DÚ upřesnil, které změny budou posuzovat externisté. Byznys chce více firem
Drážní úřad, logo. Pramen: Drážní úřad
Drážní úřad upřesnil pomocí metodického pokynu, které změny u dopravců a dalších drážních společností bude považovat za významné z hlediska
DVI je sice dceřinou společností ČD, ale jede si na vlastní účet, zkrátka si na svoje platy musí vydělat sama, a v tom je ten problém, mezi zaměstnanci SŽDC se šušká že školení od DVI je příliš drahé a že si SŽDC chce školit lidi vlastními silami, rozrůstající se řada soukromníků na tom bude stejně a snižující se počet zaměstnanců od ČD to prostě nezachrání, a tak se hledají další možnosti jak sehnat kšeft.
Vždyť je tam skoro všechno. Pokud bude dopravce dělat jakoukoliv větší rekonstrukci vozidel, musí mít „rizikovost.“
Pokud bude dělat SŽDC jakoukoliv větší rekonstrukci, tak také.
Takže bez razítka za spoustu peněz se na dráze nepohne ani kolo, bomba. To bude super byznys.
A ví, které dvě firmy podali žádost?
Bohužel mám pocit, že se stále zvyšuje byrokratická pro dopravce místo, aby se věci řešili v reálu.