Enyaq. Škoda Auto odhalila název pro své první SUV, které pojede jen na baterie
Nový název modelu Škoda Auto. Foto. Škoda Auto
Do seznamu modelů Škody Auto přibude letos nový název. Automobilka představila nové jméno pro svůj první vůz kategorie SUV, který
Dokonce pořizovací cena a i cena za 1 km je dražší jak u spalovacího motoru.
Elektro auto, naprosto slepá ulička.
A kolik to stojí?
Pojízdný první počítač 🙂
kuci z německa nepochopily proč mají být auta na elektriku? aby měly malou spotřebu, SUV je tomu vlastně úplný výsměch
já bych to četl „inak“ ale to asi neprojde
Automobilka uvedla, že do vývoje elektrifikovaných modelů a do rozšiřování uceleného a vzájemně propojeného ekosystému pro moderní a ekologická řešení mobility investuje dvě miliardy eur.
sorry jako ale ta věta je celá sr..ka. jaký ekologický ekosystém? tak ať chodí pěšky ne?
a jak je to vlastně s Toyotou? ta už elektriku zavrhla a jde do budoucnosti s vodíkem?
Myslím, že SUV je ideální, protože je kam dát baterky než se posunou technologie dál. Lidé také za SUV platí více, takže cena kolem 1,5 mil. nebude problém
… ale je to věc názoru.
1,5 milionu nebude problém? Provokace, že? To bude problém pro 99 % lidí.
Asi tomu nerozumím, ale patrně se vede nějaká soutěž o „co nejulítlejší“ název s povinným písmenem Q. Německy to nic není, Česky taqky ne… tož nevím. POslední dobou názvy nějak nechápu. Ten Kodiaq je taky divný slovo.. medvěd je kodiak, ostov taky, jestli se nepletu. KArok zas byli indiáni, ale nikde tam nebylo Q… Enya je nějaká bohyně a taky zpěvačka, nicméně obě bez Q… Přičemž tu zpěvačku rád poslouchám…
Dalibore, už zase všemi nerozumíte a zase za to může celý svět? Nebo na co si tu stěžujete tentokrát? 🙂
nechápu tu q mánii. JInak to jsem já furt si na něco stěžující, svůj názor píšící… Ještě mne napadl Eniac, ta smečka elektronek tvořící v podstatě první úplný (nebo jeden z prvních) počítač.
Smyslem Q je upoutat pozornost, což se zjevně daří, jak vidíte sám na sobě 🙂
Fakt je ze pozornost poutaj. Ale stejne i nadale budu jezdit Renaultem. to je uz takovy muj osud.
Škodaq bude prodávat už jen výhradně autaq. Nemáš q nejsi simly clever. Připadá mi to tragikomický
Určitě by si vymyslel něco lepší ty tragikomiku. Mě se to líbí
Když si brát příklad v německu tak co třeba BMV? 525 a každý ví o co jde i bez q.
Jednoduché V? Není to málo, Antone Pavloviči?
Pochopitelně kdo má vyšší než průměrný IQ, si nekoupí vůz značky Škoda, a už vůbec ne elektrovůz.
příští bude Škoda Qaq
Elektronický pohon…
Tak asi jde o překlep, ale pobavil 😉
Já si zase vzpomněl na pokyn k vypnutí motoru toho opancéřovaného Peugeotu 605 ve filmu Taxi taxi. „Ňak…Ninjaaaa“
Zpěvačku Enyu jsem měl rád, snad nová Škoda dosáhne jejího úspěchu.
Mě to tedy evokuje ten prehistorický počítač 🙂
Budem doufat, že vevnitř není stádo elektronek, to by dojezd nebyl moc dlouhej…
Eniac byl ve své době supermoderní a patřičně drahý, mohla si ho dovolit jen US vláda. Spousta firem zůstala u děrných štítků a přešla pak rovnou na polovodiče.
Pochybuju ale, že Eniaq bude mít výkonovou regulaci v podobě lampového zesilovače.
jestli se nepletu, tak eniac se programoval prepinacema a teprv po case mu upravili „vstup“ na derny stitky, cimz se programovani znacne zrychlilo. paku mu udelai dalsi upravu a zustaly derny stitky a k tomu paralelni zpracovani instrukci.
nedovedu si dnes predsravit to stado elektronek vcetne dekatronu s houfem rele… masakr, ze to dali dohromady a ze to fungovalo!
Ale představa, že bych si dnes koupil nějaký software a přinesl si ho domů na děrných štítcích je opravdu legrační. Ani snad nebudu přepočítávat kolik by těch děrných štítků muselo být místo jednoho CD (což už tak skoro minulost).