Eurowings Discover se mění na Discover Airlines

Airbus A330 v barvách Discover Airlines. Zdroj: Discover AirlinesAirbus A330 v barvách Discover Airlines. Zdroj: Discover Airlines

Dopravce se chce více odlišit od Eurowings.

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tom

Ten rebranding moc nechápu. Že by v nové značce byly jiné podmínky pro létající personál? Jiný důvod mě moc nenapadá. Ještě možná Lufthansa Group vadí, že EW se profiluje jako klasický low cost a to dnes už moc prázdninovou náladu nenavozuje – alespoň u mě.

Sten Meller

Rebranding je zcela pochopitelny. Euro Disco nemeli s Eurowings spolecneho vubec nic, krom nateru na letadlech. Obe firmy nenabizely ani moznost zabookovat si letenky na strankach te druhe spolecnosti. Eurowings je zkratka low-cost spolecnosti Lufthansa zamerujici se na Nemecka/evropska mesta mimo FRA a MUC. No a Discover se naopak zameruje prave na tato mesta, leta dalkove spoje a zda se, ze se zacne profilovat jako ‚dovolenkovy‘ dopravce, konkurujici Condoru.

Tomas

Rebrandingy lufthansy na svych dcerach …. nechape nikdo 🙂

vzdyt za poslednich 10-15 let to bylo Lufthansa CityLine, Lufthansa Regional, Germanwings, Eurowings, pak zase Germanwings a porad dokolecka.

za par let to tas bude jinak 🙂

Průvodce původní Aleš

Ono to bylo podstatně složitější a částečně jinak, než píšete. Stačí se mrknout třeba sem:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Eurowings

Každopádně poslední rebranding je pochopitelný, jak píše Sten Meller. Produkt a cílový zákazník jsou u Eurowings a u Discovery odlišné.

Tomas

jej, samozrejme 🙂 tohle nebylo mysleno tak, ze tohle slo presne takhle za sebou … je to vice riznych paralelnich procesu.

jen jsem tim chtel rict, ze lufthansa rebranduje rada a casto 🙂

Juraj

Nicméně… úplně si nedokážu představit, že někdo bude cíleně vyhledávat Discover. I dosud lidé s EW Discover letěli víceméně neúmyslně, po nákupu letenky na webu Lufthansy nebo přes vyhledávač.

Oproti Condoru tady neexistuje ani silná psychologická asociace s dovolenými nebo brand loyalty. Prostě LH Group a jejich rebrandingy je věčná záhada.

Průvodce původní Aleš

Samozřejmě nelze vyloučit, že ten rebranding někdo vymyslel proto, aby vykázal činnost a obhájil si to na všech stupních vedení 🙂

Nicméně to spojení s low cost aerolinkou může u některých lidí působit negativně, že si radši koupí letenku (nebo celý zájezd) s někým jiným. Pokud se značka Discover vybuduje a opět se nepřejmenuje, tak já v tom osobně perspektivně smysl vidím.

Tomas

S EW discover leteli velmi casto (mozna nejcasteji) pote, co si koupili letecky zajezd, kde dopravcem byl ew discover…

Sten Meller

Bohuzel bude trvat jeste nejakou dobu, nez si znacka Discover vybuduje renome. Nemyslim si vsak, ze se Discover nekdy vryje do hlav Nemcu jako ‚ta aerolinka, co nas vozi na dovolenou‘, cehoz prakticky dosahl Condor. Je jina doba, cestuje se jinak, letenky se kupuji jinak. Ale zamer LH chapu. Chteji ovladnout vsechny segmenty nemeckeho nebe, chteji oslovit kazdeho, kdo v Nemecku/Evrope potrebuje nekam letet. Skrz LH uspokoji business cestujici, EW zase low-cost segment + VFR, Disco obslouzi dovolenkare. Osobne si myslim, ze LH mohla vyclenit cast flotilu, prekonfigurovat nejake Airbusy A330 a s nimi pod normalni znackou LH letat do… Číst vice »