Druhá aerolinka zařadila do flotily A330-800. Letadlo Uganda Airlines přebíralo 30 státních úředníků

Převzetí Airbusu A330-800 společnosti Uganda Airlines. Foto: AirbusPřevzetí Airbusu A330-800 společnosti Uganda Airlines. Foto: Airbus

Státním aerolinkám umožní nová letadla vstup na trh dálkových letů.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin K.

Nevím, ptám se znalejších. V čem je tak zásadní rozdíl mezi 800 a 900? Ano, potřebuje zvlášť nějaké typové schválení, ale kromě délky trupu se letadla výrazně neliší. Je to jako lego. Unikátní díly by se daly spočítat na prstech jedné ruky + úprava software.

Tomas

v cem by mel byt rozdil?

no, v kapacite … 🙂

Martin K.

Kapacita je měřítko pro aerolinky. Mě jde o rozdíly z pohledu výroby.

Anonymous

Rozdíl je v délce letadla, verze A330neo jsou stejně dlouhé jako ty normální A330. Jinak všechno je stejné (skoro). A330-900 je vítěz kvůli kapacitě sedadel a nákladu.

Tom

To je cca o 10 až 20 úředníků méně než by jelo od nás.

franzJosej

Genau

Greta

Tak určitě, čeští úředníci netouží po ničem jiném než těsně před Vánoci trávit advent na továrním letišti vToulose za stejný plat jako doma plus diety 20euro na den, což stačí tak na večeři. Tenhle vtip se vám nepovedl. V reálu by tam nejel úředník žádný, dostal by to befelem technik dopravce, který má tu smůlu, že nemá rodinu nebo má vybranou dovolenou.

JIŘÍ

Náhodou, vtip to byl dobrrej. Pobavil.:D

Stony

Nekomu staci malo : )

RHood

Vy máte přehled o výši cestovních náhrad. Kdy jste byl naposled za hranicemi svého „království“. A nemyslím si, že návštěva závodu AIRBUS a být přítomný předávání/přebírání letadla je něco obyčejného. Vy jste se asi takové akce nikdy nezúčastnil a ani nezúčastníte.

Bergham

Vždyť výše cestovních náhrad je stanovená zákonem. 😀

Greta

No právě, tak si tu výši zákonných náhrad najděte. Je to ubohost.

RHood

Pro rok 2020 to činí 45 EUR/den (Francie). Kdy jste byl naposled ve FR. Za 15 EUR se dá sehnat menue v kterémkoliv FR městě úplně v pohodě. Jenomže vy asi dietu považujete za „přivýdělek“ místo toho aby jste ji použil na to, na co se má správně použít. Tak neremcejte.

Insider

Z Česka by jel jeden max. dva úředníci z ÚCL, tedy pokud by si to vlastník nebo provozovatel výslovně vyžádal a chtěl provést zápis do rejstříku ještě před odletem letadla do ČR. Náklady na cestu úředníků by pak nesl vlastník nebo provozovatel…