Emirates zmodernizuje dalších 71 letadel, v každém projde proměnou celý interiér
Premium economy v A380. Foto: Emirates
Rozsáhlý modernizační program v hodnotě několika miliard dolarů počítá s renovací už celkem 191 letadel.
Jenom objevi se nekdy ta Emirates „residence“ prvni trida co nainstalovali do 3 B773 i na dalsich letadlech nez na tech 6ti?
Proč zrovna Ósaka? Kvůli EXPO příští rok? Jak píše Tom. Praze se asi neobjeví… tedy pokud Praha neprokáže, že by uživila i víc než tři lety denně.
Stejně tak se můžeme ptát proč zrovna Bengalůru? Ta Osaka mi dává větší smysl
Emirates lítá s A380 do asi 50 destinací. Holt to vyšlo na Osaku. Příště to zas vyjde na … něco jinýho.
Klidně v tom může být nějaká hlubší logika, ale zas bych to tak nedramatizoval.
Zas tolik těch reko nemaj, takže to hlavně bude o tom, jak jim vychází rotace a i podle toho, kde cejtí, že tu economy premium na úkor economy uživí, a současně nebude vadit o něco nižší kapacita.
Hodně neznámých s jasným výsledkem .)
Tak v Japonsku je to tak, že oni si rádi připlatí za nějaké větší pohodlí. Vždyť snad ANA měla své 77W s velkou byznys a economy plus, ale relativně malou economy. Takhle prostě Japonsko funguje. Takže Ósace se zrovna nedivím, Tokio bude jistě další v pořadí.
O důvod více, že 380 Emitates už v Praze vídat nebudeme. Škoda.
Důvod?
Změna obchodní strategie.
Emirates neposílali a neposílají do Prahy letadla vybavená 1. třídou. Na lince do Prahy není pro první třídu klientela. A pokud Emirates vymění interiér všech svých A380 a doinstaluje tam 1. třídu, tak pro Prahu vůbec nebude mít A380 ve vhodné konfiguraci.
Ano, k nám (a například do Kodaně) létaly 380 v konfiguraci s maximem míst v economy (A6-EUM),
nyní preferují více rotací do míst, kde zaplní first, business a premium, na kterých se vydělává nejvíc.
Ano, v nektera casova obdobi letaly hi-density A380 – treba par mesicu v roce 2017.
Ale pred i po tomto letaly A380 ve trech tridach. A to nejen jako zaskoky, ale planovane, vcetne prodeje.
V tom roce 2017 z toho i byla docela afera, protoze lidi, co uz meli firstku downgradli do businessu aniz by jim vratili penize.
Děkuji za upřesnění a omlouvám se, byl jsem přesvědčený, že Praha byla a je bez firstky. Zkoušel jsem zítřek a je tam.
Emirates do Prahy prvni tridu v A380 posilaly. A byla o normalne v prodeji.
Nemáte pravdu. EK první třídu posílala. Odbavuji je téměř každý den, několik let
A můžete říci jak bývá obsazena?
Je pravda, že plná bývá málokdy. Před covidem bývala obsazená více, ale to létala A380.
A na to jste přišel jak? Do Prahy standardně létala a léta verze s první třídou, v konfiguraci 8/42/310, jen když je velká poptávka, tak leta verze C/Y… A na většině 380 je F také.
Mám dokonce podit, že v PR řečech při začátku nasazení A380 se objevilo, že chtějí uspokojjit poptávku po první třídě z Prahy.
i kdyby to tak bylo, tak ve finale pro cestaka lepsi 2x mensi letadlo, nez 1x mensi.
Pro toho co chce First urcite pravdu nemate.
No ja bych teda radeji F v 777 nez F v 380.
V J zas naopak. To je v 777 ostuda i ta „dobra“ v 200LR. Ne jeste ta prastara 2-3-2 v 300ER.