DPP zítra poprvé vyjíždí s novými midibusy od Solarisu

Nové midibusy plus Solaris Urbino 10,5. Foto: Daniel Šabík / DPPNové midibusy plus Solaris Urbino 10,5. Foto: Daniel Šabík / DPP

Do konce roku vyjede všech 20 midibusů od Solarisu.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
MaT

Ta zastávka se nejmenuje „Ústav Akademie věd“, ale „Ústavy akademie věd“. Ono tam totiž tech ústavů je trochu víc…

A ono jich tam trochu víc bylo už v době, kdy se ta zastávka jmenovala jen „Mikrobiologický ústav“…

Ladislav

Papírově bude proti urbinum 8,9 kapacita zvýšena, reálně proti sorkám NB12 snížena, supr

Tom

A v čem je problém?

138

Problém je v tom, že 138 je často na hraně i v Sd.

adam

Kdepak to má Brno-nátěr?

mirek

Tohle právě ještě je Brno-nátěr 😀

mirek

Nátěr PID to nemá, protože smlouva na busy se podepsala v únoru a grafiku dodělali v srpnu.

michal

Tak a ještě udelat vyberko na nove busy a tramvaje. Než se to vysouteží budou třeba jako sůl.

Luděk

Nechci být zlý ale zbavit se T3 v Praze? To současné vedení DPP nedovolí

XYZ

Ještě aby to dovolilo. To by byla snad největší chyba …

Leinad

DPP už začal. Objednal si tolik 15T, že neměl místo ve vozovnách.

Luděk

No tak hlavně si objeenal tolik 15T protože podepsal nevýhodnou smlouvu se Škodovkou že pokud budou chtít využít opci tak musí objednat všech 250. A jako bonus kdyby se TOPce nepovedlo vyškemrat aby druhá polovina měla klimatizací tak v Praze dneska nemá ani jednu trambvaj s klimatizací

mirek

jj, sláva Hudečkovi, díky aspoň za těch 125 klimatramvají, asi budou na dlouho jediné :-/

Leinad

Hlavně to skoro nebyly opce, čerpalo se rychle.

Radek

DPP ještě ani nesplatil předchozí dodávku 15T. A je obrovský finanční propad.

Ondros

Přesně tak, myslím, že dodávky čehokoliv novějšího než 15T se dlouho konat nebudou, což je škoda (opravdu s malým š :-), protože třena na trať Vozovna Kobylisy – Zdiby se hodily stroje s vyšší rychlostí. 15 T ji mají sw omezenu na 60 km/h, ale myslím, že víc jak 70 km/h stejně konstrukčně nemůžou. Praha by dále potřebovala jako doplněk pro méně vytížené tratě něco jako Stadlery pro Ostravu (a za stejné peníze 🙂

Leinad

Novější ne, ale pokud se vážně budou dělat konečné bez smyček (nejen Pankrác) tak se budou hodit nějaké obousměrné vozy, třeba KT s Miškolce

Luděk

Na těch se už pracuje ale bylo by fajn přemýšlet kde sehnat další. Nabízí se Plzeň a teoreticky Brno (ale Plzeň zatím nedostala ani jednu 40T a Brně se pořád neví jak dopadlo výběrové řízení).