Elinka se po dlouhé pauze a opravě trakčních motorů vrací na trať Tábor – Bechyně

Elinka. Autor: České dráhyElinka. Autor: České dráhy

Na pravidelných spojích bude na Bechyňku nasazována i Bobinka, tedy škodovácká lokomotiva z poloviny 50. let. Je rovněž po opravě.

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Anonym ze severu

Jak se pokročilo s budoucí náhradou Regionov a žehliček na této trati? Něco nového?

XYYY

Rozhoduje cena vlakového kilometru …

PetrB

Infrastrukturní požadavky Jihočeského kraje jsou:
– Modernizace tratě a zvýšení traťové rychlosti na 60 – 80 km/h
– Přizpůsobení tratě pro provoz moderních vozidel, rekonstrukce ŽST Malšice
– Vybudování zastávky Tábor–Maderův vrch v prostoru ulic Mostecká-Husova pro zlepšení dostupnosti škol a centra

Alibaba

Bez změny trasování nelze zvýšit rychlost na 60-80 km/h bez propadů. Takže jsem zvědavý jestli kraj alespoň slovně pomůže do úuzemního řízení pro narovnání některých oblouků. Trať to zatraceně potřebuje památka/nepamátka.
Zastávka Tábor–Maderův vrch, pokud se jí podaří postavit, bude kvůli stoupání pro strojvedoucí výzva.

Elb

Moc bych nečekal, že tu bude jezdit něco jiného, než Regionova..

Kubrt

Jezdí žehlička a Baafxy. Přesně to, co člověk ve 21. století od osobního vlaku očekává. Ale hlavně, že je to elektrické. Ironie.

Pája

Známý z Tábora se svěril, že starší tetiny mají Regíny rády, dobře se jim do toho leze. Jak jsem koupil, tak prodávám…

Kernteriér

Tak oproti žehle a Bafíkům to vyšší komfort bohužel je.

O.K.

A co Vás na tom proboha překvapuje? Příklad od nás z Vysočiny, jasně, třeba taková řada 854 může být tisíckrát pohodlnější než regionova, může být nakrásně tichá (což neni, ale oproti regionově budiž), ale když nejedete hodinu daleko, tlačíte kočár a dítě, tak je prostě ta regionova místo těch úžasných motoráků ála hydra naprosto k nezaplacení. A teď si představte obyčejného českého staršího člověka (tedy s nadváhou, prostě to tak je), co se snaží používat VHD třeba k cestě na nákup, nedej bože aby měl třeba ještě hůl nebo berli. A lidi pořád nechápou, proč tady má skoro každej auto… Číst vice »

Georg

bych cekal, ze tu bude jezdit autobus

Martin

Franta povídal, že regionově už na střechu přidělávají pantograf.

Pája

Elinka je moje srdcovka. Zrovna se dívám na fotky, kde tehdy tříletá dcera na sedačce na stanovišti při jizdě plašila usilovným houkáním všechno živé v okolí a já pak s panem fírou v Bechyni obdivoval tu geniální jednoduchost a přitom bytelnost konstrukce.

Stepan

Doufám, že aspoň houkala předpisově podle pokynů tam, kde se houkat má.