Dvě projetá návěstidla během dvou hodin. V Teplicích vykolejil vlak do Litvínova
Vykolejení osobního vlaku v Teplicích. Foto: Drážní inspekce
V obou případech šlo o vlaky Českých drah.
V obou případech šlo o vlaky Českých drah.
Projel návěstidlo, ale proč vykolejil, i když pojížděl výhybku proti hrotu, pokračoval by v jízdě podle postavení výhybky. Dnes výhybka s kol. obvodem by podhodit nešla. Je to ručně stavěná výhybka?
Asi se ta výměna začala přestavovat těsně před projetím návěstidla. Tak první podvozek nejel ani rovně, ani do odbočky, ale tzv. vidlicovou jízdou. Je to ústředně stavěná výhybka.
Asi už byla v pohybu když na ni vlak vjel.
Ale mě zaráží, kde je pan Axel. Nejel někam pofoukat lokotce bebí??🤨😱
Že by se mé tajné přání konečně vyplnilo?
Možná využil linky MHD Praha obsluhující ústav MUDr. Chocholouška … a našel si tam novou sluj v níž bude přebývat …
Přestěhoval se na iDnes 😉 :
„Michal Dianiška 51547
to jakoze sehnat dieslovou lokotku u breclavi je akce na deset hodin? Ale no taaak.“
A co takhle to posuzovat podle tohoto návodu:
https://www.youtube.com/watch?v=BlCI8iXmm_o
„Dvě projeté návěstí“
Myslím, že na odborném fóru by se měly používat i odborné termíny.
Měly, díky za upozornění. To je to psaní z mobilu v terénu.
To se stává.
Samozřejmě, jen škoda, že když projede návěst jiný dopravce, tak hned jdou někteří odebírat licenci…
Těch (zatím) 5 míbusů je beztak od chytrolínů, kteří za tím kniplem nikdy neseděli.😝
Mínusů
Sysel vykolejil pouze poslední nápravou… Čím to? 🧐
Třeba tím, že je to zrovna náprava první?
Ale no tak… 🤦
Poslední náprava se přece nenachází uprostřed vlaku 😃🤦🤦
Sledoval jsem tu Teplickou akci na mapě dopravy UK a na Grappu. Vlaky nabíraly zpoždění až 70 minut. Linka U1 jezdila odklonem přes Úpořiny.
A opět si Sůra nemohl odpustit kopanec že áno? On by se klidně článek i obešel bez velkého nápisu v obou případech šlo o vlaky českých drah. Takže čtenáři opět podsouváme autorovy myšlenkové pochody..
Ta věta je ale napsaná malým písmem a není součástí nadpisu.
Myslím tím nadpis na hlavní stránce…
Šlo o vlaky ČD, šlo. Jediný kdo tady kope jsi ty. Njn, frustrace dělá hodně co?
Pokud by to byl jakýkoliv jiný dopravce, bude tam uveden stejně.
A proč je to tak nutné stále uvádět zvětšeným a tučným písmem „DOPRAVCE“ . Mám za to, že to tu zbytečně podněcuje k jakési nenávisti proti modrému, tu zase proti žlutému… apod. Pro ostatní: dopravce ČD je stále většinový dopravce v osobní dopravě. Takže je zde i předpoklad, že strojvedoucí ČD budou dělat nejvíce nehod. Jelikož ČD zatím vypravuje nejvíce vlaků. I pro jejich mínus – mají z osobních dopravců i nejvíce manipulací ve stanicích. Tudíž je z toho jasné, že těch míst, kde mohou chybovat je zřejmě nejvíc. Chtělo by to nějakou tabulku, třeba za loňský rok, kolik nehod… Číst vice »
Kdyby to tam nebylo, tak tu bude 50 dotazů na to, které vlaky to byly.
Tabulka by byla jistě super. Pokus sestavit ji byl, ovšem ztroskotal na ochotě jedné nejmenované státní organizace na to poskytnout vůbec základní data o MU za určité období. Ale jestli se Vám podaří data nějak dát dohromady, tak za ně ochotně zaplatíme.
Uvádění dopravce nepodněcuje k žádné nenávisti. Je to pouze jedna ze zásadních informací k MU.
Ono je problém, kde jedou vlaky. Na dvojkolejných tratích, na lokálních tratích, kde jezdí jen jedna jednotka nebo na jednokolejných tratích, kde se každých dvacet kilometrů vlaky křížují.
Chtělo by to tabulku mezinárodní. Když myslíte, čím větší dopravce, tím větší počet projetí. To by pak DB musel mít těch projetí okolo 10.000 ( ????????)
Je to jenom bitka o slovíčkaření.
Je sice pohnutá doba, ale možná by bylo lepší napsat pan Sůra.
Ano, tak mně to učili moji rodiče.
Vždy když se s tímto nešvarem setkám, jsem vnitřně roztrpčen.
Přitom je to tak easy.
Já čtu články od p.Sůry už 10 let.
Troufnu si říct, že je absolutně objektivní a nestranný.
Vašich myšlenkových pochodů jsem si zatím moc neužil.
A reagoval byste stejně, kdyby šlo o vlak jiného dopravce?
Pár posledních takových MU… vždyť od 1.2. platí novela Zákona o dráhách a s ní i zbožštělý „monitoring licencí“, se kterým se bezpečnost na železnici úžasně zvýší a projíždění návěstidel skončí!
Nebo ne?
To jen úplný idiot si tohle může myslet.
Máte snad ctihodného exdvojministra Havlíčka, generálního kokrhele Sabotáže Železnic embýej Svobodu a další, kteří MLS s podobnými argumenty do zákona protlačili, za úplné idioty?
Ano
Ale tento nesmysl, který se nevíc nezabývá okamžikem, kdy strojvedoucí nastupuje do práce v místě výkonu práce uvedeném v pracovní smlouvě, což je zcela jiný údaj než čas odjezdu vlaku je spíše výmyslem DÚ ….
Mezi okamžikem nástupu do zaměstnání – začátek pracovní doby – a odjezdem vlaku na opačném konci republiky (železniční sítě) může uplynout několik hodin. Zaměstnanec jede rg vlakem / autobusem / taxi / veze ho služební vozidlo zaměstnavatele a třeba po 5 hodinách od nástupu odjíždí s vlakem ….
Který časový údaj je (bude) zadáván do systému … Jaká bude kontrola správnosti ohlašovaných dat …
1. února bude tuším v úterý, počítám-li dobře.
Ano, a 1.2. bude měsíc v novu.
Takže k Zababovi se jet nedá …
😀👍👏👏👏
Od února je zkušební provoz.