Emirates omezí opět lety z Prahy, mluví o „optimalizaci“
Boeing 777-300ER po přistání v Dubaji. Foto: Emirates
Letecká společnost Emirates opět omezí provoz na své lince mezi Dubají a Prahou. V srpnu, září a říjen vymazala z
Nemáte informaci o tom kdy by se měla spustit 3. frekvence QR do PRG?
Nemám informaci, že by se o ní uvažovalo.
Děkuji za odpověď
Včera jsem večerní rotací letěl a při online checkinu byli volnych asi 20 míst v economy. F sekce v 777 byla plná.
Popravdě mě ohromuje, že na lince z Prahy dokáží denně uživit svojí nejkapacitnější verzi A380 + ještě k tomu jednu linku s B777 (i když ta asi funguje hůře).
Jen důsledek marketingu a stádního chování, „pojedu do Dubaje, pak nebudu loser, outsider…“
No to nevím, předpokládám, že drtivá většina cestujících v Dubaji transferuje na další lety do Asie nebo Austrálie.
videl bych to podobne…pro me je Dubaj jako destinace nekde hluboko za Rwandou a Somalskem
Létají s nimi hodně CK na vzdálenější poznávací zájezdy – typicky JAR či Dálný východ. Jsou to sice menší skupinky, ale i to je nutné brát v úvahu. Jinak za mě Emirates stále nabízí nejlepší protihodnotu; když letím 12-15 hodin a je to buď za 18k s „někým“, nebo za 20k s EK, připlatím si; na jejich A380 fakt nedám dopustit.
Já tedy radši Qatar Airways, přitom ty jsou zpravidla právě o ty 2-3 tisíce levnější. Ale Emirates nikomu neberu 🙂
To tvrdí spousta lidí, takže po nich také pokukuji – zejména od doby, co začali do Prahy létat 787. Ale Emirates zatím měli vždy buď lepší časy, nebo kratší přestupy, nebo lepší letiště (coby leteckého nadšence mě baví objevovat nové vzdušné přístavy…), nebo všechny lety byly operované A380 (která mě rozmazlila a tak mi 777 přijde strašně hlučný) nebo jsme letěli právě s CK a tak jsme neměli na výběr 🙂 Jakmile to bude možné, rád Qatar vyzkouším.
Je to věc názoru, za mě Emirates.. 🙂 Hlavní důvod je více místa v A380 než 787 Qataru. Emirates má jak více místa na nohy (32inch vs 31inch pro Qatar) a stejně tak má širší sedadlo (18 vs 17 inch). Jakkoliv se to může zdát jako drobnost, tak při delším letu každý cm hraje svoje. Co ale nikde nenajdete napsané a zjistíte až v letadle je že u každého druhého sedadla je ubrané místo na nohy kvůli přítomnosti boxu pro inflight entertainment, což v praxi znamená že každý druhý pasažér musí mít celou dobu letu nohy dané pouze v určité… Číst vice »
osobne nevim, co je na A380 tak uzasneho. v ekonomicke tride nemam vic mista na nohy, je v ni namackancyh vic lidi nez v jinych letadlech a to ze se stmivaji okenka mi vazne nepomuze, kdyz mam sedacku pasazera sediciho predemnou celou dobu letu na svych kolenou
Záleží na aerolinii: https://www.seatguru.com/charts/longhaul_economy.php
Letos jsem cestoval s Emirates do Colomba a zpět přes Dubai, z Prahy A-380 (pohodlí naprosto super!), z Dubaje do Colomba pak B-777 – a rozdíl byl markantní. V B777 byla úzká sedadla jak pro Vietnamce, klimatizace nic moc – jednu chvíli vedro, za půl hodiny zima. Velký rozdíl mezi teplotou ve výšce hlavy a při zemi..
Souhlas, při letu s Emirates je zásadně pořeba dívat se které letadlo let operuje.. 777 nebrat
Můžete, prosím, uvést jinou aerolinku a typ letadla operující lety z Prahy, který poskytne ve standardní economy více místa na nohy a šířku sedadla? Když pojedou 4 lidi v autě, 10 v mikrobusu a 40 v autobusu, je rozdíl v “ namačkání“.. ?
Emirates ma v economy vA380 hodnoy pitch 32-34 a width 17,5-18
to jsou naprost normální hodnoty, které v longhaulech máte celosvětově, nejedná se o parametr, ve kterém by emirates nějak excelovaly. obyčejný průměr.
třeba korean v jumbu má 33-34 18, quatar v dreamlineru má
Také je otázka, kolik vozí carga. Třeba mají plné letadlo a to pak nevadí, když nebude plně vytížene nahoře. Krom toho, když má někdo ropu na dvorecku, je to taky jiné…
Mám reference, že létá plná. Nevím jestli se jim tam vejde ještě nějaké významější cargo do MTOW, přeci je ta plně ekonomická A380 pobere hodně lidí.
Tak zrovna 380 je z hlediska přepravy carga méně výhodná nez 777
nejen ropu za zadkem, ale taky zcela jine danove zakony, privilegia polostatni firmy a jeste udrzovani prestize feudalnich monarchii a honeni si ptaku jejich vladcu. to jsou jen nektere duvody, proc aerolinky z techhle statu podle moznosti nevyuzivat vubec. navis na letech do vychodni asie (cina, japonsko, etc.) mam radeji jeden kratky let, prestup, a pak jeden dlouhy (nebo naopak), abych se na tom dlouhem mohl vyspat. podle mne je to lepsi nez deleni na dva sestihodinove lety, kdy na obou mam objektivne pouze dva az tri hodiny klidu na spanek…