Dráhy soutěží vyvazovací opravy CityElefantů za 722 milionů
Elektrická jednotka 471 CityElefant v Kolíně. Foto: České dráhy
Dráhy hledají firmu, která se bude starat o CityElefanty.
Dráhy hledají firmu, která se bude starat o CityElefanty.
Skupina Skoda , nikdy opravy těchto vozidel nedělala!! Od prvopočátku tyto opravy provádí DPOV Přerov
Doufejme, že soutěž na nové EMU nebude šitá na míru…
https://www.globalrailwayreview.com/news/94898/stadler-mav-start-contract-kiss-trains/
Může někdo přiblížit neznalému jak často se v průměru na Ešusech dělají opravy R1, R2 a R3?
Vítěz musí být pod křídly jisté plzeňské company, to je jasné.
Smutné je to, že národnímu cirkusu zbyla po dílnách jen malá hrstka těch, kdož něco umí (klobouk dolů před nimi, že ještě neutekli a v těch mizerných podmínkách jim to udržují při chodu), zbytek jsou lemry a kazišukové a hlavně, většina už utekla.
Jak Pars nova? Vyvazovaci opravy dělá Dpov Přerov. Jen občas, když Dpov nestihalo, se některý vůz odvezl do Parsu. Teď už dlouho ne.
Též mám stejný názor. V Šumperku jsem ešuse nikdy neviděl.
Tak vítěz je snad jasný, ne? Jako jo, formálně se to vypsat musí.
Moc nerozumím obsahu R1; to je nějaké krycí jméno pro instalaci ETCS?
Na instalaci ETCS do jednotek řady 471 ČD, a.s. žádnou novou soutěž nevypsaly a je vůbec otázka, zda tak učiní, neboť nejvyšší priorita je aktuálně pro ně Sysel (řada 961) a žralok (řada 844) – viz níže:
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam-profilu-zadavatelu/detail/Z0003016/zakazka/356814
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam-profilu-zadavatelu/detail/Z0003016/zakazka/356813
Nějaké příměsto Kolín – Praha očividně nikoho netrápí, ale taková trať Kojetín – Rožnov pod Radhoštěm přes Kroměříž – to je panečku důvod urychleně vybavovat – ETCS tam bude dřív než na všech koridorech !!
Vždyť znáte Dráhy. Udělat prvně ne až tak urgentní věci, aby se něco dělalo. Koridor Praha – Ostrava je hotový, až na uzel Přerov (kope se), Českou Třebovou (teprve bude) a Bezpráví (flikuje se). Ty největší průsery vždycky až nakonec.
Pravda, výjimky se najdou – Nové Spojení. Ale to už byl velmi uzrálý projekt, když se začalo kopat.
No však proto si myslím, že R1 – „vyvazovací obnova celků, která je zaměřena na bezpečnostní prvky vozidel“ – bude znamenat instalaci ETCS do (42) elefantů.
Nebude – podívejte se do té panem Sůrou odkazované dokumentace do příslušných příloh, kde je přesně po jednotlivých položkách specifikováno, co se v té R1-3 děje a o ETCS tam není pochopitelně ani slovo:-))
Kolín – Praha budou jezdit syslografy. Elefant pojede Benešov – Praha s tím, že z Uhříněvsi na Hlavám ho potáhne lokomotiva s ETCS.
Určo to zase vyhraje Pars 😂