Dřevěný přístřešek, nástupiště a cesta za 10 milionů. Teplička má novou zastávku blíže obci
Nová železniční zastávka Teplička. Foto: Správa železnic
Jde o druhou zastávku, jejíž podoba vzešla ze studentské soutěže.
Jde o druhou zastávku, jejíž podoba vzešla ze studentské soutěže.
Tak neví, zda právě tohle byla úplně nezbytná investice – ani ta původní zastávka za obloukem o tolik dál od centra obce nebyla a asi by ještě mohla nějakou dobu fungovat, kdyby přednost dostala nějaká jiná podobná stavba na dráze v Karlovarském kraji. Ale budiž to místním přáno – budou to aspoň mít od vlaku blíž i do hospody (pokud vůbec funguje).
Původní nádražní budova je také moc hezká.Čeká jí další využití ?
A ona nějaké od krize ve třicátých letech 20.století (zrušení výpravčích) nějaké měla. Zrovna tato budova byla / je věsměs prázná a rozhodně neslouží (la) cestujícícm.
Přístřešek Chřenovice je proporčně lepší, tento (Teplička) z důvodu částečného uzavření po obou stranách mohl být o 2 m delší. Přístřešky totiž doplňují horizontální linie (koleje nástupiště, plot) což opticky zkracuje jeiich délku, a nějak to potom nejde k sobě, dělá to efekt budky.
Lidé aké jistě přivítají moderní kandelábry s LED osvětlením. Celkově velmi dobré, vhodné k dnešní době.
Trochu kontrast oproti Malá Skále, kde o přiblížení nestojí..a to tady bude frekvence o dost nižší..
Čekárna se vizuálně dost podobá našemu dřevníku za pár tisíc takže těch 10 mega bude asi hlavně za cestu a okolí…
To nástupiště taky nebude za 500 kč/m2 i s položením.
Dlužno dodat, že to zábradlí alespoň vypadá decentně, když není žářivě modré.
K tomu zábradlí – myslím si že obyčejný pozink by udělal lepší službu než antracitový (či tmavě modrý) nátěr – v létě se tahle tmavá konstrukce hezky rozpálí a nebude to příliš užitečné k opření se či jako podpora pro pohybově omezeného uživatele.
Neolizujte v létě zábradlí !
Tak ono jsou v tom i nástupiště, železniční svršek a spodek.
V tom dřevníku možna taky (šterk z 65, kolejnice s vyrazím rokem 1899…)
… takže strojní čištění a podbití se účtuje částkou 0 Kčs, jelikož u toho není vidět žádný nový materiál a práci provedou branci bez nároku na mzdu.
No prostě Akce Z. 🙂
Takhle nějak bych si představoval nucený prace za to, když na den bez aut někoho chytnou, jak jede autem sám do centra většího města.
Takže něco jako Norimberské protižidovské zákony, jen vyměnit cílovou skupinu lidí.
A o podporu železnice vůbec nejde, jen o likvidaci nenáviděné skupiny lidí.
Myslíte, že to ten člověk myslí vážně, že to nebyla ironie a nadsázka? Fakt se mezi námi takoví jedinci hitlerovského ražení pohybují? Já jsem se jeho komentu s chutí zasmál …
Jo, ta stará zůstane navždy ve vzpomínkách ve filmu Stav ztroskotání (1983). I se soudobým provozem.
Vypadá to docela fajn. Ale limit půl milionu na přístřešek, který pořádně chrání jen za bezvětří, mi přijde pořád jako vyhazování peněz 🙁
A bezdeští
Obvykle prší od západu a ty prkna déšť dovnitř nepustí. Ovšem už i pan Gump zjistil že prší i od spodu, ale tady nejsme ve Vietnamu.
Dobrá zpráva. Jen by to chtělo upřesnění – zastávka se jmenuje Teplička u Karlových Varů.
Jen by to chtělo upřesnění, tak se jmenovala ta stará. Nová v novém umístění je už v JŘ uváděna pouze jako Teplička.
Důsledek rozpadu federace 🙂
Perličkou je, že i když v 60. letech vznikla zastávka Hostouň u Prahy,, tak Hostouň na Domažlicku žádný přídomek nedostala.
No a Moldava je „v Krušných horách“ taky víc než 31 let od chvíle, kdy v rámci téhož státu není na železniční síti žádná jiná Moldava.
Ostrov má také přídomek „nad Ohří“, i když zde Ohře neprotéká….
A což teprve Kamenice nad Lipou.
Ale je potřeba ho nějak odlišit od Ostrova nad Oslavou. Je to sice chybné, ale je to zažité, lidé po celé republice si často myslí, že se tak město skutečně jmenuje nebo alespoň jmenovalo.
Nebo stanice Hlinsko v Čechách, přestože ta stejnojmenná vesnice za Přerovem snad nikdy neměla ani zastávku..