Džungle a památky. Brněnský dopravní podnik vyzdobil uvnitř další tramvaje

Výzdoba interiérů brněnských tramvají. Pramen: DPMBVýzdoba interiérů brněnských tramvají. Pramen: DPMB

Interiér dalších dvou brněnských tramvají dostal nezvyklý design.

31 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Niki

Zase nepochopitelná investice do blbin. Kdyby se zeptali lidí, kteří MHD opravdu cestují, zjistili by, že nějaké obrázky je absolutně nezajímají. Přeplněné šaliny, smrad, bez vzduchu…Nejhorší věc jsou plastové sedátka, na kterých se nedá sedět jak jsou studená a hlavně v nich člověk klouže, což při stylu jízdy některých řidičů je opravdu „o hubu“, možná na údržbu jsou ok.

Vojta

Já jsem tím před pár dny jel a dcera (necelé tři roky) byla nadšená.

Vojta

Konkrétně šlo o 1752 s polepem džungle.

Vašek

No co. Možná lepší, než vytapetovat zatouchající záchodek, že vypadá jako koupelna, včetně namalovaných ručníků.( Starší vozy ČD).

Obyvatel zlínského pralesa

Neni v planu na zdopravy.cz pridat moznost vkladani videa do komentarove sekce? Rad bych sem dal Pohlreicha, jak rika To je humus, to je humac tohleto. Lepe bych to totiz nevystihl.

Vašek

Zkuste nejdříve vkládat diakritická znaménka. (Hacky carky).

karel

Hrozný chujoviny vymýšlí místo pořizování modernějších šalin.

Jiří Kocurek

Viz reakce na příspěvek o 1 níž. K nim jen dodám, že už několik šalin EVO2 jezdí, jsou vidět v ulicích. Situace se zlepšuje, má jich být 41.

Holt z nouzových důvodů zprovoznili produkt výzkumného ústavu šalinového. Doufám, že na VV60LF nedojde.

rsp

V brněnských tramvajích panuje džungle i bez speciální výzdoby.

Luděk

Pořizování jakého koliv nového vozidla je v současnosti běh na dlouhou trať s tím jak u nás fungují VŘ.

Jedine vlaky

A co takhle raději nakoupit 40 nových obousměrných tramvají a 100 nových trolejbusů? Kvůli jejich nedostatku musí na lince 37 jezdit vysokopodlažní Karosy.

M H

Poděkujte ÚOHS…stejně jako za Žabovřeskou 🙂

Luděk

Na 40 obousměrných tramvají je VŘ a scháni se peníze
37 jezdí po rychlostní komunikaci kde drážní úřad nepovolil provoz

Jedine vlaky

Co to píšete za nesmysly? Loni jezdili kloubové 31tr až na Osovou. Tak nepište kraviny.

Luděk

Zaměnil jsem si to s linkou 35. Chybně jsem předpokládal 37,38 a 39 obsluhují Masarykovu čtvrť

štěk zapesal

To je dobrý nápad, alespoň se vesničané cítí v tramvaji jako doma 🤪

štěk zapesal

Pardon, v šalině 😘

Vašek

Odhaduji vaše IQ tak do 50.

PvvS

Prvně jsem myslel, že při resuscitaci mrtvol K3 nikdo neuklidil mech a trávy, který tam během odstavení určitě narostly.

robert

Ty K3 jsou stejně pro mě sympatické tramvaje. 🙂 Ze všech typů se mi líbí nejvíc.

Liboros

No tímto jsme se moc nevyznamenali… značně bizarní počin.

czhunter

Brno je často průkopníkem slepých uliček.

LiborV

Čas od času se rozhodne podobnými vzory vyzdobit vozidlo i nějaký západní dopravce a pak k tomu vydá tiskovou zprávu. Rozdíl je, že tam si podobné úpravy nechávají dělat na úplně @nové vozy, přímo u výrobce. Povrch stěn nebývá v jejich případě pouhá fototapeta, designově sladěná bývají i sedadla cestujících, tyče a osvětlení (například noční obloha). Tento speciální design bývá často i v souladu s trasou linky. Pak jezdí autobus s tropickými rybami na lince kolem akvária, se zvířaty kolem
ZOO nebo s motivy námořnictví do přístavu.

Jiří Kocurek

To už se stává, že vyzkoušíte několik stovek vláken, než konečně vymyslíte žárovku. A pak vám ji zakážou.

Žabák

To je hodně pěkný (y) 🙂

esc

Prvotřídní Balkán.

Žabák

Ano! Správný západoevropan cestuje pouze ve sterilně bílých vozech, maximálně s imitací vzorů od světových návrhářů. A pokud jen koutkem oka zahlédné graffiti, veselou tapetu, nebo zhýrale namýchané barvy, natrvalo se vrátí do svého pohodlného SUV 😀

Bob

Tak zrovna v tomto se v Orientu můžeme inspirovat.

Marek

Devadesátý jsou zpátky!!

Kubrt

Co devadesátý, fototapety frčely u nás na sídlišti v 80. letech. Pěkně to koresponduje s celkovým vyzněním tramvaje K3RN.

Jiří Kocurek

To by sedělo. Takové klasické normalizační DoDo (Dodělej Doma). Přestavba Škody 100 na kombík.