ETCS míří na 4. koridor. Začala instalace na úseku z pražské Uhříněvsi do Votic
Měřicí vlak AŽD Praha. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Zavádění jednotného evropského zabezpečovacího systému ETCS na české železnici začíná po dlouhých letech zpoždění a odkladů nabírat na obrátkách. Správa
Škoda že panstvo že SŽDC nejezdí do Budějovic vlakem aby si ten zázrak užili…..blablabla, to nemůžou být reálné na zemi a přiznat si že to prostě v ČR nejde.
A co je tam tak hrozného? Třeba ve srovnání s cestou do Hradce, Plzně nebo do Brna?
Dobrý den, opravdu nemá redakce k dispozici lepší fotografii, než tu úvodní, která je u všech zpráv týkajících se ADŽ (svačící strojvedoucí)?
ETCS není příliš fotogenická záležitost. Což je vidět i na té další fotce.
Diktujte si ještě třeba font písma, počet vět v odstavci a bůh ví co ještě. Místo toho aby tady ten hlouček lidí byl rád, že má každodenní zajímavosti na dráze a k tomu možnost se věcně vyjádřit, tak budeme řešit ještě zajímavější věci😄
Vy máte problémy, človeče😉
Něco podobného jako když v článcích na IDNESU, které se prokazatelně týkají stejnosměrné části soustavy, pravidelně používají fotky Plecháče. Asi oblíbená lokomotivní řada pana redaktora
To je fakt hrdelní zločin teda…
Pardon, s tím „plynulejším“ provozem bych to prosil vysvětlit.
Wikipedie vám to poví, doporučuji článek o LZB, to funguje v podstatě stejně jenom na jiném principu.
Princip znám. 🙂 Já jen, jestli to náhodou nebylo myšleno jako „zvýšení kapacity“, které bez cílené adaptace infrastruktury moc očekávat nelze, spíš naopak. Zrovna tady to sice není fatální, ale v principu mi takové přikrášlování (bylo-li zamýšleno) vadí.
Je ETCS součástí nově budovaných úseků 4. koridoru (Voice – Sudoměřice, Soběslav – Doubí).
Aktuálně probíhá zakázka týkající se zpracování tzv. Záměru projektu a Dokumentace pro územní řízení stavby „ETCS+DOZ Votice – České Budějovice“ , zpracovatelem je SUDOP PRAHA a.s. , kdy výchozím stavem pro zpracování dokumentace je dokončení těchto staveb: „Modernizace trati Sudoměřice – Votice“ „Modernizace trati Veselí n.L. – Tábor – II.část, úsek Veselí n. L. – Doubí u Tábora, 2. etapa Soběslav –Doubí“ „GSM-R Votice – České Budějovice“ „Modernizace trati Nemanice I – Ševětín, 1. stavba, úpravy pro ETCS, 2. část.“ Současně se předpokládá, že systém ETCS L2 bude zprovozňován současně s plným dokončením výše uvedených staveb v úsecích Soběslav –… Číst vice »
Dušan se optal strýčka „gůgla“ a teď tu na nás „dělá ramena“ 😀
Dušan má opravdu přehled o om, co se skutečně „papírově“ děje a lze ho za to jen pochválit. A já Tě tedy Dušane moc chválím 🙂
A předpokládejme, že náš 41500 a 41501 se pod ETCS z Uhři do Votic rozjede hned v únoru 2020, byť v režimu zkušebního provozu.
Plyne z toho, že hned po skupině třebovských strojvedoucích přijde řada na Prahu 🙂
Docela Vám to přeji.
Z článku ani z diskuse jsem nepochopil, jestli ty dvě nové přeložky, co se právě staví (Sudoměřice – Votice, Soběslav – Doubí) budou vybaveny pouze ETCS, nebo jestli se tam ještě bude instalovat i LS a pár let tam budou koexistovat?
Ty 3 stavby, co se aktuálně staví (Su-Vo, So-Do, Še-Dy), budou vybaveny automatickým blokem ABE1 s kódováním LS, přes to pak bude „přetáhnuta“ komplexně ta stavba ETCS+DOZ Votice – České Budějovice s tím, že po zapnutí ETCS bude stanoveno přechodné maximálně 5-leté přechodné migrační období, pak se LS vypne.
No jo, to se to buduje stacionární část a přikazuje, když státu vyjde 100 km na necelých 400 Mega kdy za tuto část se zároveň vybaví ani ne třicet vozidel….. To je trochu prasarna. My si to za peníze a za pár peněz státu vybavíme a vy dopravci si to třeba hoďte….
Která výhybka se má rušit v Říčanech?
Výhybka č. 7
Zrušili torzo vlečky do již před drahně lety zrušeného Interiéru. Hypermarkety vlečku nepotřebují. Místo vlečky bude shoppingstezka 😀
T je sice pravda, ale to zrušení výhybky je důležité i z úplně jiného důvodu. Fírové a dispečeři vědí, ostatní když ser zamyslí, přijdou na to možná také.
Jen malá nápověda: výhybka ve staniční koleji, ranžírka, odjezdové návěstidlo, peron, osobní vlak, kódování
To chcete po mnoha diskutujících až příliš 🙂