou výsledky ve výstavbě dálnic? 6,4 km a dál?

Otto

Rozestavěné dva úseky D3, dva úseky D35, D11… samozřejmě se mu toho taky hodně nepovedlo, ale ministerstvo je pytel blech. Tam to nefunguje tak, že ministr bouchne do stolu a všichni kmitají jak v soukromé firmě.

glosátor

Nikdy není tak zle, aby nemohlo být ještě hůř – a to platí samozřejmě i v tomto případě: jakkoli nemám žádný důvod Ťokovu novou kariéru obhajovat ani obdivovat, byl bych s velkou kritikou raději opatrný – aby ti současní kritici nakonec ještě někdy nevzpomínali na Ťoka v dobrém …

Jenda-71

Ten tomu fakt pomůže

Valtteri

Tak z ČVUT rovnou na MVTV. Rozuměj, trafikanti…

Kouzelnik Zababa

Trafikant

Jan

Výborně, tak nejlépe odměňovaný a morálně nejpružnější náměstek J. Kopřiva dostal zpět na “barák” svého oblíbeného dárce odměn (jinak nejzbabělejšího měkkýše v historii MD). Něco za něco… Je krásné, že J&T mafie drží pospolu – aspoň někde se zlodějská čest zachovává!

Jakub Kopřiva

Možná by nebylo špatné, když už tu plivete po druhých, uvést své plné pravé jméno, abychom se všichni mohli ujistit, že jste morálně pevný a že jste ve všech svých zkouškách morálně vždy plně obstál. Jinak, když už tu natíráte pana Ťoka, tak pod jeho vedením jsme dokázali přesoutěžit mýto, tj. ročně 1 mld. úspor. Konečně jsme vytvořili podmínky pro to, aby se řádně soutěžila zimní a běžná údržba silnic I. třídy – roční úspory v souhrnu ve stovkách milionů Kč. Poprvé v historii se přesoutěžili dodavatelé některých systémů či služeb, za rezort úspory v desítkách až stovkách milionů Kč.… Číst vice »

pkajetan

Vy hrdino…

Jan

Achhh, samotný pan náměstek J. Kopřiva sestoupil ze svých mravních a finančních výšin, aby odpověděl prostému železničáři, Janu Klasovi. Jsem „poctěn“. Ale pojďme k faktům. Plivání? K odměnám např.: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/odmeny-ministerstvo-dopravy-namestci.A170112_172259_domaci_jkk.
K morální pružnosti např.: http://www.sosad.cz/wp-content/uploads/2020/07/%C5%A0ikana_v_resortu_dopravy_fin.pdf.
J&T mafie např.: https://byznys.ihned.cz/c1-65229460-skytoll-prodal-skupine-j-t-dcerinou-firmu-diky-ktere-se-muze-uchazet-o-vyber-mytneho-v-cesku.
Ťokova slušnost např.: https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/tokova-asistentka-voplatkova-se-stane-namestkyni.A150505_083012_domaci_jpl.
A mohl bych dlouze pokračovat… Ale ano, pan Kopřiva má pravdu: jednoduchý pracující člověk nikdy pro stát „neudělá“ tolik jako zazobané mafiánské straky ve vedení našeho státu. Ať žijí – ale ze svého!

Martin1

Reakce od moralne pevneho Jakuba Koprivy nikde. Cim to?

J.D.

Nejde se zaplést se zlem a nezůstat jím aspoň trochu umazán.

pkajetan

čili – všichni jsme dalmatini …