Evropský parlament schválil 30 miliard eur do programu CEF. Míří do železnice, nabíječek i pokrytí 5G
Rekonstrukce stanice Pardubice. Foto: Správa železnic
Většina peněz má jít do velkých dopravních projektů.
Většina peněz má jít do velkých dopravních projektů.
5G je znad ciste komercni zalezitost, ne? Nabijecky elektromobilu, ehm, cerpaci stanice nikdo nedotoval a nedotuje, tak co zas kdo vymysli?
A zeleznice? Prestat dotovat prodelecnou osobni dopravu, ktera na infrastrukture zabira misto vydelecne nakladni.
Vaše potřeby budou částečně splněny.
Když totiž řekněme přes ty Pardubice bude jezdit pouze R1 (vymetací rychlík Praha – Ostrava).
Ex1 pojede jinudy a všechno ostatní skončí.
Takže skrz nepojede víc než 32 párů vlaků denně (16x R, 16x Os).
To zní sice hezky, ale realita je taková, že spousta tratí z těchto peněz neuvidí nic.
5G – nešlo by více rozepsat, o co přesně jde? Včera jsem šel kolem kina „8D“ a už se v těch marketingových zkratkách ztrácím.
Proč víc rozepsat? Neumíte si informace najít?
https://cs.wikipedia.org/wiki/5G
Nebo Vám jde o to, jak přesně rozvoj 5G sítí podpoří zrovna tento projekt? No, nejdřív jsem si taky říkal, že by si to mohli platit normálně operátoři… Ale jestli to chápu správně, tak projekt by měl podpořit to, aby bylo dobré pokrytí u dopravních cest – tzn. třeba u železničních tras, ale asi i u dálnic. A je fakt, že v těchto místech je i nyní pokrytí často horší, operátoři se obvykle soustředí hlavně na pokrytí měst a dalších sídel…
A co s tím na železnici?
Tam se přece pracuje s radiovými vlnami…(návěstidlo > vozidlo)
Signál ve vagoně. Aby se dalo pracovat a ne že to vypadává a místy je leda tak EDGE.
A proč musí využívat během cest aplikaci, které nestačí EDGE? A který debil takovou aplikaci navrhoval?
No…a přesto se svět nezboří.
On se spíš zblázní, až ty chytré domácnosti budou mít nějaký virus…
Tak schválně, opět na železnici jen nové finanční zdroje „vytlačí“ ty staré, nebo opravdu bude navíc…?
Je pravda, že SŽDC využívá modernizace za peníze z EU na to, aby umořila neúdržbu. Ale snad to přestane.
Tak šup, šup. VRT Praha – Plzeň – Mnichov/Norimberk.
spíš šup šup. budeme rádi že se do tý doby rozjede Nemaše , UCHo , uzel ostrava , Brno – přerov apod. ale nic proti spojení plzeň – DE 🙂 je to potřeba
A Samozřejmě Plzeň – Česká Kubice – Schwandorf, která je již ve vysoké fázi projektové přípravy, byť úroveň některých úseků je diskutabilní.
To by ale nejdřív chtělo přesvědčit Spolkové ministerstvo dopravy. U nás pořád zájem je, z německé strany však nikoliv a bez toho to nepůjde.
No a? Tak se to v České Kubici utne a hotovo…
fakt? a tohle jsou halucinace?
https://www.bvwp-projekte.de/schiene_2018/2-022-V02/2-022-V02.html
Tak oni to podle mě samozřejmě neberou vážně. Už je naslibovaný tunel na Berlín. A uvidíme..
Praha – Plzeň to bude, ale Praha – Plzeň – Klatovy – Česká Kubice.
Takže výměna vyšehradského tunelu, stavba tunelu do Berouna, a pak zásadní přeložky trati.
Jen aby nedošlo k mýlce. Ten tunel nebude mít nic společného se Smíchovem. Z mostu pojede rovně. Doleva pouze Os…
Do Norimberka bude ve stejné době jezdit jediný pár vlaků týdně, tj. noční lůžkový Praha – Paříž. A ten nebude v SRN vůbec zastavovat…
vysehradsky tunel chcete vymenit za co?
Z dvoukolejného za čtyřkolejný 😀 .
Levý pár kolejí pro Os oblouk do Smíchova, pravý pár kolejí rovně do tunelu
Víte, že třetí tunel, měl být dokonce dvouetážový? Každá kolej měla být jinak vysoko a to v jedné rouře.
Do Německa je daleko víc potřeba druhá dvojkoleka pro nákladní dopravu, ta po VRT moc nemůže. A zas tolik lidí do Německa nejezdí. Srovnej počet osobních automobilů a autobusů v Rozvadově (155 autobusů a 7100 osobních aut.) a u Humpolce na D1 (338 a 28000).
Tím říkám, že daleko lepší návratnost bude mít VRT Praha – Brno. Opravdu není potřeba stavět VRT jen proto, abychom němcům ukázali…
No to by mohla být šance pro Vysokovskou spojku a tím znovu zavedení vlakového spojení do Polska přes Meziměstí. Jak to vlastně vypadá s zadanou studií? Víte někdo?
Jeví se mi, že Studie Y je před dokončením.
Spíš před ukončením.
Ano, to je ta druhá varianta.
To by mohla být šance pro ledasco. Škoda že většina těchto projektů jen zabetonovává současný stav.
Nevím jestli by to mělo potenciál do Polska, ale rozhodně by to byl impuls pro Náchodsko i většinu Broumovska, kde jsou lidé zvyklí jezdit vlakem i přes nepříznivé zdržení kolem Starkoče.
Ano to jsou, nic jineho jim nezbyva. Nevim jak slusnymi slovy popsat dvouapulhodinovy „vylet“ Broumov HK „dalkovym“ autobusem na vzdalenost 80km. Prumerna rychlost zavratnych 32km/h.
Toto by si měl přečíst hejtman HK kraje
To je opravdu málo. Vlaky na „lince R27“, honosně zvané „rychlíky“ jezdí těch 87 km cca. 1:50. 😀