Druhá nehoda rychlovlaku ICE během tří dnů. Při srážce s regionální soupravou se zranilo šest lidí
Srážka ICE a regionálního vlaku u Reichertshausen. Foto: Integrierte Leitstelle Region Ingolstadt
K boční srážce došlo na výhybce.
Se vyspělí Němci můžou pochválit.🖖
Nechápu tu situaci,buď projel návěstidlo fíra ICE nebo Re a pak bych nechápal ty odvratné výhybky,když srážce nezabránila v té jedné sekci nebo byla porucha ZZ.
Ten odvrat akorát jistí, že předjížděný RE nemůže vjet do cesty projíždějícímu ICE. Pokud ale RE měl volno a ICE na průjezdné koleji měl zastavit, tak vám ten odvrat nepomůže. (netvrdím, že to muselo být zrovna takto, akorát chci ukázat, že jsou situace, kdy vás odvrat nezachrání).
To ano to máte samozřejmě pravdu, jenom jsem nastínil situaci s obou stran projetí návěstidla a potom i nechápu řízení provozu.
Jo odvrat má zabránit tomu, aby stojící vlak nevjel jinému do cesty.
Pokud má RE jet před ICE, proč má ICE postaveno napřímo?
ETCS na ně! a nikdy jinak!
Klasika. V Reichertshausen vyčkává RE16 na předjetí od ICE. Nepočkal. Zabezpečeno “pouze” PZB, osmdesátkové výměny. Štěstí, že se rozjel už v restrikcí, tj <25 km/h. (500Hz).
To ale moc nevysvetľuje, prečo tá výhybka nemieri do odvratu.
Vážení diskutující. Jistě, jakždý má právo na příspěvěk, ale je třeba si uvědomit, že zpravidla nic nemá tak jednoduchý závěr jak se na první pohled zdá. Při vyšetřování velmi často vyplynou různé skutečnosti, ať je to problematika lidského faktoru (kvalifikace, zdraví, duševní pochoda daného jedince(ů)), stavu techniky (nejen ZZ, ale i vozidla – brzda, VZ a mnohého dalšího) předpisů a jejich pochopení, stavu infrastruktury a mnohého dalšího. Navíc vše co se vymýšlí, projektuje a konstruuje je sice primárně postaveno na bezpečnosti, ale v reálu s ohledem na lidské poznání, limity technické, finanční ale také limity samotné realizovatelnosti. Tím jsem chtěl… Číst vice »
V Německu ? Nevěřím . Jak je to možné, vždyť tam mají tak „dokonalý“ zabezpečovač PZB a LZB jak tu spousta diskutujících v různých diskuzích tvrdí. Jak je to možné !!!
On někdo tvrdí, že je dokonalý?
Jestli tam nějaký odpůrce PZB namazal koleje olejem, aby světu dokázal, že PZB je špatné, tak na to žádný vlakový zabezpečovač konstruovaný není.
Narážím na jisého odpůrce soukromníků, který se znažil dokázat, že jsou špatní a že jejich fírové neumějí jezdit a tak ty koleje namazal.
Tomuhle by jistě ETCS zamezilo …
Jestli by nebylo min nehod s automatizaci…
Nebylo
Myšlenkový experiment: Karel běhá v Komořanech u Vyškova od jednoho zhlaví na druhé, ručně háže vexle.
Vlaky se nezpožďují?
https://cs.wikipedia.org/wiki/Karel_(programovac%C3%AD_jazyk)
Komořany u Vyškova proto, že tam jedou 3 páry vlaků za 2 hodiny, jsou tam jen 2 koleje a nepoužívaná vlečka. Výhybna je ovšem docela dlouhá, dnes ji obsluhuje 1 člověk na směně pomocí TEST 14.
Klasický štrajfung.
Senk ju for träveling wis Deutsche Bahn!
Tahle klasika se neomrzí ani po deseti letech.
(https://www.youtube.com/watch?v=wXjhszy2f9w)
Podle fotky to regionální „cug“ nedobrzdil. Mokro, listí na kolejích, nebo kombinace obojího.
Každopádně je toto skvělý argument zde na diskusích, že to se může stát jenom u nás v Česku… 😀
Jsem rád, že se nikomu nic vážného nestalo.
A nebo úplně něco jiného. Od toho je vyšetřování nehod.
Samozřejmě pane Sůra! Jen jste možná nepochopil moje „dělánísiprdelki“ z internetových vyšetřovatelů. 😉
I to se musí umět. 😉
To vypadá podle podvozků toho vozu ICE na soupravu ICE 1.
Ano, je to ICE1
Rozmohl se jim tam takový nešvar…
Co ETCS…?
Pan premiér marodí a tak nemůže vysílat signály
Nejblíže u měst Uml a Kufstein, více jak 100 km daleko, každé jiným směrem.
Můžete tam ale zkusit posadit vechtra, ten by to viděl a zabránil tomu. I v ranní mlze.
Zabezpečovák?
Zastřelen.
Spíše kocovina po včerejší stávce.
Vcelku jednoduché ho najít, je tam PZB: https://openrailwaymap.org/?style=signals&lang=cs&lat=48.47071621357279&lon=11.509788036346436&zoom=15