DPP zítra poprvé vyjíždí s novými midibusy od Solarisu
Nové midibusy plus Solaris Urbino 10,5. Foto: Daniel Šabík / DPP
Do konce roku vyjede všech 20 midibusů od Solarisu.
Do konce roku vyjede všech 20 midibusů od Solarisu.
Ta zastávka se nejmenuje „Ústav Akademie věd“, ale „Ústavy akademie věd“. Ono tam totiž tech ústavů je trochu víc…
A ono jich tam trochu víc bylo už v době, kdy se ta zastávka jmenovala jen „Mikrobiologický ústav“…
Papírově bude proti urbinum 8,9 kapacita zvýšena, reálně proti sorkám NB12 snížena, supr
A v čem je problém?
Problém je v tom, že 138 je často na hraně i v Sd.
Kdepak to má Brno-nátěr?
Tohle právě ještě je Brno-nátěr 😀
Nátěr PID to nemá, protože smlouva na busy se podepsala v únoru a grafiku dodělali v srpnu.
Tak a ještě udelat vyberko na nove busy a tramvaje. Než se to vysouteží budou třeba jako sůl.
Nechci být zlý ale zbavit se T3 v Praze? To současné vedení DPP nedovolí
Ještě aby to dovolilo. To by byla snad největší chyba …
DPP už začal. Objednal si tolik 15T, že neměl místo ve vozovnách.
No tak hlavně si objeenal tolik 15T protože podepsal nevýhodnou smlouvu se Škodovkou že pokud budou chtít využít opci tak musí objednat všech 250. A jako bonus kdyby se TOPce nepovedlo vyškemrat aby druhá polovina měla klimatizací tak v Praze dneska nemá ani jednu trambvaj s klimatizací
jj, sláva Hudečkovi, díky aspoň za těch 125 klimatramvají, asi budou na dlouho jediné :-/
Hlavně to skoro nebyly opce, čerpalo se rychle.
DPP ještě ani nesplatil předchozí dodávku 15T. A je obrovský finanční propad.
Přesně tak, myslím, že dodávky čehokoliv novějšího než 15T se dlouho konat nebudou, což je škoda (opravdu s malým š :-), protože třena na trať Vozovna Kobylisy – Zdiby se hodily stroje s vyšší rychlostí. 15 T ji mají sw omezenu na 60 km/h, ale myslím, že víc jak 70 km/h stejně konstrukčně nemůžou. Praha by dále potřebovala jako doplněk pro méně vytížené tratě něco jako Stadlery pro Ostravu (a za stejné peníze 🙂
Novější ne, ale pokud se vážně budou dělat konečné bez smyček (nejen Pankrác) tak se budou hodit nějaké obousměrné vozy, třeba KT s Miškolce
Na těch se už pracuje ale bylo by fajn přemýšlet kde sehnat další. Nabízí se Plzeň a teoreticky Brno (ale Plzeň zatím nedostala ani jednu 40T a Brně se pořád neví jak dopadlo výběrové řízení).