Dráhy zahájily stavbu nové haly v Plzni za 200 milionů. Zapojí se i pyrotechnici
Poklepání základního kamene k nové hale v Plzni. Pramen: České dráhy
Dráhy začaly v Plzni se stavbou nového depa za 200 milionů.
Dráhy začaly v Plzni se stavbou nového depa za 200 milionů.
To je ultrašaškárna hodná doby před 89. Lidé, kteří by si zasloužili na fotce být, tam nejsou.
Kolik váží trakční podvozek jakékoliv jednotky- rozhodně víc než 5 tun. K čemu jim bude portálový jeřáb na 5 tun ?
aby zvedali trakční měniče apod na střeše. jak by jsi chtěl zvedat podvozek portálovým jeřábem !!!
na to slouží zvedáky umístěné vedle koleje nebo hříž.
Ano, podvozek vyvážu pomocí např. zvedáků, ale co dál ? Potřebuji opravit převodovku, trakční motor, vyměnit dvojkolí….
A to
Já měl vždy za to, že smyslem hlavním smyslem klepání na základní kámen je jeho usazení do země. Podložení kamene stolem, ubrusem a špalky mi v této souvislosti nedává smysl, pokud tedy nejde o základní kámen modelu nové haly, ten už bych si na špalkách na stole představit dokázal, a i ta cena rámcově odpovídá veřejné zakázce na takový model… Opravdu jste si jistí, že šlo o zahájení stavby, a ne pouhého modelu?
Smyslem klepání na základní kámen (střihání pásky) je zviditelnění tydýtů před volbami. Jiný smysl nikdy nemělo a nemá.
velmi stručně ale přesně vyjádřeno, oni tam i tak stojí
Přijde mi škoda stavět halu na 100m, když pouhých 7m navíc by vedlo k možnosti údržby i 4 vozových jednotek, kdyby se zde snad v budoucnu nějaké objevily.
Taky to může být tiskovkové zaokrouhlení. Ještě by to mohli uvádět v i-jednotkách, tedy 25 fabií. 😀
Ano … a nebo spíše aby se na jednu kolej vešly dvě dvouvozové jednotky RegioPanter, které tam již mají … 😉
Je to 100m k současným cca 55m