Druhý pokus: SŽDC vypisuje tendr na prodloužení podchodu z nádraží na Žižkov
Praha hlavní nádraží. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) vyhlásí v nejbližších dnech veřejnou zakázku na prodloužení severního podchodu pražského hlavního nádraží na žižkovské
Tu vaši Prahu už měli dávno zalejt betonem alespoň by byl v Česku klid.
Zajdi si s tím k odborníkovi na psychycké poruchy
Metrostav, Hochtief a AŽD jsou pěkní vtipálci. 🙂
proč? 🙂
Když po vás něko chce cenu pro práce, které se mají udělat až za 5 let? To už mohou být ceny materiálu a mzdy někde jinde.
Podle zadávací dokumentace se ale měla následně doplácet inflace – k těm pracem, co by se měly dělat za těch 5 let. Nad ramec nabizene ceny. Tzn. případný růst cen materiálu a mezd by byl pokrytý.
Nemyslím si, že by inflační doložka kryla nárůst cen. Ono se toho může změnit více a ceny materiálu a hlavně mzdové náklady porostou. To by pak nesly riziko dodavatelé a s tím asi počítali při vytváření ceny. Rozdělení zakázky na více části je dobrý krok.
A jak to bude s prostředním a jižním pochodem? A lavkou podél legerovky? To bude asi další výběrko co? Nebo si mám myslet že na to budoucí 8 nástupiště bude přístup jen Ze severního podchodu? Ne dělám si prdel.. za takový tupce nás snad nemají… A proč zůstat u 8. Vešlo by se tak i boční 9. Když by se chtělo.. ale to je ten hlavní problém… Nechce se..
Lávku kolem Legerovy už vyřešila Praha rozšířením chodníku.
to sice ano a pochvaloval jsem za to v nedávným članku.. ale i tak ta lávka představuje bezpěčnější přesun z hlaváku když vystoupíte třeba od benešova na 7 nástupišti……
a lávku bych si podmiňoval být sždc třeba se stavbou budovy přemostěnou před vinohradskými tunely kterou společnost Penta plánuje..
To ale není Legerova, ta je na druhé straně. Směrem na Španělskou by asi měly být nějaké schody a výtah, ale teď jde jenom o severní podchod.
pardon španělká .. ano….. a teď jen otázka. vyloučíme kolej u 7 nástupiště, vybudujeme podchod. a za pár let při prodloužení jižního a protředního podchodu vyloučíme kolej znovu?
Za pár let vyloučíme celá nástupiště, protože bude třeba je opravit. To SŽDC plánuje celou dobu a měla etapizované i v té předchozí soutěži.
Dycky sem si myslel, že Legerku se Španělskou si může splejst tak taxikář z Moravy. Jste taxikář z Moravy?
Malý detail – doporučuji nahlédnout do územního plánu. Je tam rezerva pro jistou zajímavou věc jménem stanice Hlavní Nádraží =D=. Ta by mohla řešit podchody střed a jih. Ano, daleko, ale je to tam.
Ostuda…Za to, co se děje na ohledně podchodu by se mělo několik lídí a institucí neskutečně stydět….SŽDC počínaje a PČR, která tam okrádá spěchající pracující lidi, zatímco bezdáci v Sherwoodu mají pré…Zajímalo by mě, na čí podnět tam PČR je, ale zřejmě je to další šlendrián „dobré správy“, alias nejhorší státní instutuce ČR…. „Už jste zaplatili ošlapné za naše skvělé služby ? „:)
Ostuda to není ani jednoho, ale těch co porušují předpisy, protože jsou líní, tak ať platí. Hrůza, že to musí obejít, ale to není nic, proč by nemělo být ošlapné.
Ty lezeš, kam nemáš čímž jednak porušuješ zákon a jednak riskuješ že tě srazí vlak ( nejde o tebe, ale o fíru a ty lidi v tom vlaku a potom, kdo to má uklízet) , a nadáváš na Policii, že tě chudáka okrádá o čas. ….
Volič Pirátů? Nebo rovnou Klinikář?
K tý pokutě bych ti přidal ještě pendrekem přes chřbet…
Chápu, že v kraji, který pošle do Sněmovny jako svého zástupce i zrůdu jménem Vojtěch Filip mohou Vaše názory rezonovat, nicméně Vás poprosím o přesun do diskuzního fóra Haló novin.
Co má s tímto společného Filip? Nebo vy snad podporujete porušování zákonů? A zde prostě zákon hovoří jasně, nebo snad máme říci, oni porušují zákon, ale jsou líní, tak jim to odpustme? I když tím ohrožují svůj život, atd…
V překrucování výroků jste skutečný mistr.
Dominik nepochopil, proč Jihocecha odkazujete jinam. Asi mu je ten slovník také vlastní.
Doporučuju jít tyhle moudra (s touhle dikcí) hlásat a vymáhat např. do Zlivi.
Ono navíc čistě mezi náma, přejít ty dvě koleje u sedmého nástupiště, když se u toho rozhlídnete, je bezpečnější než čekat co zase napadne nějakého autistu u bulhara (příběhy bych měl, aneb červená není zeď a tak). Ale pst.
To je jedno kde to je, nemůžeme ale trpět porušování předpisů, jelikož je někdo líný.
To nemusí být nutně o lennosti, ale třeba o tom, že chcete ušetřit čas… Nebo ještě jinak – já když bych měl možnost chodit z toho nádraží do Riegráku, tak budu daleko častěji chodit z vlaku domů (bydlím na Vinohradech) pěšky. Když tu možnost nemám, tak jedu metrem na Pavlák a pak tramvají. Taky mi budete říkat, že jsem líný? Tohle se ale hlavně mělo řešit už dávno a ne tenhle stav nechávat desítky let. Ano, občas to zadem také projdu i teď – podchodem až na poslední nástupiště a pak už je to jen přes dvě koleje. Přes koleje,… Číst vice »
To co tam páchají lidé pri nedovolenem prechazeni je hrůza. Jako strojvedoucí bych využil Zakona o drahách a resil byh to prestupkovym řízením s pokutou v této výši 10 000,Kč. Nynější smesne pokuty jsou stejně neoprávněné a v rozporu se zakonem.Me stačilo, že jsem tam v neděli podvečer málem jeno individuum přejel .
TAkový to, když chceš zatočit z hajzlama, co ti platěj vejplatu. Debilní modrogumní logika at it´s best.
A) SŽDC převzala nádraží od ČD v žalostném stavu. A tak nyní chce s tím něco udělat.
B) Proč lezete do kolejí, když mimo nástupiště tam nemáte co dělat ?
C) Zákonem hájená budova se těžko opravuje….
Nemám silu studovat výběrko, ale bude možné skrz ten tunel také bezpečně projít na žižkovskou cyklostezku, tedy přímo, bez nutnosti jít přes Churchillovo náměstí?
Nejspíš nikoliv. Začátek cyklostezky je most přes Seifertovu. Což je z náměstí skoro 200 metrů bokem. Spíše mi není jasné, jestli opravdu chtějí dovést ten severní podchod až na náměstí W. Churchilla, tak ho zaprvé budou muset výrazně ohnout, za druhé bude 2-3x delší než je nutné, kdyby byl ukončen např před Italskou budovou VŠE nebo v minimalistickém případě někde v Kunětické ulici.
Ne, podchod se prodlouží jen o pár desítek metrů nutných k překonání existujících a uvažovaných kolejí případného dalšího nástupiště, pak půjdete doleva na Seifertovu.
(s tim, ze velmi pravdepodobne budete mit moznost jit pres ty nove budovy k VSE/churchillovu namesti, protoze nemaji zadny pricetny duvod se na to nenapojit, ale to je vec jejich investora a majitele)
díky , v tom případě je článek velmi matoucí.
Když se na takové řešení, aby to šlo pumpičky složí….
Chodci se taky na něco skládají?
neočekávejte od tupého bolševického hajzla jakoukoli logiku.
Ale vždyť oni se na to, stejně jako chodci, skládají. Platí daně, jezdí vlakem.
Především bude určitě jednoznačný a pochopitelný zájem investora všemi dostupnými způsoby znemožnit v podchodu jízdu na kole – a při známé nekázni Čechů se lze těžko očekávat, že by se investor snažil cyklisty do podchodu lákat a chtěl jejich zájmy jakkoli podporovat.