EasyJet obnovuje provoz, začíná hlavně s vnitrostátními linkami. Praha na seznamu zatím chybí

Příprava letadla easyJet před cestou v době pokoronavirové. Foto: easyJetPříprava letadla easyJet před cestou v době pokoronavirové. Foto: easyJet

Letecká společnost easyJet obnoví od 15. června alespoň částečně svůj provoz. Restart se týká především vnitrostátních linek ve Velké Británii

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ted

Kde jen strašný nával dopravců, které kde kdo věštil že bude když nelítá SW. Dle nich má být Praha top destinací na bazování o kterou se bude každý prát. Zatím čtu neustále odkládání či rovnou nezveřejnění že jsem vůbec půjdou.

Lenka

Nevím jestli sledujete situaci, ale po světě běhá jistý koronavirus a jsou zavřené hranice a proto řada společností značně omezila své lety.
S postupným rušení opatření se linky postupně rozjíždí, nejdříve vnitrostátní, to je případ tady easyjetu.
Pak začínou postupně další. Smartwings/csa začali operovat pár linek (asi pět) to samé ryanair, protože není poptávka. Až poptávka bude, lety přibudou, neřeknu vám, kdo je bude operovat, ale jakmile bude zájem, budou lety.

Nevím proč by csa nebo kdokoliv jiný měl teď způsobovat nával na letišti v Praze, když nemají zákazníky a dlouho je mít ani nebudou.

Jank

Prosím? Moc nechápu, jak s touto zprávou souvisí SW, ale je evidentní (a logické), že pro společnost není např. linka Praha-Basilej ta nejdůležitejší. Však ani SW tuto linku nelítají, dokonce ani normálně.

Petr Noworyta

Asi nechapete psany text. Ten boom bazovani zde nastane okamzite az Smartwings/CSA nebude. Pak sem vtrhne Ryanair spolu s Wizzairem a rozjedou zde charterovy business o kterem se vetsine ani nezda. A vydela na tom hlavne cestujici

Jirka B.

Mate toarny, mate to marny,mate to marny. Pochopeni psaneho textu ke tezka disciplina, tady nepomuze vubec nic 😀

MartinS.

Si tak jen rikam, proc uz to neudelali? WizzAir v Praze byl a opustil ji… Ryanair sice v Praze roste, ale charterum se nevenuje… uz meli nekolik let, aby vedli jednani s cestovkami a nabidli jim podminky, ktere budou lepsi pro cestovky i cestujici… takze bud lepsi podminky nemaji a nebo nemaji o ceske chartery zajem… zrovna letecka doprava je oblast, kde konkurence funguje celkem dobre a monopoly nejsou na vetsine tras nucene…

Janina

Ale vždyť Ryanair a Wizzair tu už báze mají nebo měli. A žádný boom nenastal. Obě společnosti se na určitých letištích v minulosti pustili do cenové války (dumpingu), ale Praha mezi ně nikdy nebude patřit. Ve chvíli, kdy cenovou válku např. ve Vídni vyhrají a další společnosti vyklidí scénu, tak prostě jen znovu zvednou ceny a to výš než byly před dumpingem. Prostě jen chtějí mít skoro-monopol na daném letišti, zlikvidovat konkurenci. Ve výsledku bude mít nižší konkurence negativní dopad na cestující – vyšší ceny letenek a malý výběr.

Petr

Co to…wtf?! Tohle musí být trolling, ale stejně mi to nedá 😀 Proč by se o Prahu měl teď někdo prát, když naše vláda prakticky znemožňuje cestování občanů ven i cizinců dovnitř? To zaprvé, a zadruhé Smrtwings pokud vím pořád ještě žijí.

Jank

Přesně tak a dokonce mají aktuálně vysoké procento pohybů na PRG. Radujme se, máme spolehlivého národního dopravce a už nemusíme do Katowic a Mnichova. Ani tzv. vata nebyla potřeba.

Mimochodem, má někdo informace, kolik lidí létá např. na lince Praha-Paříž?

Alena

Spolehlivý národní dopravce…
spolehlivý = zpoždění několik hodin je normou, na to se můžete spolehnout
Národní = půlka je čínského národního investičního fondu
Dopravce = do cíle vás na 100% dostanou, i kdyby měli na jeden motor letět

Ale na ten vtip s Katovicemi a Mnichovem jsem prostě musela.

Jank

Ano, to byl vtip, ač někteří SW takto popisují. Moje zkušenosti z linkových letů naplňují spíše Vaši definici spolehlivosti, bohužel.

Liboros

S nimi radši ne, nechci mít zkompromitované osobní a platební údaje!

Jiří Kocurek

Coto? Aha, čerstvě a 9 miliónů zákazníků. Tohle se bohužel může stát i státnímu úřadu, sociálku a finančák nevyjímaje.