Eurovia začíná s opravou nepodařeného úseku na D1
Vzorky nekvalitního betonu na D1. Foto: ŘSD
Řidiči musí od dnešního dne počítat s novým omezením na dálnici D1. Na 66. kilometru začíná oprava již modernizovaného úseku,
Řidiči musí od dnešního dne počítat s novým omezením na dálnici D1. Na 66. kilometru začíná oprava již modernizovaného úseku,
Že za to nebude stát nic plat to je snad samozřejmé. Eurovia by měla platit za omezení provozu na dálnici díky její špatně odvedené práci. A co bude následovat v dalších letech? Původní D1 vydržena 40. let a byla neustále kritizována. Tahle dálnice má problém vydržet jednu sezonu…..
A já už si říkal, že by se konečně dal do kupy úsek D1 v Ostravě směrem na Bohumín… Neměla tam v tom tehdy Eurovia taky prsty? Je to hrozná ostuda po tolika letech jezdit po vlnách jak někde v Kazachstánu…
to co spáchalo vlny mělo zkratku ODS. Eurovia to jen koupila.
Má pan Hlavatý zkontrolovanych opravdu celých cca 180km? Přijít na takové vzdálenosti na špatný beton na 130m je buď náhoda nebo zapracovala zevrubna kontrola.
Proč se musí platit Mýto a známky na D1,pokud to není zcela průjezdná dálnice. A toho pána co plánuje opravy v pondělí a úterý směr Praha a čtvrtek , pátek směr Brno bych zavřel pro výstrahu!
To se tak dělá. V Rakousku se taky platí mýto za tunely. A to i za ty obousměrné. V Chorvatsku taky. Nic nového pod sluncem.
Mýtnice na Pelješač má být kde?
Podle mě je jedno která firma to u nás dělá ,je to prostě už mrtě let všechno ošulené a neustále se to předělává ,chudáci řidiči a jejich auta ,předražené zakázky a státu je to jedno ,chce se mě z toho všeho a to raději ani nenapíšu.
Je to úsek délky 130 metrů. Mno porád se nadávalo, že se na stavbě čeká na technologickou pauzu a když ji _nedodrželi_ tak experti otočili list.
Ostatní úseky jsou zcela ok?
Tam kde to drncá a hučí jistě ne
Jak jistě? Je to betonová dálnice. Ty prostě drncají a hučí.
Jsem rád, že stát je schopen reklamovat špatně odvedenou práci. Stále to ještě není běžné.
a co dostane od Eurovie každý řidič který tam pojede v omezení asi dálniční známku zdarma ne?:-)
prosím aby s opravou nespěchali.
je to takové hezké podobenství o státu v moci sekty ANO.
tak ať si to voliči užijí do voleb do sytosti
Mno, celou rekonstrukci D1 zahájilo pokud vím zhmotnělé božstvo Stanjura z ODS. To zaprvé. A za druhé – i mistr tesař se někdy utne a myslím, že zrovna Eurovii se podařilo opravit jim svěřené úseky D1 celem kvalitně, na rozdíl třeba od jejich realizace D1 u Ostravy. Tahat do toho voliče ANO mi přijde mimo jakoukoliv realitu.
Takže jsme D1 neměli začít opravovat? 😀
ODS to možná zahájilo, ale většinu rekonstrukce bylo pod ministrem Ťokem.
Nikde jsem nepsal, že se nemělo opravovat. Ale ta rekonstrukce byla nějak připravená, nějak se zrealizovala a byť o bylo po těch 8 let peklo, ale když se na to zpětně dívám (a to po D1 najezdím hodně), tak to nedopadlo až tak nejhůř. Jízda teď a před 10 lety je nebe a dudy. Dělat takovou rekonstrukci za plného provozu nění brnkačka. A co se týče toho opravdu nepovedeného – úsek u Větrného Jeníkova – tak tam není ani tak vina na politicích (i když zprostředkovaně ano, nicméně zákon o zadávání veřejných zakázek je transpozice evropského práva) ale právě v… Číst vice »
nejde mi o eurovii. ale o tu manipulaci, že jsme konečně dokončili opravu D1. před volbami. Jen jsme vyjmuli z reko nejstarší most na štrece a pár dalších….ale jinak vše v poho.
No pravdou je, že se mezi Prahou a Brnem se za posledních pár let udělalo více práce než kdykoliv předtím. Politiku a volby bych do toho netahal.
Ale to je tím, že stav byl dlouhodobě neúnosný a podařilo se k tomu dokopat úředníky. Spíš navzdory ministrům a institucím než díky nim. To je takový přirozený pomalý vývoj. Asi jako údržba trati do Berouna hodinu po dvanácté, taky to není Havlíčkova nebo Ťokova zásluha.
U Ostravy za to mohla firma, kterou Eurovia koupila, ne? Samotná Eurovia s tím neměla co dočinění do doby, než si koupila ty patlaly.
Pro nadávajícího jsou fakta nepodstatná. Kdo chce psa bít, _důvod_ si najde.
Tak na druhou stranu vždy a všude platí, že za subdodavatele odpovídá generální dodavatel a jestli si najme patlaly, tak je to jeho riziko a odpovědnost. Stejně tak, jako když si patlaly najme stát. Ale ten má v tomto dost omezený manévrovací prostor, daný zákonnými omezeními, kdežto dodavatel si víceméně může dělat co chce.