Dvoupodlažní autobusy v Ostravě zatím nebudou. Nikdo se nepřihlásil
Dvoupodlažní autobusy se staly ikonou například v londýnské MHD. Foto: Jan Sůra
Plány Dopravního podniku Ostrava (DPO) na pořízení nových dvoupatrových autobusů pro spojení mezi ZOO a oblastí Dolních Vítkovic dostaly vážnou
Opět další z mnoha důkazů, jaké tady máme na dopravu v Ostravě „odborníky“ – nikdo na světě by to nedokázal vymyslet líp a všichni výrobci autobusu se postavte na hlavu, protože chceme dva speciální autobusy a ještě rychle a levně 😀
Ale no tož se toho tak nebojte. V Ostravě sice nebydlím, ale nepamatuju si že bych tam registroval nějakou „myší díru“, která by eifel-bus omezovala v průjezdu.
Druhá věc jsou ošem troleje pro tykadla, která v OV jezdí.
Pane Sůro, vidíte? Dvoupodlažní, to už je jiné pivo, než dvoupatrové (jako u Vašeho článku v sekci železnice) LIKE !!! 😀
ježíši zase?, copak v autobusu je mezipatro a jde se od dveří dolů a nahoru?
Dvoupodlažní autobusy jsou taková utopistická představa. Lidé, co jedou dál sedí nahoře a lidé, co brzy vystupují ,zůstávají dole a máte vyšší přepravní kapacitu na důležitých linkách . Ale kromě těch podivných angličanů to nikde jinde nefunguje. Zkusili to ve Vídni v 60. letech a zjistili, že obyčejnej kloubák je prostě mnooohem praktičtější.
V Berlíně na některých linkách provozují patrové autobusy Man. Klubových vozidel mají však ve vozovém parku mnohem víc.