Dva mrtví a tři zranění silničáři, kteří se už chystali domů. Údržbu D2 jsme označili podle přísných norem, tvrdí ŘSD
Oprava silnice v Ilustrační foto: Krajská správa a údržba silnic Středočeského kraje
K usmrcení došlo na konci omezení, silničáři byli v odstavném pruhu.
Je smutné,že kvůli pochodu duhových lidí není problém uzavřít polovinu Prahy ..ale na práci silničáři a že jich už zemřelo dost,silnici uzavřít NEJDE.
Pokud umístím značku konec omezení vpravo platí tato i pro levý jizdní pruh? Mohou takovou značku vidět řidiči jedoucí v levém pruhu a za všech okolností? Když je omezení rychlosti na víceproudé komunikaci neměly by být značky jak vpravo tak vlevo?
Ať klidně někdo tančí v prostředním pruhu na dálnici, nehoda vždycky jde za tím řidičem, co jel moc rychle a nedával pozor. Může to být blbě označené, ale vyhnout se překážce by měl každý.
Takovou hloupost jste vymyslel sám nebo vám s tím někdo pomáhal?
V čem přesně říkám něco nesprávně?
Nastudujte si podmínky užívání dálnice
Mimochodem, už se někdo pozastavil nad tím, proč se nepohybovali po souběžné komunikaci?
že by čistili odvodnění na tý polňačce, jo?
Ano, žlab mezi dálnicí a polňačkou
Samozřejmě,že ano. Ten, kdo ví, že s motykou a lopatou se dá v pohodě dojít pár desítek metrů k autu co zastaví na okresce.
A hlavně, bezpečně…
No…měli by se zamyslet i hoši z ŘSD.Nejednou se mi stalo,že jsem přijel ke stojící koloně a po x minutách poposkakování jsme dorazili k místu,kde hoši sekli pangejty třema traktorama za sebou.Síct v největším provozu trávu…to nevymyslíš.To by nešlo,kdyby to sekli v noci,kdy nebudou nikomu překážet?Při dněšní technice,kdy je při rozsvícených světlech vidět jako ve dne,by to nebyl problém.
Mas nekde v okoli travu? Tak se na ni jdi v noci podivat a sahnout. A prace v noci je placena jinak nez ta ve dne.
a co bych na ní měl vysahat?😉.
no koukám,že mě hodnotí samí „znalci“ travního porostu a sečení🙂.Každý,kdo měl někdy v ruce kosu ví,že je tráva v noci mokrá od rosy…a taky ví,že orosená tráva se seče nejlíp a proto se chodívá síct,když všichni ještě chrápou.U strojního sečení tomu není jinak,soudruzi 😉
Je zajímavé, že se ještě nikde neobjevilo video, které by dokázalo to označení údržby D2 podle přísných norem, jak tvrdí tvrdí ŘSD. Na snímcích je pouze neoznačená dodávka bez majáků
V zahranici je obvykle, ze pri nedodrzeni pravidel v miste oprav jsou tresty dvojnasobne.
V zahraničí by nikdo neopravoval dálnici s neoznačenou dodávkou
A diví se někdo? Kromě zoufalé přecpanosti téhle dálničky, přetížené mj. vinou absence vídeňské dálnice, prázdninovým provozem dovolenkářů atd., tak co chcete s lidmi, kteří na dálnici neumí ani bezpečně najet? Když více než polovina „řidičů“ nechápe ani přednost v jízdě a fuknci připojováku, tak jak asi pojedou? A jak asi zohlední tu údržbu, když neumí jet ani standardně?
https://zelenavlna.rozhlas.cz/nebouramcz-vic-nez-polovina-ridicu-nepouziva-spravne-pripojovaci-pruh-7916284
Další dálnice proti magorům za volantem v uspěchané společnosti pomůže jak?
Tzn. 2 si dokazovali své lepší já a smetli při konci šichty silničáře = nechal bych frajery platit měsíčně pozůstalým odškodnění ve výši platu silničářů + náhradu škody ŘSD ! Aby byli pracovníci údržby ochráněni před takovými magory, museli by za sebou mít buldozer s radlicí.
Silničáři s neoznačenou dodávkou tomu šli naproti
Pokud vím, ve Státech je před silničáři proti směru jízdy kamion se štěrkem
Čemu se divit?…..naše silnice je jeden velký Klondike.Každodenně potkávám hovádka,která nedodržují pravidla ani náznakem.Zrovna teď…jedu du práce a v obci mě musí předjíždět závodník,kterého očividně zdržuji,když jedu padesátkou.Kdyby tam vběhlo děcko,nemá šanci.A tak je to v našem státě se vším…divit se vládnoucí garnituře,že nedodržuje pravidla,když je nedodržujeme sami?Jaký národ,taková vláda.
Sorry, ale těch bludů je už moc. Nashle.
Tak to je masaker. Pavel se překonal. Ukrajinci si mohou za svoje zabité ruskými raketami, Židé si můžou za koncentráky, Breivikovi oběti můžou za svou smrt, stejně tak pasažéři Titaniku a lidé z 11. září. Smažte někdo toho člověka, nebo podávám trestní oznámení za šíření nenávisti na internetu.
Sejmuli je v odstavném pruhu.Podle Vás by každé auto,které pro poruchu zastaví v odstavném pruhu mohlo za to,že ho sejme magor bez mozku.
Vůbec nevíš o čem mluvíš, já taky pracuju u údržby dálnic. To co tady píšeš je pěkný blábol. Až pojedeš po dálnici a uvidíš tam lidi pracovat tak se dobře dívej jak je to místo označené.
Už jsem viděl i takové místo na kterém se pracoavalo a které nebylo označeno vůbec vůbec a tito zaměstnanci kolem sebe nechali projíždět vozidla nezměněnou rychlostí tedy 130 bez toho aby byla kolem nich rychlost snížená. A za tím si stojí i když mi možná někteří nebudou věřit. Taková věc v paměti utkví na dlouho. Až příště něco podobného uvidím na nejbližším parkovišti zastavím a věc ohlásím.
“ „Podle informací z místa se dva řidiči honili,“ dodal Rýdl.“
:- ) To jako fakt?
Ne, on řekl, že ty dva řidiči jeli bezprostředně zasebou a že nehoda nesouvisela s dopravním značením, ale souvisela se způsobem jízdy.
https://cnn.iprima.cz/videa/cnndomaci/tragicka-nehoda-na-dalnici-d2#utm_content=organic&utm_term=nehoda%20d2&utm_medium=hint&utm_source=search.seznam.cz
Říká v podstatě to samé. S Janem Rýdlem jsem telefonoval a takto to řekl.
Ok. Tedy pokud šlo o sobní rozhovor tak to již chápu.
Není nad to se chovat jak arogantní b.l.b, a dávat najevo, že mám rychlý auto a tak
dopadlo !! V zúžení sestřelit údržbu?!!😴
Pamatujete? Není to až tak dávno. Jen nějaké 2 měsíce zpět.
https://www.novinky.cz/clanek/koktejl-jako-v-kobre-11-na-americke-dalnici-letelo-auto-vzduchem-skoro-40-metru-40433382
Nemálo arogantních blbů lidmi z údržby a nebo jinak manuálně pracujícími bohužel pohrdá. Ale jak lidi z údržby více ochránit? Museli by za sebou mít něco, co pokud možno dokáže zastavit i kamion.
V tomto připadku by možná stačily oranžové majáky na jejich vozidle
Byli v odstavném pruhu. Pokud jakýkoliv člověk například kvůli defektu pneumatiky zajede do odstavného pruhu a nemá majáky…..
No a jak byste si to představoval? Že nejdřív odjedou a až pak po svém odjezdu odstraní značení?
Bylo by logické, že civilní auto co tam nabere zaměstnance odjede a značení sebere auto dostatečně označené. Často i na okreskách je kolikrát vidět, že práce skončila a značky zůstávají jako by je někdo zapomněl sebrat.
Už to zaznělo mnohokrát, že auto bylo označeno. Mimochodem, pokud z nějakého auta spadne piáno, tak po pádu nejspíš nebude označené. A proto zákon ukládá řidiči povinnost věnovat se řízení a včas reagovat na situaci na silnici. A to řidiči těch 2 aut evidentně neudělali.
Stejně jako ukládá povinnost řidiči řádně zabezpečit přepravovaný náklad aby mu nespadl. Naposledy jsem takhle sbíral lopatu co ležela na okresce v zatáčce uprostřed silnice . Nikdo se neměl k tomu jí zvednout. Tak jsem holt hodil výstražky, zastavil vozidla jedoucí za mnou a šel jí sebrat. :- )
Pokud by Vám má citace zákona nestačila, tak zde je to přesně: „Zákon o provozu na pozemních komunikacích ukládá podle § 5, odst. 1, písmeno b) řidičům povinnost věnovat se plně řízení vozidla a sledovat situaci v provozu na pozemních komunikacích.“
Já to znám. Vy si přečtěte třeba paragraf 27 body 1-6
A pak je tady ještě to, kolik místa má takováhle 8-9 místná dodávka v zavazadlovém prostoru.
Kolik těch chlapů už zemřelo za posledních pár let? Není to už systémová chyba???
Chyba je to že máme málo dopravních i dálničních policistů a v tom případě to pak nemůže fungovat jako v Německu, Rakousku a jiných zemích kde si nikdo nedovolí na silnicích to, co si dovolují u nás. Pracuju u dálnic a vidím to každý den.
Máme jich určitě dost, protože se jim staví stanice i tam kde dálnice ještě dlouho nepovede
Systémová chyba je,že se nedaří dostat ze silnic magory,pro které předpisy nic neznamenají.Jezdí pod vlivem alkoholu nebo fetu a je jim vše jedno.V Harrachově minulý týden v noci takový ožralý exot v nabušeném BMV poslal auto na křižovatce proti svodidlům.Ta se prohnula v délce cca 50 metrů,nové auto na odpis,řidič jen trochu zboulovaný a jeho reakce? „No co,to zaplatí pojišťovna.“
Problém je v tom, že někteří lidé mají dost peněz a pak to tak vypadá. Houby zaplatí pojišťovna. Ta to možná zaplatí, ale pak to zaplatí on pojišťovně. Být pojišťovnou napařil bych mu takovou sazbu , že by koukal,
svodila zaplatí..jemu auto však ne, pokud ten alkohol nějak nebyl zamlčen..
Z povinného určitě ne. Z havarijka možná
Považuji za skandální rozsudky soudů, kdy za zabití dávají podmínku. Takovéto směšné tresty jsou jednou z příčin hromadného porušování zákonů.
Podmínka by byla pochopitelná u těžko odhadnutelné situace, ale také nechápu proč ignorování všech výstražných značení a dopravních opatření soudy neberou jako výrazně přitěžující okolnost. Chápu, že na překvalifikování z usmrcení z nedbalostí na závažnější čin asi nelze, ale mohou se soudy v těchto případech držet horních limitů.
Ty taky nemuzes za to, ze mas rodice sourozence…
Snad se i dovíme, že magoři, kteří nehodu způsobili dostanou 10 let natvrdo za vraždu!!!
To byste jim musel prokázat, že vyjeli s úmyslem zabíjet.
Podobně by se mohlo prokazovat, že fíra vyjel s úmyslem zabíjet a projel stůj. Myslím toho pilota z Prosenic.
Možná tak ublížení na zdraví z nedbalosti s následkem smrti. Ale vy byste už soudil a odsoudil a přitom nevíte koho. Je snadné odsoudit nevinného a ne již tak snadné prokázat vinu viníkovi.
zašít je exemplárně ale to se konat nebude… ty rodiny by si měly najmout okamžitě silnou právní kancelář… no nicméně ne každá právní kancelář poslouží jak má, některý jen odrbou o prachy a skutek utek… chce to hodně štěstí a buldočí energiii a jít ta tím. Fakt je že životy to nevrátí ale ty blbečky co si mysleli že jim patří svět a vše okolo je jen povl, vydusit jak rejži.
Já teda nevím jak ostatní, ale Já když vidím, že se něco dělá na dálnici. A pracovníci údržby stojí v odstavném pruhu, tak je objedu tak, že pokud je levý pruh volný přejedu do něho. Ale všechno je bohužel o používání mozku.
taky tak, pokud je prostor, tak co nejdál od údržby, odstavených OA…
Taky tak jedu, zvlášť s kamionem…
Jen nesmí v rychlém letět nějaké střevo co při vašekzapočetí změny pruhu je ještě v dáli a po změně pruhu ho máte blikajícího metr za zadním nárazníkem.Budeli dostatečně nedočkavý tak se tam bude cpát když začnete pruh uvolňovat a dopadne to stejně jako ten co jel v pravém a chtěl předjet jedničkovou Fabii ale zapomněl, jak má dlouhý čumák a nabral jí.
https://tn.nova.cz/auto/clanek/517498-nehoda-v-primem-prenosu-chyba-pri-predjizdeni-zpusobila-hromadnou-srazku-na-hradecke-dalnici?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
Pak se stačí podívat kam Fabka letí a jaké za sebou zanechává stopy nasilnici. Dovolím si říci, že ty stopy vedoucí od rychlého směrem k dodávce byly také stopy způsobeny vozidlem jedoucím bokem.Fyzika je neuprosná.
*vašem započetí
nevim proč hned musíte přejiždět do L pruhu, stačí odstup, však žadnej soudnej silničař vám pod auto skákat hned tak nebude…. Silničář. auto nebo pracovní stanoviště není školní autobus kde se dá očekávat vběhnutí dítěte. Chce to mozek a hlavně čumět do zrcátek a nebejt hned vykropenej z každýho lehkýho omezení.
Automobil používaný v rozporu s předpisy a s logikou je neoprávněně držená zbraň a jako k takovému předmětu je třeba k tsk používanému autu (a pochopitelně i třeba motocyklu) přistupovat: při zjištění závažnějšího přestupku je třeba zabavovat tu zbraň (auto, motocykl), nikoli řidičský průkaz, protože ŘP nikoho nesveze a na přestupcích se nepodílí, ale auto či motocykl se vzniku přestupků přímo účastní jako prostředek k jejich vytváření nezbytný. Kdyby k řešení závažnějších přestupků začala PČR přistupovat takto tvrdě a nekompromisně, řidiči by si brzy začali dávat větší pozor na to, aby se do cíle nemuseli dostávat pěšky či veřejnou dopravou.… Číst vice »
Když mu teda neseberou ŘP, ale auto,jak dotyčnému zabráníte koupit si jiné? Aut je všude mraky jako housek na krámě.
Já netvrdím, že by takový „řidič“ neměl přijít i o ŘP, ale to, že zabavení ŘP nestačí, protože když mu ten prostředek k vytváření přestupků zůstane, nic mu prakticky (fyzicky) nebrání jej dále používat = bez ohledu na to, zda ŘP aktuálně má či nemá v držení. Bez ŘP takový „řidič“ bude klidně jezdit dál, bez auta ale těžko – a koupě jiného (třeba i na jen přechodnou dobu, než by to své původní mohl nějak získat zpět) by jej aspoň stálo mnohem víc než pouhá pokuta za přestupek Samotné zabavení auta či motocyklu samozřejmě není a ani nemůže být… Číst vice »
Představte si, že mohu používat auto, které není moje. Je firemní nebo mi ho třeba někdo koupí. Jak toto chcete omezit? Zabavíte všechna auta v okruhu 15 km?
Na to, že jste realista, jste od reality hodně vzdálen.
Co s autem? Moc práce.
V Polsku zabavují anebo pokud nebyl řízen vlastníkem jeho protihodnotu v hotovosti za závažné dopravní přestupky.
No škoda, že Polák na přejezdu ve Studénce neměl dostatečný majetek na opravu Pendolina…
závažnými dopravními přestupky jsou:
-jízda v stavu opilosti, napoprvé
-způsobení dopravní nehody, napoprvé
-způsobení srážky s chodcem, kterou zapříčinil řidič napoprvé
-opakované předjíždění na přechodu pro chodce, po třetí
-opakované nezastavování před přechodem pro chodce (nedání přednosti chodci), po třetí
-způsobení srážky s vozidly silniční údržby
-opakované předjíždění na dvojité čáře, po třetí
-opakované překročení rychlosti o 30km/h mimo zastavěnou oblast, po třetí
-opakované překročení rychlosti o 15km/h v zastavěné oblasti po třetí
-zastavení železničního přejezdu, napoprvé
Hlavně si dej pozor, aby pak někdo tvoje pravidla neuplatnil na tebe samotného. Bezchybných … nenajdeš. A křivé svěděctví/obvinění? Takových, co to udělají jen aby ublížili je tady taky dost. Stačí, abyste byl od Jančury.
Pokud by to ale dostalo více lidí do veřejné dopravy, bylo by to naopak jen dobře. Jenže to by v prvé řadě musela fungovat řádně i ve skutečnosti, nejen na papíře, jak se leckde děje.
To by bylo keců, kdyby se kolem pracovního místa jezdilo 50km/h jako na železnici.
Bývá tam 80 km/h. A bude i na železnici, když se tam dá obdoba kuželů.
Mělo by. Je to ochrana těch pracovníků a to by si měl každý uvědomit. Stačí trocha empatie a do jejich kůže se vžít.
Věřím tomu, že ti největší zabijáci zároveň budou nejvíc nadávat na zpoždění na železnici.
Toto ještě nebude argument, abychom i u nás založili Policii, která bude anarchisty se silnic nemilosrdně vykazovat do vlaků a taxíků?
Ještě hodně lidí si necháme zavraždit, než si všimneme, že v zahraničí Policii mají a takové věci se tam zpravidla nedějí?
tak pokud je pravda, že se honili, tak je to fuk, protože je soud s největší pravděpdoobností vykáže do vězení.
V zahraničí se nikdy nestane nehoda na silnici? Opravdu?
Jeden odkaz na nehodu jsem dal výše. Policejních aut asistovalo jak máku a stejně ta řidička vjela na spuštěnou rampu odtahovky co stála v levém jízdním pruhu. Místo prý bylo označeno a ona to prý přehlédla. Já tam ale žádné extra označení neviděl a odtahovka neměla na střeše ani majáky. Z videa je však patrné, že se snažila brzdit, ale auto se jí rozhodilo a pak již neměla jinou možnost .
Pokud existuje viník, pak ve spravedlivém světě by se jeho celý namejtek měl převést na rodiny poškozených obětí.
A k tomu kriminál….
Viníkem je především stát resp. policie, která tu anarchii na silnicích toleruje.
jak konkrétně policie toleruje závodění a najíždění do vozidel údržby?
Tím že zraněné na místě nepopravili bez soudu. 😛
Jeden soudce z lidu se tady kdysi nechal slyžet že by odepřel lékařskou pomoc všem ÚČASTNÍKŮM, dokud se to nevyšetří. Velmi erudovaný človíček, snad se mu nic nestane: Aby jej nedohnala jeho vlastní pravidla.
Kde bylo řečeno, že do toho vozidla někdo najell? Kdyby tomu tak bylo bude vypadat úplně jinak a pokud ty dva osobáky jely zasebou a ten zadní by narazil do předního až potom co ten první by naboural do dodávky bude to na té silnici vypadat jinak a obě osobní vozidla by nejspíše skončila až daleko před dodávkou (nebyl to náraz do její střední zadní části, ale byl líznut jen levý zadní roh). Je vidět, že z levého rychlého již nějaké vozidlo jelo smykem (nejsou to ani stopy po brždění v přímém směru, ale ty stopy jsou vypadají rozhozené a… Číst vice »
Jak toleruje? Policie nemůže být všude. Jedině vysoké pokuty v řádech desítek tisíc a hrozby odnětí svobody na 10 let. To nevyřeší policie, ale zákonodárce!
Ano vysoké Tatry nepomůžou. Nebo jen trochu. Ten kdo porušuje zákon počítá s tím, že nebude chycen a tedy ani potrestán.
Situaci taky nepřidá to každoroční neuvěřitelné množství omezení provozu, které nemá v Evropě obdoby. Na Moravě člověk bez přehánění nemá šanci ujet bez omezení více jak 20-30 km v kuse. Momentálně jsem na 220km mezi Ostravou a Břeclaví napočítal 8x zúžení vozovky. Pro srovnání, na 200km mezi Žilinou a Bratislavou není ani jedno. 520km Katowice – Gdaňsk jsem narazil na jedno jediné.
Mezi Žilinou a Bratislavou bych nebral za bernou minci a Slovensko bych nebral za vzor ani v údržbě silnic ani v údržbě železnic.
Proč? Dálnice Žilina – Bratislava úplně v pohodě.
Přesně tak. Jezdím tam v průměru asi 10x ročně a nikdy jsem tam nezažil problém. Vždy naprosto bezproblémová pohodová jízda, což se o moravských dálnicích říct nedá.
Myslíte, že tento koridor co píšete má přibližně stejné množství tranzitní dopravy, včetně nákladní ?? Já si troufám tvrdit, že to s úseky Praha-Brno, Brno-Břeclav nebo Brno-Ostrava srovnávat nejde.
jo to jste viděl kde ? ta D už se mění na dobrej tankodrom…
A jak je ta silnice stará, přetěžovaná a podobně?
Na trase Mnichov Berlín (600km) jsem potkala 19 bau a před kazdou z nich štau
Otázkou je zda v některém z těchto aut byla autokamera.Policie vždy žádá o pomoc ostatní řidiče pokud mají v autě kameru.
Kdysi dávno jsem cestářoval měli jsme ve správě tehdy R10 od Radonic do Staré Boleslavy prostřední pruh jsme běžně sekali za provozu jen s mobilní uzávěrou kdy jsem jel se 706 na které byla na čumáku malá šipka v protisměru a dvě traktorové sekačky za mnou, další sezonu jsme už měli velkou sklápěcí šipku na vleku tak jsem si ji zapřahnul na předek u Crystala a strkal ji před sebou v protisměru opět jen s tím jsem vyrazili na sekání. Sbírání nepořádku se dělalo za provozu v odstavným pruhu Avie s majákem a to bylo všechno. Když jsme opravovali svodidla… Číst vice »
To nebude tlačítkama na telefonu, to bude 2x až 3x větším provozem.
Tlačítkama taky. Vidím dost řidičů s mobilem v ruce. Bohužel.
provoz je samozřejmě větší příčina, ale ne jediná.
Kdyby ten mobil byl tlačítkový, tak to nic moc neznění. Těch nehod, když měnili audiokazetu nebo ladili rádio.
Pokud máte čas všímat si takových detailů, jakože to je mobil… tak asi není tak velký provoz. Pokud při tom stojí na červenou tak nikoho neohrožuje.
Pravda. Já nedávno dokonce řidiče autobusu.
Bylo to někdy v devadesátkách? Protože pokud ano, tak úmrtnost na silnicích byla trojnásobná oproti dnešku, a to za mnohem nižšího provozu. A nebylo to jenom kvůli nižší bezpečnosti aut, bylo taky mnohem víc úmrtí chodců a cyklistů. Vzhledem na to, zcela bez ironie, řidiči v minulosti nebyli o nic lepší než teď, na základe statistik spíš naopak. Akorát máme selektivní paměť.
Upřímnou soustrast pozůstalým je fakt že ti závodníci co zabili dva táty od rodin za to u nás asi adekvátní trest nedostanou o to je to smutnější i pro pozůstalé
No otázka je, jestli silničáři nezranili osm lidí… 🤔
Adept na kriminál.
Já bych všem pánům šoférům co mají řeči o nesmyslném snižování rychlosti kvůli údržbě přál, aby se jednou na tom místě jako stavaři nebo silničáři ne jeden den ocitli sami v tom provozu, de facto bez bezpečnostní bariéry… Myslím, že spousta z nich už by nejela víc než 60. Ti zabití a zranění jsou důsledkem absolutního nerespektu k pravidlům, která chrání jiné. O to víc je to hnusné ubohé a nechutné. Zabít dva lidi, protože potřebuju být někde rychleji?
„Já bych všem pánům šoférům co mají řeči o nesmyslném snižování rychlosti kvůli údržbě přál, aby se jednou na tom místě jako stavaři nebo silničáři ne jeden den ocitli sami v tom provozu, de facto bez bezpečnostní bariéry…“
Souhlasím. Napsal jste to moc hezky. Proto jsem psal, že kužel nic nezmůže a beton je beton (i když ten v případě kamionu také není všespásný) .A pokud není beton je třeba aby snížení bylo.
Ono úplně stačí, když Vám vypoví službu auto, necháte ho v odstavným, skočíte na blízkou mez, a sledujete, jak se kdo chová. A to, že někteří jsou schopni zcela nevzrušeně projet „značnou rychlostí pár cm“ (toto dávám do uvozovek záměrně, od oka rychlost fakt nepoznám a přesnou vzdálenost taky ne) od označeného policejního auta s majáky, byť stojícího v odstavném pruhu, jen celou situaci dokresluje.
Řidiči si tímto přístupem vykoledují uzavírání celé poloviny dálnice kvůli banálnímu sečení nebo se ŘSD vykašle na jakoukoliv údržbu, ať si jezdí po tankodromu.
Doufejme, že politici a policie se vzbudí a taky s tím začnou něco dělat. Dálnice a silnice jsou dnes neskutečně vražedné peklo.
Však už s tím něco dělají. Povolili 150.
Jak jsem psal již minule:
Tohle jde bohužel částečně za policií, která víceméně rezignovala na vymáhání dopravních předpisů. Přetížený kamiony, překračovaní rychlostí, nevěnování se řízení, nedostatečný odstupy… v Rakousku sci-fi, u nás bohužel denní realita na dálnicích
Rakušáci odstupy bohužel taky neumí, dokonce jsou schopní Vás předjet o 1km/h rychlejší jízdou, aby se před Vás poté namáčkli a pak vybrzdili, když zmerčí policajty. Stalo se mi to tam několikrát. Víc dodržují rychlost (samozřejmě hodně dáno tím, že je to tam vynucováno kamerami) a určitě jezdí méně agresivně.
No vybrzdili – oni ví kde mají kamery ( v Rakousku jsou to docela velké bedny), tak před nima trochu zpomalí, pak jedou zase normálně, aspoň moje opakované zkušenosti z Waldviertelu.
Nevím, odkud přesně jste, takže neovládám váš dialekt. Normálně – to znamená jako prase?
Vznikl nám tady jistý nešvar. Když se jede o 5 km/h víc, tak je to jízda jako prase nezávisle na dopravní situaci. Při jízdě hluboko pod limit je pak jakékoliv prasení bráno jako výchova, vychovávač je schopen zablokovat levý pruh, aby se zipovalo daleko před zúžením. Dalším nešvarem je „jezdí se devadesát“ v nepřehledných úsecích a přes horizonty. Kdo by zpomalil, toho je potřeba předjet a za zatáčkou vybrzdit – jezdí se devadesát!
Agresivního řidiče jsem v Rakousku ještě nepotkal, na dálnici drtivá většina jede do 140, ti co jeli 140+ bych napočítal na dvou rukách, 150+ na jedné ruce. Přejedete do Česka a všichni 140/150+. Mimo dálnice kde mají maximálně 100 většina ani těch 100 nejede.
Čím to asi bude.
Nesmíte brát Vídeňáky jako zbytek Rakouska. To co píšete jsem zažil také, ale jen v okolí Vídně.
sci-fi jo? 😀
To se tam někdy zkuste projet po dálnici a asi se budete divit.
Jsem z vesnice a minulý týden mě policie stavěla každý den.
I o půlnoci.
U nás si ty peníze musí vydělat na lidech.
“U nás si ty peníze musí vydělat na lidech”
Rozpočet policie já asi 40? miliard pokud vím, to se “na lidech” asi nevybere v pokutách
Obdivuji každého, kdo má nervy a výdrž pracovat na silnicích za běžného provozu, použiji můj oblíbený Švejkův citát: „Co blázníte, vždyť jsou tady lidi!“.
Upřímnou soustrast pozůstalím.
Čili vína řidiče. V USA by dostal 80 let, u nás to vidím na roční podmínku a 3 roky zákaz řízení.
Při dobrém právníkovi nebude bez volantu ani vteřinu. Bohužel.
Navrhuji při každém přestupku odvézt k podání vysvětlení na nejbližší služebnu, při horších přestupcích zabavení vozidla na dobu vyšetření, které se může táhnou dny a měsíce.
Garantuji, že všichni pojedou krotce jak beránci.
Za tohle bude bez papírů minimálně 5 let a podmínka je jistá i kdyby měl sebelepší právníka. Ale samozřejmě za tohle by měli jít sedět na tvrdo, to je je jasné, jako tohle je neprispusobeni jízdy situaci.
Mozna tak prvni dva tydny. Kdy uz vy a vam podobni pochopi, ze cesta je mnozstvi skutkovych podstat prestupku snizovat, cely system zjednodusovat a zamerovat se skutecne na zavazna provineni. Mame v Evrope skoro nejvic policajtu na obyvatele, a i tak breci, jak jich je malo a nestihaji a kdesi cosi. Ve vami navrhovanem systemu by jich bylo treba jeste 3x tolik, a kapacita spravnich organu tak desetinasobna. Nehlede na to ze tohle v civilizovane zemi absolutne nema misto. Odvezete nekhoo na sluzrbnu/zabavite auto nekomu, kdo je PODEZRELY ze spachani prestupku, a kdyz se prokaze jeho nevina, tak co? Tady… Číst vice »
Ještě ale nevíme kterého. O článek dřív lynčovali i toho řidiče dodávky, který přijel zaměstnance vyzvednout.
Jen jestli chce policie vyslýchat opravdu všechny řidiče, tak to potrvá. Je to 6.000.000 podezřelých, nemálo policistů patří mezi řidiče taky.