Dráhy zahájily stavbu nové haly v Plzni za 200 milionů. Zapojí se i pyrotechnici

Poklepání základního kamene k nové hale v Plzni. Pramen: České dráhyPoklepání základního kamene k nové hale v Plzni. Pramen: České dráhy

Dráhy začaly v Plzni se stavbou nového depa za 200 milionů.

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Alois N.

To je ultrašaškárna hodná doby před 89. Lidé, kteří by si zasloužili na fotce být, tam nejsou.

Flirt2004

Kolik váží trakční podvozek jakékoliv jednotky- rozhodně víc než 5 tun. K čemu jim bude portálový jeřáb na 5 tun ?

Marty

aby zvedali trakční měniče apod na střeše. jak by jsi chtěl zvedat podvozek portálovým jeřábem !!!
na to slouží zvedáky umístěné vedle koleje nebo hříž.

Flirt2004

Ano, podvozek vyvážu pomocí např. zvedáků, ale co dál ? Potřebuji opravit převodovku, trakční motor, vyměnit dvojkolí….

Flirt2004

A to

Kolemjdoucí

Já měl vždy za to, že smyslem hlavním smyslem klepání na základní kámen je jeho usazení do země. Podložení kamene stolem, ubrusem a špalky mi v této souvislosti nedává smysl, pokud tedy nejde o základní kámen modelu nové haly, ten už bych si na špalkách na stole představit dokázal, a i ta cena rámcově odpovídá veřejné zakázce na takový model… Opravdu jste si jistí, že šlo o zahájení stavby, a ne pouhého modelu?

Modré zábradlí

Smyslem klepání na základní kámen (střihání pásky) je zviditelnění tydýtů před volbami. Jiný smysl nikdy nemělo a nemá.

Marty

velmi stručně ale přesně vyjádřeno, oni tam i tak stojí

David

Přijde mi škoda stavět halu na 100m, když pouhých 7m navíc by vedlo k možnosti údržby i 4 vozových jednotek, kdyby se zde snad v budoucnu nějaké objevily.

Jiří Kocurek

Taky to může být tiskovkové zaokrouhlení. Ještě by to mohli uvádět v i-jednotkách, tedy 25 fabií. 😀

R.L.m.

Ano … a nebo spíše aby se na jednu kolej vešly dvě dvouvozové jednotky RegioPanter, které tam již mají … 😉

Petr

Je to 100m k současným cca 55m