DPP vypsal tendr na pronájem reklamních ploch na autobusech SOR
Autobus SOR NB12 v nových barvách Pražské integrované dopravy. Foto: Daniel Šabík / DPP
Tendr se týká asi čtvrtiny autobusů ve flotile DPP, což je v souladu se standardy kvality Pražské integrované dopravy.
Takze muzeme ocekavat reklamu pres okna?
😞😞 Obávám se, že ano. 😞😞
… no alespoň z toho kápne víc, než v předchozích letech… raději bych však kdyby byly zisky z reklamy stále +/- stejné (zahrnutí inflace apod.), ale reklam aby ubylo.
Konecne dostane DPP lepe zaplaceno za reklamu – a jeste k tomu bude reklamy min! Snad to zas nezprasi ODS a jeji kmotri, kdyz se dostanou k moci v pristich volbach 🙁
3.37mio a roční pronájem nájemci není zase moc při současných ceníkách pronájmu reklamních ploch.
To je nejdřív keců, jak je důležitý nový vizuál vozového parku, a nakonec to skončí tak, že zejména u tramvají 15T a nyní i u autobusů to bude jak cirkus, každý kus originál dle zadané reklamy. Asi už opadl strach z toho, že lidi bez nového barevného označení netrefí do dveří, nebo dokonce nastoupí do autobusu jiného dopravce. Fakt směšné.
Pravda, tohle jsem take nepochopil. 15T vypadaji cele polepene tedy priserne as na polep Botanicke zahrady, ten je peckovni.
Kdyby alespoň byl požadavek na dodržení manuálu na kultivovanou reklamu… to by ale nejdříve DPP nějaký musel mít. 😕