Společnosti Emirates propadl zisk o dvě třetiny, viní cenu ropy i slábnoucí poptávku

Boeing 777-300ER po přistání v Dubaji. Foto: EmiratesBoeing 777-300ER po přistání v Dubaji. Foto: Emirates

Letecká společnost Emirates zaznamenala za poslední finanční rok snížení svého zisku na nejnižší hodnotu za posledních deset let. Podle vedení

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
adam

Není to jen o procentech sedadel. 380ky létají zpravidla naplněné lidmi až po okraj a triply uvezou obrovské množství carga, které není ve statistikách uvedeno. Linky z Thajska, Indonesie, Indie, Keni … tak mohou být ziskové, i když je obsazena třeba jen polovina sedadel. Přes názory škarohlídů je dobré vědět, že Etihad (nic moc) i Qatar (velmi noblesní) jsou v mínusu, byť by se zdálo, že mají flotilu poskládanou lépe. Zjevně to Emirates nemá zas tak blbě vymyšlené a kooperace s Flydubai je efektivní, aniž by to rušilo image obří značky. Docela jim schvaluji, že s nákupem A350 počkali, až… Číst vice »

Vojta

přesně tak, navíc je dobře známý fakt, že tradičním společnostem ekonomická třída nevydělává, že zisky jdou primárně z prémiových tříd a opravdu nevím jaké jiné letadlo může v tomto směru nabídnout takový luxus, jako právě 380.. on ten bar a sprchy přece jen něco do sebe mají..

PetrN

jedním z důvodů bude i neekonomociký provoz A380, kterých mají víc jak 100, je to evidentně neudržitelné

Vojta

na 380 ale vybudovali znacku a porad jsou ziskove.. nedavno tu byli zpravy o ztratach jinacich aerolinek(AirFrance-KLM…), zatimco Emirates porad vydelavaji, nevidel bych to tak cerne a rozhodne bych nevinil 380…

Nicky

Při průměrné obsazenosti 77% je A380 evidentně nadbytečná.

Jen tak

Obsazenost neni az tak dulezita… resp je, za predpokladu, ze vite, za kolik jste ji schopni prodat.