Dvacet let od konce provozu Sergejů, oslava bude začátkem října v Lužné
Lokomotiva 781.592 Sergej společnosti KDS v Žatci. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Muzeum Českých drah tak chce mimo jiné navázat na loňský úspěšný sjezd motorových vozů.
Přidat k nim ještě jednoho polského sergeje, co se občas objeví na síti Správy železnic, to by taky nebylo na škodu. 🙂
Jj, modrý a repasovaný v Polsku. Dělal přetahy polských vlaků po tornádu mezi Břeclaví a Hodonínem. Pokud jde o Raguliny – v Německu jsou to Ludmily – tak jsem jednu vloni v létě potkal v Maďarsku. Normálně jela s nákladním vlakem. Tzn vydělávala si na sebe.
No v tom stavu v jakém byl jsem přemýšlel odkud jej vytáhli, vypadal jako by právě vyfáral z dolu.
Špatně načasované, v říjnu už bývá málo světla na fotografování. Dále – Sergeje jezdily i v NDR, říkali jim tam Taigatrommel. Prosím aspoň jednoho přivézt také (když něco dělám, tak to dělám pořádně, ne?). A ještě maďarského vlastně. Sovětského bohužel ne, to nepůjde, škoda. Děkuji.
Na Ukrajině jsou i normálněrozchodné Sergeje…
Oslava je velmi správné slovo. A to přestože okolo toho běsu budou stovky a možná i tisíce šotoušu brečet jako nájemní plačky na ruSSkém funuse.
Stroj za politiku nemůže. A něco si o tý mašině zjistěte, než začnete pindat. Protože jak to u ruských věcí bývá. Koncepčně vychází z amerických komponentů.. podobně njako u nás řada 720, 721 atp. A mimochodem Sergeje se vyráběly v Luhansku.
Stroj sice za politiku nemůže, ale stal se železničním symbolem sovětské okupace a rozhodnutí dělaných v Moskvě.
Je to tak. A dnes je zajímavé, že byl vlastně vyráběn v ukrajinském Luhansku, metropoli oblasti, kterou Rusové tvrdě dobývají.
Pane Kocourku, vy byste měl podat minimálně kandidaturu na prezidenta. Protože podle mě , vy rozumíte jakémukoli tématu. Na všechno si tady můžeme přečíst vaší odpověď. A nutno dodat, že dost často je to tedy vejžblech, jen co je pravda .
A mandelinka bramborová se stala symbolem amerických imperialistů. Hmyz je též nazýván americký brouk.
Ano, tak se sergeje i mandelinky v propagandě používaly, přestože jejich domovská oblast byla zřejmě táž.
mimochodem miláčku tak výkonou lokomotivu do tedka nemáme….
Tak si jí kupte, snadná pomoc.
A k čemu bysme ji měli? Aby tahala měrící vůz?
A víte proč? Protože Kyklopa zařízl Rusák befelm z Moskvy.
A co tím chtěl básník říci? Výkon Sergeje 1 470 kW, později snížen na 1 435 kW. Výkon ř. 753.7 je 1 455 kW.
Výkon motoru není vše ..Sergej má větší tažnou sílu.
Navíc Sergeje jsou ukrajinské lokomotivy, ne ruské.
Je to prostě nepovedená kopie amerických technologií, jako všechno v ruSSku. Obdivovat na tom nejde nic.
I přestože jsou v tom použity US technologie ze 30. a 40. let minulého století je tahle věc odporný ekologický zločin a mělo by být zakázáno ji vůbec nastartovat.
A letadla a nákladní lodě nejsou mnohem horší eko zločin?
Whataboutismus.
Navíc byste musel porovnávat na jednotku přepraveného zboží.
TVL ty seš d…l 😅😅😅😅😅😅😅😂😂😂😂😂
No a co? Jinak normální?
Víte o tom, že jsme dodali více Čmeláků do SSSR než oni Sergejů do ČSSR?
Jen pro upřesnění: 17 kusů řady T 678.0 pro nákladní dopravu, 27 kusů řady T679.0 pro dopravu osobní a něco se dodalo i do Iráku, ale tam si už počet kusů nepamatuji.
Irák 20 kusů.
a kolik jich je celkem v ČR provozuschopných?
Spíš na na Slovensku asi
4 Sergeje v ČR + 2 Sergeje v SK, nebo mě někdo opraví?
ČR: 2 v majetku ČD, 1 NTM?, 1 KDS, SK: 1 MDCB nebo Vrůtky, 1 Podvihorlatský žel.spolek