Eurovia vyhrála zakázku na modernizaci dalšího úseku D1, stavět začne v březnu

Stavba na D1, foto: Ministerstvo dopravyStavba na D1, foto: Ministerstvo dopravy

Společnost Eurovia CS vyhrála další zakázku na modernizaci dálnice D1. Pro Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) opraví desetikilometrový úsek Soutice

Zpět na článek
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Démon

po tom co předvedli na D11 bych je vyloučil za nespolehlivost

železničář v důchodu

Nestavěla náhodou Eurovia i tu zvlněnou dálnici na Ostravsku?

Lip

Ona ji nestavěla, ale bohužel pro ní a její budoucí renomé, koupila firmu ODS – Ostravské dopravní stavby, která tuto stavbu fyzicky stavěla. Společně s dalšími povedenými subdodavateli.

Martin V.

To jako vážně chtějí začít stavět poslední nesoutěžený úsek Koberovice – Humpolec ještě letos? Když vedle mají rozvrtaný úsek Humpolec – Větrný Jeníkov s nejistým harmonogramem výstavby??? To mi přijde, že se zbláznili (porušit zlaté pravidlo, že nikdy se nedělají zároveň dva sousední úseky). Mimochodem úseky Soutice – Loket a Koberovice – Humpolec mi přišly v relativně nejlepším stavu z těch nerekonstruovaných. Nic by se tedy nestalo, kdyby se zahájení o rok až dva oddálilo s tím, že dopravní kolaps během stavební sezóny bude o trochu menší. V hrozném stavu je hlavně úsek Ostrovačice – Devět křížů, ale kolem něj… Číst vice »

M B

11,5 m je už dostatečné pro vedení v režimu 2+2?
Vychází mi to potom na 3m+2,5m, nebo se pletu?

xman

Pozor. Drobná chybka v šířkových poměrech. Zpevněný pás bude mít 11,5 m.
„Úprava kategorie ze stávající D26,5 na kategorii „D28“ (D27,5 s rozšířeným středním dělícím pásem o 0,5 m) šířkou zpevnění jízdního pásu 11,5 m a rozšířením zpevněné krajnice (odstavného pruhu) dálnice na každé straně o 0,75 m.“