V Olomouci se samovolně rozjela nová tramvaj z Krnova, stejný typ nechává DPMO v provozu
Tramvaj EVO1/o v Olomouci. Foto: Autor: Hanaaakkk – Vlastní dílo, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=79963398
Jedna z osmi tramvají EVO 1 od Krnovských opraven a strojíren stojí už dva měsíce odstavená v depu Dopravního podniku
Tož na tej hanáckej rovině to není takový problém jako u nás v Libercu ! 🙂 Dobře, Kopeček, tam ale jezdí jen BUS
Sešup po Hraniční do hlavní výpadovky na Brno nebo kilometrový svah z Neředína (rovněž křížící čtyřpruh) ke slušnému průšvihu stačí. Jsou v podstatě dvě možnosti – buď řidič nepoužil nouzovou brzdu, pak už nemá v podniku co dělat a není co vyšetřovat a tajit. Anebo ji použil a ta místo jednoduchého zapojení vede přes x-udělátek, a pak je otázkou, jak může být vůbec něco takového schváleno do provozu (když si hlavní vypínač zapojím opačně – tedy stiskem zapni, tahem vypni – každý bezpečák mne požene…). A korunou je zatajování, lhaní, trivializace ze strany DP. Jaká vlastně mohli udělat opatření, když… Číst vice »
souhlas, tady jde legrace stranou.. na monopol bych to ale neházel
Varia byl čert dlužen. U nás v ostravě je to nejhorší typ – nejméně pohodlný podvozek ze všech tramvají – velmi tvrdý a bouchající, který z člověka vytřepe duši. Hluk uvnitř porovnatelný s pozorováním startu letadel přímo na letišti a všechno vrže dřív než se to promaže na periodické údržbě. Se divím, že to ještě nekdo kupuje, když jsou navíc problémy.
Vario není Evo
To není chybka, to je vlastnost! Koncepce podvozku je takto volena záměrně, aby se bezdomovcům znepřijemňovalo používání MHD jako zimní nocelhárnu.
A co my platící? 🤔
Clanek je o EVO
přijďte se zavčasu do OL povozit s EVO a uvidíte, že lepší podvozek tu na tramvaji nikdy doposud neměli. Vario nechte doma.