LOT 3a leaderboard

Dva kilometry za 167 milionů korun. Liberecký kraj shání dotaci na opravu podhorské silnice

Silnice II/288 vede i kolem Sejkorské kaple. Foto: Semily.czSilnice II/288 vede i kolem Sejkorské kaple. Foto: Semily.cz

Liberecký kraj chce začít příští rok s zřejmě nejdražší opravou silnice II. třídy v zemi v přepočtu na jeden kilometr.

Zpět na článek
8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Daniel Mach

Konečně se to opraví! Tato rekonstrukce ale měla proběhnout už před dvaceti lety. Možná by tehdy byla i levnější. Je to docela důležitý přístup do Bozkova a k Bozkovským jeskyním, pro hasiče pak důležité spojení k Jesennému a do této části semilského okresu a z Bozkova a Jesenného je to zase nejkratší cesta do semilské nemocnice. Jen doufám, že se oprava povede daleko lépe na u silnice II/292 z Benešova u Semil do Hájů, kde se silnice vlní jak moře při silném větru a slabší povahy při jízdě začínají trpět mořskou nemocí. A následovat snad už také bude rekonstrukce silnice… Číst vice »

Vít Jůza

Kromě noci (když to vyjde) s malými výjimkami každé 2 hodiny s přestupem v Železném Brodě, jízda vlakem i s přestupem z nádraží Jesenný do Semil 22 minut, obráceně 20 … tedy přibližně jako autobus. Jen navíc seběhnout dolů na nádraží … (kolem 2 km) … autobus tam v současnosti nejede. Máte pravdu, že pro hasiče a sanitky to nejvhodnější cesta není, ale sanita by od Sejkorské kaple do Bozkova projela po turistické značce (asfaltová silnice!), a hasiče v obou i okolních obcích mají vlastní … pokud tedy v době opravy bude uvedená silnice mimo provoz, také se svět nezboří,… Číst vice »

Daniel Mach

Vidím, že nevíte, o čem píšete. Hlavně že píšete 🙁

Souprava

Není to to samé… ty vámi uvedené železnice nemají žádný význam a po většině z nich nic nejezdí. jejich oprava by bylo vyhození peněz z okna. Mezi Jablonným v Podještědí a Svorem už se chystá stavba cyklostezky.

Ondra

Doufám, že ze státního rozpočtu na to nedostanou ani korunu. Je to silnice jednoznačně lokálního významu, takže kraj si to má zaplatit z vlastní kapsy, když tu silnici považuje pro svoje obce za důležitou.

Vít Jůza

Také si myslím, že v této oblasti (i v jiných) stačí stezky, silnice a autobusy k nejbližším železničním zastávkám, a tam už se nasedne/přesedne/přeloží (ale to by také muselo být umožněno …); kdyby někdo chtěl mermomocí po silnici a zrovna do Semil, po jiných je to (nepočítaje silničky se zákazem vjezdu nevhodné pro větší auta a autobusy) jen asi 3x dál, pokud/dokud budou v provozu. Ale musím si teď po tom komentáři v dotyčné oblasti dávat pozor, abych nedostal přes ústa … .

Souprava

Vy jste pil?

jirka

Ne, on to má od přírody. Lidi maj běhat pod kopec 2 kiláky ku vlaku a zpátky, přístupnost pro IZS je zbytečná, protože v místě jsou dobrovolní hasiči a sanitak může jet lesem.
Já to říkám pořád, že pacienti z K-Reportu by tu měli mít znemožněno psát 🙂