DPP začal vykupovat pozemky pro tramvaj do Slivence, tramvaje mají vést za hranice Prahy

Konečná tramvajové trati na Barrandově. Foto: DPPKonečná tramvajové trati na Barrandově. Foto: DPP

Dopravní podnik hlavního města pokročil s přípravami prodloužení tramvajové trati z Barrandova do Slivence. Pro novou stavbu vykoupil už více

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
honza 2

To si počkáme

Honza

Od současné zástavby je trať daleko a k nepoužití. Naopak výhledovou výstavbu zcela kopíruje. Předpokládám, že stavět kolem trati bude zmíněný Finep (jsem líný kouknout do katastru). Takže pro Slivenecké žádná změna a tramvaj k ničemu. Kamarádům se však polnosti za městem nádherně zhodnotí blízkostí MHD.
Jen si kladu otázku od jakého množství přepravených lidí se vyplatí tramvaj místo autobusu?

Michal

Taky mě na mapě trochu překvapilo, že to Slivenec v podstatě zcela míjí. 🙂

Ale zas tak sexy řešení to není, mezi estakádou a Smícháčem je to trapně pomalé díky vedení v ulicích. Takhle se light rail nedělá…

honza 2

ja si myslím dost.

Pavel

Kvalitní koncepce dopravy posledních let se opět projevila, tramvaj co končí v polích, pěšky ze středu Slivence krásných ~1300 m dle toho návrhu výše. Děs. Raděj počkám na bus a dojedu za 5min na Polikliniku Barrandov.
Za komouše se to aspoň plánovalo aspoň tak, aby se dělník dostal snadno do práce, což mělo ve výsledku lepší vedení než tenhle nesmysl dle logiky „hlavně ať to nikomu nevadí, ať se můžem pochlubit že jsme něco postavili, ať to aspoň vypadá že to stálo co nejmíň (ne tunely ne mosty), ať to zhodnotí pozemky kamarádů a malá domů se taky šikne“…

honza 2

Autobusem to trvá dlouho

Vojta

Proč je zastávka Holyně x set metrů od nejbližší zástavby a zastávka Slivenec v polích jak metro Letňany? Čekal bych ji přinejmenším na druhé straně ulice K Barrandovu…

Romanero

No ty zastávky mi taky přijdou nějak blbě umístěné..

Ondrej

Slyšel jsem (ale nevím co je na tom pravdy), že udělat tunel pod výpadovkou na okruh by vyšlo strašně draho.
A taky to moc nedává smysl, protože na druhé straně už je dost hustá zástavba, takže by DPP tímto krokem tu trať de facto zazdil

železničář v důchodu

Neznám to tam sice, ale očekával bych, že ta smyčka je hloupě situovaná jen ze současného pohledu a v budoucnu se do té oblasti rozšíří další nová obytná zástavba, takže už úplně v polích nebude.