Dvacet let od konce provozu Sergejů, oslava bude začátkem října v Lužné

Lokomotiva 781.592 Sergej společnosti KDS v Žatci. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářLokomotiva 781.592 Sergej společnosti KDS v Žatci. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Muzeum Českých drah tak chce mimo jiné navázat na loňský úspěšný sjezd motorových vozů.

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
32 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Štěpán

Přidat k nim ještě jednoho polského sergeje, co se občas objeví na síti Správy železnic, to by taky nebylo na škodu. 🙂

Pája

Jj, modrý a repasovaný v Polsku. Dělal přetahy polských vlaků po tornádu mezi Břeclaví a Hodonínem. Pokud jde o Raguliny – v Německu jsou to Ludmily – tak jsem jednu vloni v létě potkal v Maďarsku. Normálně jela s nákladním vlakem. Tzn vydělávala si na sebe.

K.S.

No v tom stavu v jakém byl jsem přemýšlel odkud jej vytáhli, vypadal jako by právě vyfáral z dolu.

Josef Švejk

Špatně načasované, v říjnu už bývá málo světla na fotografování. Dále – Sergeje jezdily i v NDR, říkali jim tam Taigatrommel. Prosím aspoň jednoho přivézt také (když něco dělám, tak to dělám pořádně, ne?). A ještě maďarského vlastně. Sovětského bohužel ne, to nepůjde, škoda. Děkuji.

Petr Šimral

Na Ukrajině jsou i normálněrozchodné Sergeje…

Ryk Mat

Oslava je velmi správné slovo. A to přestože okolo toho běsu budou stovky a možná i tisíce šotoušu brečet jako nájemní plačky na ruSSkém funuse.

Triangl

Stroj za politiku nemůže. A něco si o tý mašině zjistěte, než začnete pindat. Protože jak to u ruských věcí bývá. Koncepčně vychází z amerických komponentů.. podobně njako u nás řada 720, 721 atp. A mimochodem Sergeje se vyráběly v Luhansku.

Jiří Kocurek

Stroj sice za politiku nemůže, ale stal se železničním symbolem sovětské okupace a rozhodnutí dělaných v Moskvě.

tarten

Je to tak. A dnes je zajímavé, že byl vlastně vyráběn v ukrajinském Luhansku, metropoli oblasti, kterou Rusové tvrdě dobývají.

Jouda

Pane Kocourku, vy byste měl podat minimálně kandidaturu na prezidenta. Protože podle mě , vy rozumíte jakémukoli tématu. Na všechno si tady můžeme přečíst vaší odpověď. A nutno dodat, že dost často je to tedy vejžblech, jen co je pravda .

Martin

A mandelinka bramborová se stala symbolem amerických imperialistů. Hmyz je též nazýván americký brouk.

tarten

Ano, tak se sergeje i mandelinky v propagandě používaly, přestože jejich domovská oblast byla zřejmě táž.

Gargy

mimochodem miláčku tak výkonou lokomotivu do tedka nemáme….

Kubrt

Tak si jí kupte, snadná pomoc.

negattor

A k čemu bysme ji měli? Aby tahala měrící vůz?

K.S.

A víte proč? Protože Kyklopa zařízl Rusák befelm z Moskvy.

tarten

A co tím chtěl básník říci? Výkon Sergeje 1 470 kW, později snížen na 1 435 kW. Výkon ř. 753.7 je 1 455 kW.

Gargy

Výkon motoru není vše ..Sergej má větší tažnou sílu.

Jarda Š.

Navíc Sergeje jsou ukrajinské lokomotivy, ne ruské.

Rajče

Je to prostě nepovedená kopie amerických technologií, jako všechno v ruSSku. Obdivovat na tom nejde nic.

Ryk Mat

I přestože jsou v tom použity US technologie ze 30. a 40. let minulého století je tahle věc odporný ekologický zločin a mělo by být zakázáno ji vůbec nastartovat.

Gargy

A letadla a nákladní lodě nejsou mnohem horší eko zločin?

K.S.

Whataboutismus.

Navíc byste musel porovnávat na jednotku přepraveného zboží.

Jouda

TVL ty seš d…l 😅😅😅😅😅😅😅😂😂😂😂😂

Karel

No a co? Jinak normální?

Jiří 3

Víte o tom, že jsme dodali více Čmeláků do SSSR než oni Sergejů do ČSSR?

Petr Šimral

Jen pro upřesnění: 17 kusů řady T 678.0 pro nákladní dopravu, 27 kusů řady T679.0 pro dopravu osobní a něco se dodalo i do Iráku, ale tam si už počet kusů nepamatuji.

Kubrt

Irák 20 kusů.

axon

a kolik jich je celkem v ČR provozuschopných?

simir.martin@seznam.cz

Spíš na na Slovensku asi

Vendelin

4 Sergeje v ČR + 2 Sergeje v SK, nebo mě někdo opraví?

Winchester1873

ČR: 2 v majetku ČD, 1 NTM?, 1 KDS, SK: 1 MDCB nebo Vrůtky, 1 Podvihorlatský žel.spolek