Druhý provozovatel Boeingu 737 MAX 8-200 napěchovaného sedadly. Akasa Air může expandovat na mezinárodní trh

První Boeing 737 MAX 8-200 letecké společnosti Akasa Air. Zdroj: Akasa AirPrvní Boeing 737 MAX 8-200 letecké společnosti Akasa Air. Zdroj: Akasa Air

Indický dopravce zažívá nebývale rychlý růst, patří mu už téměř 5 % domácího trhu.

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
SYN

Je sranda jak na livreji zkrátili to označení na 737-8-200… jaky označení MAX tak nějak marketingově „netáhlo“…

SYN

*jako by

Y.K.

Dnes už je to celkem jedno, většina aerolinek normálně s označením Max létá a cestující s tím nemají problém. 🙂 Ryanair se tak rozhodl v horkých chvílích, kdy Maxy byly ještě uzemněné, ale dnes už je to myslím úplně jedno (stejně to většina lidí nerozlišuje, prostě modrý letadlo).

Tomáš

Tak to bude dobrá sardírkárna 😀

Sch

Necítím žádný rozdíl oproti starším Ryanair letadlům. „standard“ zůstal zachován.

Michal141

Dle tech-spec teda vidím dost výrazný rozdíl, běžně má RY na sedačkách 30″ pitch, zatímco 737-8200 má 28″ půlku letadla vzadu a 29″ vpředu 🙁 Tam se už ani nevejdu, ne že je to jen nekomfortní, takže doufám, že s tím nepoletím…

Jiří Kocurek

Dopravce chce autobus? Dopravci dodáme autobus. A tak Boeing vyrobil bus, airbus. 😀