Emirates zmodernizuje dalších 71 letadel, v každém projde proměnou celý interiér

Premium economy v A380. Foto: EmiratesPremium economy v A380. Foto: Emirates

Rozsáhlý modernizační program v hodnotě několika miliard dolarů počítá s renovací už celkem 191 letadel.

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Matrail

Jenom objevi se nekdy ta Emirates „residence“ prvni trida co nainstalovali do 3 B773 i na dalsich letadlech nez na tech 6ti?

VíKo

Proč zrovna Ósaka? Kvůli EXPO příští rok? Jak píše Tom. Praze se asi neobjeví… tedy pokud Praha neprokáže, že by uživila i víc než tři lety denně.

Lukáš

Stejně tak se můžeme ptát proč zrovna Bengalůru? Ta Osaka mi dává větší smysl

Air Traveller

Emirates lítá s A380 do asi 50 destinací. Holt to vyšlo na Osaku. Příště to zas vyjde na … něco jinýho.

Klidně v tom může být nějaká hlubší logika, ale zas bych to tak nedramatizoval.

Zas tolik těch reko nemaj, takže to hlavně bude o tom, jak jim vychází rotace a i podle toho, kde cejtí, že tu economy premium na úkor economy uživí, a současně nebude vadit o něco nižší kapacita.

Hodně neznámých s jasným výsledkem .)

VTT

Tak v Japonsku je to tak, že oni si rádi připlatí za nějaké větší pohodlí. Vždyť snad ANA měla své 77W s velkou byznys a economy plus, ale relativně malou economy. Takhle prostě Japonsko funguje. Takže Ósace se zrovna nedivím, Tokio bude jistě další v pořadí.

tom

O důvod více, že 380 Emitates už v Praze vídat nebudeme. Škoda.

Honza

Důvod?

tom

Změna obchodní strategie.

Caracas

Emirates neposílali a neposílají do Prahy letadla vybavená 1. třídou. Na lince do Prahy není pro první třídu klientela. A pokud Emirates vymění interiér všech svých A380 a doinstaluje tam 1. třídu, tak pro Prahu vůbec nebude mít A380 ve vhodné konfiguraci.

tom

Ano, k nám (a například do Kodaně) létaly 380 v konfiguraci s maximem míst v economy (A6-EUM),
nyní preferují více rotací do míst, kde zaplní first, business a premium, na kterých se vydělává nejvíc.

Air Traveller

Ano, v nektera casova obdobi letaly hi-density A380 – treba par mesicu v roce 2017.

Ale pred i po tomto letaly A380 ve trech tridach. A to nejen jako zaskoky, ale planovane, vcetne prodeje.

V tom roce 2017 z toho i byla docela afera, protoze lidi, co uz meli firstku downgradli do businessu aniz by jim vratili penize.

Caracas

Děkuji za upřesnění a omlouvám se, byl jsem přesvědčený, že Praha byla a je bez firstky. Zkoušel jsem zítřek a je tam.

Air Traveller

Emirates do Prahy prvni tridu v A380 posilaly. A byla o normalne v prodeji.

Lukáš

Nemáte pravdu. EK první třídu posílala. Odbavuji je téměř každý den, několik let

Caracas

A můžete říci jak bývá obsazena?

Lukáš

Je pravda, že plná bývá málokdy. Před covidem bývala obsazená více, ale to létala A380.

Apex

A na to jste přišel jak? Do Prahy standardně létala a léta verze s první třídou, v konfiguraci 8/42/310, jen když je velká poptávka, tak leta verze C/Y… A na většině 380 je F také.

VTT

Mám dokonce podit, že v PR řečech při začátku nasazení A380 se objevilo, že chtějí uspokojjit poptávku po první třídě z Prahy.

Air Traveller

i kdyby to tak bylo, tak ve finale pro cestaka lepsi 2x mensi letadlo, nez 1x mensi.

David

Pro toho co chce First urcite pravdu nemate.

rn42

No ja bych teda radeji F v 777 nez F v 380.
V J zas naopak. To je v 777 ostuda i ta „dobra“ v 200LR. Ne jeste ta prastara 2-3-2 v 300ER.