Dvě projetá návěstidla během dvou hodin. V Teplicích vykolejil vlak do Litvínova

Vykolejení osobního vlaku v Teplicích. Foto: Drážní inspekceVykolejení osobního vlaku v Teplicích. Foto: Drážní inspekce

V obou případech šlo o vlaky Českých drah.

43 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Dnes důchodce

Projel návěstidlo, ale proč vykolejil, i když pojížděl výhybku proti hrotu, pokračoval by v jízdě podle postavení výhybky. Dnes výhybka s kol. obvodem by podhodit nešla. Je to ručně stavěná výhybka?

Apollo17

Asi se ta výměna začala přestavovat těsně před projetím návěstidla. Tak první podvozek nejel ani rovně, ani do odbočky, ale tzv. vidlicovou jízdou. Je to ústředně stavěná výhybka.

Y.K.

Asi už byla v pohybu když na ni vlak vjel.

Martin Toman

Ale mě zaráží, kde je pan Axel. Nejel někam pofoukat lokotce bebí??🤨😱

Jirka

Že by se mé tajné přání konečně vyplnilo?

Miroslav Zikmund

Možná využil linky MHD Praha obsluhující ústav MUDr. Chocholouška … a našel si tam novou sluj v níž bude přebývat …

Novomír

Přestěhoval se na iDnes 😉 :
„Michal Dianiška 51547
to jakoze sehnat dieslovou lokotku u breclavi je akce na deset hodin? Ale no taaak.“

Wenzel

A co takhle to posuzovat podle tohoto návodu:
https://www.youtube.com/watch?v=BlCI8iXmm_o

Vbb

„Dvě projeté návěstí“
Myslím, že na odborném fóru by se měly používat i odborné termíny.

Martin Toman

To se stává.

rozinka

Samozřejmě, jen škoda, že když projede návěst jiný dopravce, tak hned jdou někteří odebírat licenci…

Martin Toman

Těch (zatím) 5 míbusů je beztak od chytrolínů, kteří za tím kniplem nikdy neseděli.😝

Martin Toman

Mínusů

Tonda Sehnal

Sysel vykolejil pouze poslední nápravou… Čím to? 🧐

Dave

Třeba tím, že je to zrovna náprava první?

Tonda Sehnal

Ale no tak… 🤦
Poslední náprava se přece nenachází uprostřed vlaku 😃🤦🤦

VIZEK2442

Sledoval jsem tu Teplickou akci na mapě dopravy UK a na Grappu. Vlaky nabíraly zpoždění až 70 minut. Linka U1 jezdila odklonem přes Úpořiny.

Martynick

A opět si Sůra nemohl odpustit kopanec že áno? On by se klidně článek i obešel bez velkého nápisu v obou případech šlo o vlaky českých drah. Takže čtenáři opět podsouváme autorovy myšlenkové pochody..

Jiří Kocurek

Ta věta je ale napsaná malým písmem a není součástí nadpisu.

Jiří Kocurek

Myslím tím nadpis na hlavní stránce…

PetrB

Šlo o vlaky ČD, šlo. Jediný kdo tady kope jsi ty. Njn, frustrace dělá hodně co?

Martin z topírny

A proč je to tak nutné stále uvádět zvětšeným a tučným písmem „DOPRAVCE“ . Mám za to, že to tu zbytečně podněcuje k jakési nenávisti proti modrému, tu zase proti žlutému… apod. Pro ostatní: dopravce ČD je stále většinový dopravce v osobní dopravě. Takže je zde i předpoklad, že strojvedoucí ČD budou dělat nejvíce nehod. Jelikož ČD zatím vypravuje nejvíce vlaků. I pro jejich mínus – mají z osobních dopravců i nejvíce manipulací ve stanicích. Tudíž je z toho jasné, že těch míst, kde mohou chybovat je zřejmě nejvíc. Chtělo by to nějakou tabulku, třeba za loňský rok, kolik nehod… Číst vice »

Vbb

Kdyby to tam nebylo, tak tu bude 50 dotazů na to, které vlaky to byly.

noerf

Ono je problém, kde jedou vlaky. Na dvojkolejných tratích, na lokálních tratích, kde jezdí jen jedna jednotka nebo na jednokolejných tratích, kde se každých dvacet kilometrů vlaky křížují.

Vlastimil Kocurek

Chtělo by to tabulku mezinárodní. Když myslíte, čím větší dopravce, tím větší počet projetí. To by pak DB musel mít těch projetí okolo 10.000 ( ????????)

VIZEK2442

Je to jenom bitka o slovíčkaření.

Wenzel

Je sice pohnutá doba, ale možná by bylo lepší napsat pan Sůra.

Tomáš

Ano, tak mně to učili moji rodiče.
Vždy když se s tímto nešvarem setkám, jsem vnitřně roztrpčen.
Přitom je to tak easy.

Tomáš

Já čtu články od p.Sůry už 10 let.
Troufnu si říct, že je absolutně objektivní a nestranný.
Vašich myšlenkových pochodů jsem si zatím moc neužil.

rozinka

A reagoval byste stejně, kdyby šlo o vlak jiného dopravce?

Arnošt

Pár posledních takových MU… vždyť od 1.2. platí novela Zákona o dráhách a s ní i zbožštělý „monitoring licencí“, se kterým se bezpečnost na železnici úžasně zvýší a projíždění návěstidel skončí!
Nebo ne?

Koro

To jen úplný idiot si tohle může myslet.

Arnošt

Máte snad ctihodného exdvojministra Havlíčka, generálního kokrhele Sabotáže Železnic embýej Svobodu a další, kteří MLS s podobnými argumenty do zákona protlačili, za úplné idioty?

Koro

Ano

Miroslav Zikmund

Ale tento nesmysl, který se nevíc nezabývá okamžikem, kdy strojvedoucí nastupuje do práce v místě výkonu práce uvedeném v pracovní smlouvě, což je zcela jiný údaj než čas odjezdu vlaku je spíše výmyslem DÚ ….
Mezi okamžikem nástupu do zaměstnání – začátek pracovní doby – a odjezdem vlaku na opačném konci republiky (železniční sítě) může uplynout několik hodin. Zaměstnanec jede rg vlakem / autobusem / taxi / veze ho služební vozidlo zaměstnavatele a třeba po 5 hodinách od nástupu odjíždí s vlakem ….
Který časový údaj je (bude) zadáván do systému … Jaká bude kontrola správnosti ohlašovaných dat …

král j

1. února bude tuším v úterý, počítám-li dobře.

Karl vB.

Ano, a 1.2. bude měsíc v novu.

Miroslav Zikmund

Takže k Zababovi se jet nedá …

Pája

😀👍👏👏👏

Lukáš Chytil

Od února je zkušební provoz.