Evropský trh s auty: Škoda předstihla BMW, Sandero 7. nejprodávanějším modelem
Dacia přišla s novou podobou svého modelu Sandero loni na podzim. V srpnu 2017 už bylo 5. nejprodávanějším autem v Evropě. Foto: Dacia
Evropský trh s novými vozy zažil v dubnu velkou růstovou vlnu, která přinesla i řadu zajímavých změn v pořadí nejprodávanějších
Na odkazovaném obrázku se nejedná o evropské, nýbrž o globální prodeje. Jednak je to v názvu obrázku a kromě toho – v Evropě pick upů od Fordu moc nejezdí 😉
Díky za upozornění, už je tam správná.
Sandero ve verzi Arktida s benzínem 1 litr, 54 kW, má klimu, denní LED, rádio, asistent rozjezdu do kopce atd. stojí cca. 220 000, snad i s metalízou. Myslím, že Fabia se stejným motorem a výbavou na tom bude hůř.
Jak mohou Velikonoce ovlivňovat statistiku? A ovlivňují ji pozitivně nebo negativně?
Podle slovosledu usuzuji, že ty „Velikonoce“ jsou ovlivnené „statistikama“ 🙂
čtyři dny volna, to je hodně.
Ano je to tak, letošní Velikonoce byly zřejmě ovlivněny statistikami. Ale autor z Vás zřejmě udělá jako vždy vola, protože kdo je víc? To si zřejmě přinesl z redakce „trestně stíhaného“ i když, jak tak sleduji pár jeho kolegů, tak psát česky umí i jinde. Problém je, že tam češtinu zřejmě někdo hlídá a po autorovi to vždy „přepsal“. Tady si to autor obvykle ani po sobě nepřečte. Ze začátku jsem na chyby upozorňoval, protože mi to bylo líto, že to není správně, ale místo „vděku“ jsem se se zlou potázal, neboť moje příspěvky prý také obsahovaly chyby, tak co… Číst vice »
Děkuji za konstruktivní připomínku. Nejsem vystudovaný novinář. Tolik k věci. Panu Jiřímu děkuji za upozornění, opravil jsem. Pokud jsem Vám, pane Petře, způsobil nějakou psychickou újmu, ještě jednou se za ni omlouvám.
Tažení Dacie se není proč divit, za cenu Fábie v základu kde připlácíte málem i za volant, máte Sandero v plné palbě. Sice to není polykač dálničních kilometrů ale na běžné ježdění do práce nebo na nákup to stačí.
Sandero v plne vybave… necelych 350 000 …. fabia v zakldu cca o 90 tisic levnejsi.
Fabia v plne vybave cca o 50 tosic drazsi, ale s prvky vybavy, o kterych se sanderu ani nezda.
Jste si jisty tim tvrzenim?
Pro JEN TAK. Sandero s litrovým benzínem ve verzi Artica, t.j. man. klima, asistent rozjezdu do kopce,LED denni světla, radio atd. cca212 000 Kč. S couvaci kamerou.navigaci, tempomatem cca250 000. Srovnej s Fabii s benzínem 55 kW.
Nejdrazší Sandero které jsem v rychlosti nakonfiguroval je za Kč 327 700,- ovšem je to nafta. Benzín o cca Kč 40 000,- méně. No a jak píše Jura.P je zapotřebí porovnávat jablka s jablkama.
Jura, Pavel: ja reagoval na primy komentar autora této diskuse, cili jsem bral sandero v plne palbe – cili to nejdrazsi, co se dalo vybrat a nastavit, a srovnal s fabii v zakladu. primer „Goga“ proste neplati a je to lez.
Jen tak… O.K. tohle je samozřejmě pravda, to srovnání bylo přitažené za vlasy. Já se vždycky snažím srovnávat podobné výbavy a tam je to pro Sandero jasné. Tím nechci říct, že je lepší volba než Fabia, každý si vybere podle svých priorit. ..,Jeden holky, druhý vdolky!..
V konfigurátoru v lednu vyšlo Sandero Artica 1.0 benzín s manuálem, barva bez metly, rádio s navigací, manuální klimatizace, litá kola, rezerva, zadní okna v elektrice, zadní parkovací kamera vč. zadních parkovacích senzorů za 242 000 ,stejná fabia vyšla na 309 000. U dácie jsme navíc dostali plechové zimáky zdarma a kouli jako bonus že nás doporučil stávající zákazník.
Pokud je nejdražší Dacia za cca 320 000, tak nejdražší Fabia byla za cca 450 000.