Drážďanské hlavní nádraží čeká nepřetržitá výluka, dotkne se i vlaků z Česka

Hlavní nádraží v Drážďanech. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czHlavní nádraží v Drážďanech. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Důvodem je oprava trakčního vedení ve stanici.

23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Alibaba

Kde udělali soudruzi z NDR chybu, když to kompletně zavírají?

rzc

V kombinaci se skopcackou kontrolou na D8 je to smrtici.

Kubrt

Přinejmenším lidí, kteří dálnice považují za zbytečné, když už byla vynalezena železnice, je tu dost 🙂

Jiří Kocurek

Jen teda pořád nejsou přeplněné ty lokálky s jednou 810. Možná kdyby se po vynálezu železnice zrušilo vodovodní potrubí pro celkovou zastaralost konceptu z Babylónie a voda se vozila v konvích vlakem….

Frantisek X

A těch, kteří si ani nedovedou představit, že by šlo něco udělat i jinak, ještě víc. 🙂 Ke smůle všech.

Jakub P

Lidí, kteří si myslej, že dálnice za každou cenu všude jsou naprosto nezbytné je to taky nemálo.

Realita je přitom taková, že někde jsou dálnice užitečné až velmi užitečné, někde zbytečné nebo téměř zbytečné a někde dokonce kontraproduktivní. Záleží na kontextu…

Jan T.

Proč to nedělají radši dva víkendy na půl, aby ty EC aspoň projely?

F. K.

Nebo rovnou deset víkendů na desetiny, aby to vypadalo jako ze Spržele, že jo?

mlokXCM

Vždyť je to úplně jedno. Základem je, že lidi budou vždycky nadávat, že to mělo být přesně naopak. 😀

VTT

V Německu se preferuje rychlá výstavba při zcela zastaveném provozu.
Např. to, co SŽ chce na Vysočině, je v Německu normální.

mgr.pavel

Počkejte, to že na Vysočině bude po X let zavřená trať (pokaždé malý kousek, v důsledku trať neprůjezdná hodně dlouhpo), to je „rychlá výstavba jako v Německu“? 😮

VTT

No, není. V Německu by tu trať udělali celou.

DavidS

No nevím, viz třeba Bad Schandau

VTT

Ano, to je právě příklad toho, jak Němci rekonstrukce „unterm rollenden Rad“ neumějí – tomu se normálně vyhýbají jako čert kříži. Jenže v Elbtálu to jinak nejde.

Tomáš Záruba

Nicméně obě spojky na obou koncích jednokolejky jsou plně sjízdné pod napětím, žádné stahovačky… Jen tak na okraj.

Jiří Kocurek

A v Rakousku by napřed postavili základnový tunel pod Semeringem a teprve potom opravovali starou trať, kterou by výrazně zrychlili z těch starých 60-80 km/h.

Zdeněk

Tak zrovna Semmering se letos bude opravovat a tunel rozhodně v provozu není, tudíž se jedná o velmi špatný příklad.

Jiří Kocurek

Já vím, že ještě tunel není hotový, to byla nadsázka.

Nicméně fůra lidí sama sebe přesvědčí, že to je jak píšu nahoře, aby mohli nadávat, jak je to v ČR špatně.

tarten

O každé blbosti se dá potom napsat, že to byla nadsázka. Lepší je prostě blbosti nepsat.

Zdeněk

Pan Kocurek nic jiného ale psát neumí….

Frantisek X

Tam je patrně železnice základem dopravní sítě ještě méně, než u nás. Jestli to také tak chceme…

Filip Jirsák

Protože by to asi nebyly dva víkendy na půl, ale třeba čtyři víkendy na půl. Určitě je práce rychlejší, když mohou vše vypnout a dělat si tam, co chtějí, než kdyby museli částečně zachovat provoz.

Navíc pro vás jsou v Drážďanech důležité vlaky EC Praha–Hamburk, ale pro Drážďany budou nejspíš důležité úplně jiné vlaky.