Eurowings budou létat z Prahy nově do jedenácti měst. Míří hlavně proti Smartwings a Ryanairu
Airbus A320 společnosti Eurowings v Praze. Foto: Letiště Praha
Eurowings začnou do Prahy létat od zimního letového řádu, do žádné z destinací nenabídnou denní spojení.
Předem se omlouvám se za offtopic, ale není na čase nějak lépe nastavit reklamy pro tento web? Tohle na mě dnes vyběhlo, není to úplně dobrý nechat otevřené třeba na monitoru v práci. Vím, že ty reklamní systémy se mohou chytnout nějaké historie/kontextu, ale to zrovna na tom počítači kde jsem nehrozí, svědomí mám čisté 🙂 https://i.imgur.com/ZiUOrS2.png
Díky za upozornění, to je reklamní systém googlu, kterému to zjevně ujelo. aktuálně je už blokováno, takže by se vám takové veledílo nemělo zobrazovat.
Děkuju za rychlou reakci. Mě to pobavilo, škodu to naštěstí nenadělalo, plochu jsem na meetingu nesdílel 😀
Ryan potřebuje konkurenci jako prase drbání. Jen houšť a větší kapky.
To Tenerife je fajn je třeba rozbít tamní předražený monopol Smartwings….
monopol? kde? kdy?
Vysledek prace nasich politiku. A konkurence je to ve finale vice pro Ryan nez pro SW. SW zije primarne z cestovek.
A já myslel, že konkurence takňák ke kapitalismu patří. A výsledky a postavení firmy vypovídá spíše něco o majitelích a managementu.
Nějak píšete o něčem úplně jiném.
Tak vzhledem k tomu, že smart wings je charterová společnost … je vcelku logické, že ji živí cestovky 😀
Smartwings rozhodně není charterova společnost, to byla značka travel servis. Po spojení značek lze říci že je hybrid, pravidelně linky i charterové.
Jestli si dobře vzpomínám, tak původní plán byl 3 letadla. 2 letos a jedno na jaře příští rok. 4 letadla je překvapení 🙂 myslím proto, že si děkuji rezervu na některé destinace s denní rotaci, nebo přidají destinace. Osobně se těším na Atény. Jen teda počkám na tu správnou cenu. A uvítal bych Sicílii a něco z východního pobřeží Španělska.
Taky se divim, ze z Prahy nikdo nelita do Alicante. Z PED – ano, ale z PRG – ne.
To se to lítá a konkuruje, když vás německý stát dotuje… Jaká že je ta definice zdravé a férové konkurence?
Ale oni je nemaj z 49% číňaní, víš?
A kolik leteckých společností jsou 100% vlastněné tím státem odkud jsou?
A kolik leteckých společností, které dostaly nějaké injekce (čti vratné půjčky) vlastní skoro z poloviny jiný stát, než ten, odkud jsou? A ten „jiný“ stát se odmítl na záchraně těch leteckých společností skrze svou (státem vlastněnou) společnost podílet? Brečíte krásně, ale úplně mimo realitu.
Já myslím, že to matláte páté přes deváté. Skupinu Lufthansa nevlastní (neovládá) stát, žádný z těch mnoha kde má nějaké své značky. Vlastní je soukromí investoři / investiční společnosti. Důležité je, kde je každá z firem a dcer skupiny registrovaná, tedy kde zaměstnává a platí daně. Což je všude po Evropě, těch firem vlastní hodně. Akcionáři sice můžou dostat (zdaněnou) dividentu při výnosech, ale jinak jsou pro stát poměrně nezajímaví – zejména ve chvíli kdy firmy výnosy negenerují. Stát žije zejména z pouštění žilou cashflow firem, ne investorů ať jsou odkudkoliv.
ČSA jsou snad jediné společnosti které nedostaly ani korunu a ČSA navíc opravdu nemůže za to že Čínani se k tomu ani nechtějí vyjadřovat
Takze nam Nemecko dotuje levny letenky? To je prece super, ne?
Tohle je velká paráda! Přeju plná letadla a minimum vládních omezení 🙂