DPP vypsal tendr na pronájem reklamních ploch na autobusech SOR

Autobus SOR NB12 v nových barvách Pražské integrované dopravy. Foto: Daniel Šabík / DPPAutobus SOR NB12 v nových barvách Pražské integrované dopravy. Foto: Daniel Šabík / DPP

Tendr se týká asi čtvrtiny autobusů ve flotile DPP, což je v souladu se standardy kvality Pražské integrované dopravy.

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) vypsal výběrové řízení na pronájem reklamních ploch na 300 autobusech SOR NB (150 autobusech SOR NB 12 a 150 kloubových autobusech SOR NB 18). Jediným kritériem tendru je výše ceny za pronájem všech ploch za rok, přičemž minimální nabídková cena je 3,37 milionu korun. Termín pro podání nabídek vyprší 22. září.

Tendr se týká asi čtvrtiny autobusů ve flotile DPP, což je v souladu se standardy kvality Pražské integrované dopravy, podle kterých může být reklama na 30 procentech vozového parku. S novým nájemcem DPP uzavře smlouvu na tři roky s opcí na další tři. Podobně zadal podnik na přelomu loňského a letošního roku reklamní plochy na tramvajích 15T.

DPP se o reklamu v MHD dlouhodobě soudí s firmou Rencar ze skupiny JCDecaux, která si plochy v MHD nárokuje na základě smlouvy z roku 1997. Ta je podle podniku neplatná a DPP plochy znovu nabízí v soutěži.

„Zatímco v roce 2016 získal DPP na základě neplatné smlouvy se společností RENCAR necelých 50 milionů korun, letos díky novým, transparentně přesoutěženým a platným smlouvám s novými nájemci očekáváme příjmy převyšující 170 milionů korun, navíc za pouhou zhruba třetinu reklamních ploch,“ uvedl šéf DPP Petr Witowski. Soudní spory se vlečou od roku 2016.

Tagy dpp venkovní reklama
7 komentářů