ETCS do Bizonů, Brejlovců i Vectronů. ORLEN Unipetrol Doprava instaluje zabezpečovač do 19 lokomotiv
Siemens Vectron dopravce ORLEN Unipetrol Doprava. Foto: ORLEN Unipetrol Doprava
Polovinu nákladů zaplatí dotace.
Polovinu nákladů zaplatí dotace.
Do brejlovcu? To jako fakt? To tak bohatá firma jezdí s tak starými vlaky? To 6a chvíli dají i do bardotky ne?
Jednak Brejlovec není vlak a za další, v tomto případě (a stačí číst článek) jde o reko 753.7…tedy z technického pohledu jde o částečně (a to zdůrazňuji) novější lokomotivu než 753, 754, příp. 750.
A jestli si myslíte, že v západní Evropě jezdí všichni s Vectrony, jeďte se tam podívat….
Určitě tam ale do takových lokomotiv nenutí nikoho dávat ETCS, aby pak dalších 20-30 let musely jezdit jako mainline stroje po koridorech. A nebojte, i ty bardotky a ještě větší vykopávky mají už taky schválené dotace
Za 30 let už se tady moc vlaků s palivy asi vozit nebude.
Vectron nemá ETCS z výroby?
Má, jedná se zde ale o upgrade z BL2 na BL3.
Ok, díky.
Přeházení displejů?
Displeje budou určitě stejně, jako na Vectronech, co má dnes v pronájmu ČD, a.s. a jezdí na lince R18 Praha – Luhačovice / Veselí nad Moravou / Zlín. Možná tam nebude EBULA – ale to přesně nevím.
A to není zpětně kompatibilní?
Dobrá otázka – je, ale pouze na traťové infra ETCS SV 1.0 nebo 1.1, což konkrétně znamená:
ANO – Rakousko (SV 1.0), ČR (SV 1.1), Slovensko (1.0), Slovinsko (SV 1.1)
NE – Německo (SV 2.0), Itálie SV (2.0/2.1), Švýcarsko (1.0/2.0), Maďarsko, Belgie, Nizozemsko, Španělsko….