Eurostar přidá další vlaky, těží z chaosu na letištích
Jednotka e320 společnosti Eurostar. Foto: Eurostar
Od září začne jezdit čtvrtý pár spojů mezi Amsterdamem a Londýnem.
Od září začne jezdit čtvrtý pár spojů mezi Amsterdamem a Londýnem.
Ty 4 páry se mají týkat jen spojení Londýn – Amsterdam, jezdí tam dalších 14 párů Londýn – Paříž (+1 pár Londýn – Brusel).
Španělsko je velká země s málo obydleným venkovem, Španělé nejsou zvyklí cestovat.
Aby jezdily prázdné? Šotoušské představy o vytíženosti vlaků jsou taky pěkné pohádky…
Jo, takováhle železniční doprava mi i dává smysl…
4 pary za den do desetimilionoveho mesta? vzdyt to je jak msenka…
Jako ty reakce na zvýšenou poptávku jsou bleskové. Už od září 🤔
Taky doporučujou vodu, jídlo a léky sebou?
Při nejlevnějších jednosměrných jizdenkách za 5.600 Kč určitě ne.
Pokud budete ČD platit stejně, tak Vám takové upozornění taky nebudou chodit.
Na 21. zari 59 euro,tedy málo přes 1400 Kč. Londýn – Amsterdam. Ten den ve špičce 100 euro…
Mezinárodní tarif u ČD se těm cenám velmi blíží. Praha – Amsterdam na cd.cz je za 5279 Kč.
Praha Amsterdam jde zakoupit s jedním přestupem v Berlíně za 1 500 Kč.
Douglas Adams by z vás měl radost!
To ale je mezinárodní tarif ČD jen z velmi malé části. Podstatnou část této ceny tvoří NRT jízdné DB a NS na kterou nemají ČD žádný vliv.
Snažím se srovnávat vlak jedoucí přes 4 státy s něčím podobným, nechci ho srovnávat s vnitrostátním jízdným.
Jak jen to dělá např. Regiojet se svými vlaky do Budapešti?
Úplně jednoduše. Regiojet to celé jede na své triko, bez změny dopravce na hranicích. Takže veškeré jízdné mu zůstává a s.nikým se nedělí. Má to své plusy i mínusy. Ale ono se asi dnes už z velké části i ve vlacích národního dopravce jezdí do Budapešti na jiné jízdenky než syrové NRT.
Mínusy to má jen pro místní odborový organizace. Jinak to má jen plusy.
To je běžnému zákazníkovi úplně jedno, ten (zcela logicky) srovnává jen konečnou cenu.
To by me zajimalo, jaky kurz pouzivate, kdyz treba 13.9. vidim jizdenku AMS-LON za 44 euro…