EasyJet je poprvé za čtvrtstoletí ve ztrátě, omezí výrazně kapacitu
A320neo společnosti easyJet. Foto: easyJet
Firma uzavře své základny v Neapoli a Benátkách, přes zimu zůstane na čtvrtině kapacity.
Firma uzavře své základny v Neapoli a Benátkách, přes zimu zůstane na čtvrtině kapacity.
easy Jet je jedna z nejvstřícnějších low cost, s nimi létat je paráda. Bohužel, i jich se to dotklo, což bylo jasné. Pohodová friendly airline, škoda zaměstnanců, kteří musejí skončit.
Jenže vy to pořád nechápete, že celá Corona krize byla plánována elitami dopředu *), právě za účelem výrazné redukce mobility obyvatelstva a tudíž význačné snížení uhlíkové stopy. Ať se vám to líbí nebo ne, tak to je. Já sice říkám, že procesy změny klimatu jsou na člověku nezávislé (prostě žijeme v době přirozeného globálního oteplování)a ten příspěvek lidské činnosti je zanedbatelný. Ale elity mají jiný (oficiální) názor a očividně z nějakého důvodu nemají čas. Proto je potřeba leteckou dopravu prakticky zlikvidovat a všechny ostatní druhy dopravy silně omezit. *) Jsou důkazy v účetnictví Světové banky, že již 2 roky před… Číst vice »
Tenhle bolsevicky dedek si neda klidu?
Pandemie covidu přejde, ale plochozemci, chemtrailisti, 5G radisti a elitisti jsou čím dál šílenější. Nevím co teď antiočkovači, protože jim tažení poněkud překazila epidemie skutečné nemoci. 😀
Ten důkaz z účetnictví světové banky by někde k vidění nebyl? Když už je to teda venku? Ach jo.
Alobal na hlavu. Pomáhá to. Pak vás nemůžou zaměřit
Easyjet na me pusobi, ze jako jedina aerolinka se chova standardne vuci aktualni koronakrizi. Vetsina ostatnich aerolinek nic nedela anebo jen breci…
Chtel bych tu jen tem nekolika radoby expertum co tu budou psat – ze je dobre ze prijdou lidi o praci, ze muzou jit delat cokoliv jinyho rict – ze uprimne doufam ze je to potka taky, zacinam mit pocit ze tyhle nazory maj prevazne lidi, kterym porad nedochazi co se deje. Sedi si doma na home officu, nebo maj to stesti ze se jich situace jeste nedotkla. A mudrujou tu o tom, jak podle nich naprosto zbytecny odvetvi prochazi promenou a lidi muzou jit delat nekam na pole / do skladu. Mluvit o tom, ze jen umrou slabe firmy… Číst vice »
Dokud opravdu nekrachme nejaka velka aerolinka, tak neverim, ze pro aerolinky je to tezky. Az krachne Air France, Lufthansa, Alitalia, Raynair, pak zacnu verit,ze letectvi je v krizi…
Vis co, anonyme? Jdi do haje uz. Moje rodina, většina kamarádů a myho širšího okolí přišli o praci a doslova resi existenční potíže, protoze cely život pracovali v letectví, který prakticky přestává existovat. Takovy starsi pilot je odepsaný a nemuze najít žádnou praci. Gastronomie a pohostinství v háji, takze zanikly obvykly brigády, sklady jsou obsazeny brigádníky z krachlych hospod a hotelu. Nebo je pro ne takovy clovek prekváifikovany. Na jakoukoliv jinou praci je ale zas nedostatečně kvalifikovaný, protoze nema praxi na nic jinyho. Strc si ty svy chytry komentáře za klobouk a děkuj bohu, ze ty asi zatim mas nohy… Číst vice »
A neměl by jsi tohle všechno, včetně tvých známých a příbuzných, spíše napsat vládě?
A čemu by to pomohlo? Vládá ví, že letectví (nejen) je na hranici přežití. Vláda to musí řešit systémově a ne se dojímat výběrově nad osudy jednotlivců. Těch co jsou teď nějakým způsobem v mizérii je teď oravdu hodně.
ano jsou, jenze lidi v letectvi jsou v tom sami, nedostali zadnou podporu od statnu (jako osvc a jiny ruzny existence), od brezna je vetsina z nich na 25% vyplaty. Presne takovy experti jako ty by prvni natahovali ruce, uvedom si ze ty lidi jsou od brezna prezivajici ze svejch rezerv. Pokud podle tebe neni ted letectvi dulezity a nezaslouzi si pomoc, ani ty jednotlivci v tom muzes to samy prohlasit o pulce ekonomiky. (lazne, hotely, fitness, bary…) a oni meli tu vyhodu ze v lete aspon z poloviny fungovaly. Uvedom si, ze ty penize co nekde ty lidi z… Číst vice »
Na co to ráčíte reagovat? Ani jedna připomínka nereaguje na něco co bych napsal.
Moje žena už je 7 měsíců zcela bez příjmů, takže si laskavě odpusťte invektivy.
Popravdě se nemohu smířit s tím jak pohrdavě vnímáte jiné obory, které také finančně trpí, jako zaměstnanec na tom pořád nejste nejhůř, OSVČ který nemá žádné garance příjmu a ještě musí udržet provozovnu, sledovat ten masakr opatření, to je teprve maso. Já mám pro lidi v letectví sakra pochopení, ale vás nějak nechápu.
Racim reagovat na Vas a vase vyplody. Vase zena si zcela jiste mohla najit alespon nejakou brigadu, jako spousta lidi z litani ktery delaj v rohliku ve skladu, protoze pokud by se spolehali na ty vase „vyhody zamestnance“ jsou od cervna pod mostem. Nepohrdam jinymi obory, naopak mam naproste pochopeni i pro ne, i pro osvc. Jenze osvc dostala alespon nejakou symbolickou podporu. Naznacuju ale ze treba hospody meli alespon sanci fungovat tak aby si v lete zaplatili provoz, v letectvi byla dlouhodobe snizena poptavka o vice jak 90% a v nejlepsich sezonnich mesicich se dostala sotva k polovine, a… Číst vice »
Takže co jsem napsal: – vládá ví, že letectví je na hranici přežití – vláda to musí řešit systémově – musí řešit obory a ne jedince Kde z toho jste nabral pocit, že opovrhuji zaměstnanci letectví nebo že letectví není důležité? To nechápu. A děkuji za radu co má moje žena dělat, vyřídím ji to, do teď byla bezradná. Ona je cizinka, takže to není tak jednoduché jak si myslíte. Jsem to nechtěl brát jako fňukání, my si poradíme, jen se mě celkem dotkla vaše dost drzá invektiva, že bych první natáhl ruku. Tenhle stát jsme nežádali ani o korunu… Číst vice »
Vrazil si do lítání milióny?
Ano, chtěl si dělat co tě baví a mít z toho nadstandadní mzdu? Chtěl si víc než má prodavačka v Lidlu, proto si hodně ztratil. Je to byznys a bankrot, to tu prodavačku nepotká, neriskovala, nepodnikala. Je potřeba to tak přijmout a jít dělat něco jiného.
Nemluve o tom, ze klasickej zamestnan taky zadne garance prijmu nema viz. to jak se pousta letoveho personalu ocitla na neplacenem volnu, pokud chce v nasledujicich letech dostat v tomto oboru jeste sanci. To ze nejsou OSVC neznamena, ze nemaji zodpovednost za sve rodiny a nemusi je zivit. Misto drzeni provozovny a sledovat ten masakr opatreni museji napriklad piloti splacet svoji typovku jejiz splatka je v cene dalsiho najmu – taktez v podstate s nulovymi prijmy jiz od zacatku leta. Nechci se tu hadat, vim ze jine obory taky trpi jako prase, ale v jinych oborech v naproste vetsine lide… Číst vice »
Ano já vím jak to mají zejména piloti těžké, hlavně malí zadlužení za typovku a nikdy jsem nepsal opak. Nechápu, kde se ve vás bere ten dojem.
Taxikář na letišti taky splácí auto a nejezdí.
Přestaň furt brečet už.
A ty v tom bordelu vidíš systém?
Popisuji co je jejím úkolem. 🙂 Střet s realitou je poněkud tvrdší.
líp bych to nerekl.
Peet: jenze vladu tohle moc nezajima, osobne vim o par organizovanych pokusech popsat zavaznost situace. Jenze koho zajimaj lidi z cestovniho ruchu, aerolinek kdyz na nebohejch lidech vydelavali sta tisice mesicne? Vlada ma jine populisticky zajimavejsi temata mj. to samy media.
Plný souhlas. Piloti, letušky, admin. personál v letectví, atd. – velké problémy z propouštěním a ještě větší s hledáním práce. Skvělí piloti, skvělé letušky, ale práce není….blekoty Anonyma nelze brát vážně. Kluků a holek z letadel je i líto, naprostá většina bere zaměstnání v letectví jako svůj životní styl a splnění snu – a to se vidí málokde.
Co to kecas? Takova Alitalia zkrachuje nejmene kazde dva roky…