Dvanáct nehod a dost. Na obchvatu Karviné přibudou bezpečnostní prvky

Obchvat Karviné. Zdroj: Karviná ŽijeObchvat Karviné. Zdroj: Karviná Žije

Potřebujeme, aby byly naše komunikace bezpečné, říká karvinská radnice.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan Čech

Nejdříve se změní dej přednost v jízdě na STOPku. Poté se nacpou balisety, kam to půjde. Další krok bude omezení rychlosti na 70 km/h na hlavní, které 75% lidi nebude dodržovat. Nakonec se tam udělá provizorní kruhový objezd z betonových city bloků. Poté někdy skutečný a trvalý s vyšší kapacitou. Kolik se tam do té doby stane nehod? Vznikají v Německu na B urovňové křižovatky?

nazor

A co když tam PČR při jednáních navrhla kruhový objezd, ale investor či jiný zákulisní hráč to zavrhl jako moc drahé řešení+ nutnost přepracovat projektovou dokumentaci, nové stavební povolení a tak to na příkaz shora musela PČR akceptovat, protože by se to jinak nerealizovalo? To, že u dané křižovatky je 90 (aby to řidiče nezpomalovalo), protože to nikdo nikdy nerozporoval je jednoznačný fail všech zúčastněných, kteří to mohli ovlivnit. Problém může mít sofistikovanější vazby. Bohužel někdy hledej příčiny o úroveň nebo dvě výš než to je ve skutečnosti. Někdy o takových věcech rozhodují nekompetentní nebo zaneprázdněné osoby (často politici) s… Číst vice »

PetrK

Bohužel, tenhle národ je úplně posedlý slevami, a prosakuje to i do řízení projektů. Všimněte si, že úplně každá stavba je na veřejnost uváděna s hlavní zprávou, kolik se podařilo ušetřit oproti projektu. Čím více se projekt oseká, čím více se „ušetří“, vím víc adidas.

HS

Já myslím že spousta řidičů co tam vidím každý den by měli vrátit řidičske oprávnění! Supr že máme chytré: hodiny ,mobily i ty Auta jen ty lidi jsou čím dál víc bez mozku!

Zbyněk

ŘSD? Neměla by bezpečnost být v kompetenci „garantů bezpečnosti a plynulosti provozu“ PČR?

Jo aha, oni asi mají zájem jen na rušení přechodů https://zdopravy.cz/auta-na-prvnim-miste-urad-rusi-prechod-v-prerove-u-dvou-skol-a-skolky-203814/ a vymýšlení různých cyklisto veď kolo na tři metry široké přímé lávce. https://mapy.com/s/puhatuhoro

Vojtěch

Když už tak by to chtělo spíše pořádně osvětlit místo nějakých reflexních prvků

Asdfgkrkfncjd

V další fázi (dvacet nehod a dost) bude křižovatka doplněna o značku “Úsek častých smrtelných nehod”. K samotné přestavbě křižovatky dojde ale až v ještě mnohem pozdější fázi (pracovní název: “Padesát nehod a dost”).

David

ŘSD mluví něco o preventivních opatřeních přitom se jedná spíš o opravování velmi špatného návrhu obchvatu ex post poté co tam dojde k mnoha nehodám. To je úplný opak prevence. Styková křižovatka dvou silnic první třídy (či dvou komunikaci se silným provozem) je prostě apriori špatně.

Olin

Jene, řešení je myslím nabíledni. A nejsou to reflexní prvky, kruháče ani jiný sračky. S ohledem na provoz, důležitost, počty pruhů apod. se to jmenuje MIMOÚROVŇOVÁ KŘIŽOVATKA. Aneb nejsme tak bohatí, abychom šetřili na nepravých místech.

Maara

Kdyby tam postavili MÚK, tak by tam na případném stroji na peníze – radaru nic nevybrali. Takhle se tam dají stopky, padesátka a radar.🙈

Růža

Od stolu navrženo levnější řešení . Kdo tam jezdí ví jak to vypadá za provozu.

Ondra

Kruháče jsou v zahraničí naprostý standard. Tady jsme zas sto let za opicema.

Jose

Bohužel to zaústění od centra Karviné okolo TESC-a na Český Těšín navrhoval někdo kdo na to prostě neměl. Tam má být od počátku kruhový objezd s velkým poloměrem a omezení rychlosti. Nikoliv stávající křižovatka T. Paradoxně ta Stopka může situaci s rychle se blížícími vozidly z obou směrů při výjezdu na hlavní silnici zhoršit.

asfalter

Souhlasím, Volf to zdůvodňoval, že ten kruháč by znamenal další roky odkladů. Takže čekám, že po dalších 12 nehodách sníží rychlost a dají úsekové měření…

HS

Proto tam je ten pruh že od tesca jak se vyjíždí 😉 ale to by lidi museli zapojit mozek to už jim ani to chytré auto ale neřekne ..a jak neumí jezdit s tak jednoduchou křižovatkou tak ať chodí péšo… amen