U Ryanairu nebylo dva měsíce možné se jakkoliv s nimi spojit(květen,červen)Stále posílali jen voucher.Pak se podařilo přes on line chat, dvakrát jsem odmítl voucher a během týdne byly peníze zpět na kartě.Dokonce v rámci jednoho chatu jsem vyřídil dvě různé cesty a termíny.
Jan Pytela
3 let
110 lidí v jedné z největších firem. Lituji pracovníky zákaznického oddělení menších aerolinek.
Proč? Kdyby byli stejně operativní…
„Navýšení týmu bylo realizováno díky interním přesunům personálu“
Tzn. letuška, co nemá žádnou práci, mohla řešit refundace. Už vidím francouzské odbory, co se vztekají, že to dělat nebudou, protože to není jejich povinnost, nedostanou ke svým 100 procentům na home office žádný příplatek atp.
Kdo umí, ten umí. Přesunou lidi a jde to..
Informácie o Ryanair refundation nemáte?
Refundace
U Ryanairu nebylo dva měsíce možné se jakkoliv s nimi spojit(květen,červen)Stále posílali jen voucher.Pak se podařilo přes on line chat, dvakrát jsem odmítl voucher a během týdne byly peníze zpět na kartě.Dokonce v rámci jednoho chatu jsem vyřídil dvě různé cesty a termíny.
110 lidí v jedné z největších firem. Lituji pracovníky zákaznického oddělení menších aerolinek.
Proč? Kdyby byli stejně operativní…
„Navýšení týmu bylo realizováno díky interním přesunům personálu“
Tzn. letuška, co nemá žádnou práci, mohla řešit refundace. Už vidím francouzské odbory, co se vztekají, že to dělat nebudou, protože to není jejich povinnost, nedostanou ke svým 100 procentům na home office žádný příplatek atp.