Eurowings budou létat z Prahy nově do jedenácti měst. Míří hlavně proti Smartwings a Ryanairu

Airbus A320 společnosti Eurowings v Praze. Foto: Letiště PrahaAirbus A320 společnosti Eurowings v Praze. Foto: Letiště Praha

Eurowings začnou do Prahy létat od zimního letového řádu, do žádné z destinací nenabídnou denní spojení.

Zpět na článek
21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
MrMarkus

Předem se omlouvám se za offtopic, ale není na čase nějak lépe nastavit reklamy pro tento web? Tohle na mě dnes vyběhlo, není to úplně dobrý nechat otevřené třeba na monitoru v práci. Vím, že ty reklamní systémy se mohou chytnout nějaké historie/kontextu, ale to zrovna na tom počítači kde jsem nehrozí, svědomí mám čisté 🙂 https://i.imgur.com/ZiUOrS2.png

MrMarkus

Děkuju za rychlou reakci. Mě to pobavilo, škodu to naštěstí nenadělalo, plochu jsem na meetingu nesdílel 😀

Pavel

Ryan potřebuje konkurenci jako prase drbání. Jen houšť a větší kapky.

Zdenek

To Tenerife je fajn je třeba rozbít tamní předražený monopol Smartwings….

Tomas

monopol? kde? kdy?

Janko

Vysledek prace nasich politiku. A konkurence je to ve finale vice pro Ryan nez pro SW. SW zije primarne z cestovek.

Chronosphere

A já myslel, že konkurence takňák ke kapitalismu patří. A výsledky a postavení firmy vypovídá spíše něco o majitelích a managementu.

Y.K.

Nějak píšete o něčem úplně jiném.

Tomas

Tak vzhledem k tomu, že smart wings je charterová společnost … je vcelku logické, že ji živí cestovky 😀

Ivan

Smartwings rozhodně není charterova společnost, to byla značka travel servis. Po spojení značek lze říci že je hybrid, pravidelně linky i charterové.

VíKo

Jestli si dobře vzpomínám, tak původní plán byl 3 letadla. 2 letos a jedno na jaře příští rok. 4 letadla je překvapení 🙂 myslím proto, že si děkuji rezervu na některé destinace s denní rotaci, nebo přidají destinace. Osobně se těším na Atény. Jen teda počkám na tu správnou cenu. A uvítal bych Sicílii a něco z východního pobřeží Španělska.

Tomik

Taky se divim, ze z Prahy nikdo nelita do Alicante. Z PED – ano, ale z PRG – ne.

Honzík

To se to lítá a konkuruje, když vás německý stát dotuje… Jaká že je ta definice zdravé a férové konkurence?

Lukáš

Ale oni je nemaj z 49% číňaní, víš?

Martin Csabo

A kolik leteckých společností jsou 100% vlastněné tím státem odkud jsou?

Jirka B.

A kolik leteckých společností, které dostaly nějaké injekce (čti vratné půjčky) vlastní skoro z poloviny jiný stát, než ten, odkud jsou? A ten „jiný“ stát se odmítl na záchraně těch leteckých společností skrze svou (státem vlastněnou) společnost podílet? Brečíte krásně, ale úplně mimo realitu.

Y.K.

Já myslím, že to matláte páté přes deváté. Skupinu Lufthansa nevlastní (neovládá) stát, žádný z těch mnoha kde má nějaké své značky. Vlastní je soukromí investoři / investiční společnosti. Důležité je, kde je každá z firem a dcer skupiny registrovaná, tedy kde zaměstnává a platí daně. Což je všude po Evropě, těch firem vlastní hodně. Akcionáři sice můžou dostat (zdaněnou) dividentu při výnosech, ale jinak jsou pro stát poměrně nezajímaví – zejména ve chvíli kdy firmy výnosy negenerují. Stát žije zejména z pouštění žilou cashflow firem, ne investorů ať jsou odkudkoliv.

Martin Csabo

ČSA jsou snad jediné společnosti které nedostaly ani korunu a ČSA navíc opravdu nemůže za to že Čínani se k tomu ani nechtějí vyjadřovat

Petr

Takze nam Nemecko dotuje levny letenky? To je prece super, ne?

Jenda

Tohle je velká paráda! Přeju plná letadla a minimum vládních omezení 🙂