- Silnice •
- Město •
- Nová mobilita •
- Autobusy
DPP tři týdny po odstavení vyjel opět s elektrobusem, Škoda odstranila u prvního závady
Nové elektrobusy Škoda E’City 36 BB v garážích Vršovice. Foto: Petr Hejna / DPP
DPP vyhodnotí provoz prvního elektrobusu po opravách příští týden.
Ještě by s těma autobusama měli naučit jezdit autobusáky. Protože „elektrobus“ (nebo jak to nazvat) prostě líp táhne, jel jsem s nějakým blbcem řidičem, kde padali lidi když se rozjížděl a to se jich dost i drželo. Prostě na „pozvolna plyn“ u elektrokravin se musí brát zřetel 🙃.
Já si obecně myslím, že kvalitní řidič MHD se pozná TAKÉ podle toho, jestli vozí lidi jako v dobytčáku nebo jako lidi, tedy s relativně plynulými rozjezdy a bržděním. Považuji se za relativně mladého a v plné síle, ale kolikrát nemám „sílu“ udržet se v MHD ve stoje, a přitom nejde o to, že by někdo vběhl do dráhy, nebo musel akcelerovat jako blázen, prostě okolnosti takové nejsou a přesto jede jako s prasaty. V Pardubicích, o čemž hlavně mluvím, dokonce nedávno nějaká starší paní upadla a byla mrtvá.. Řidiči, ač Vás je nedostatek, myslete proč tu jste a koho… Číst vice »
Proč to od té Škodovky kupujete? Je to levný co? No a podle toho to taky vypadá. Ale Škodovka to umí uplatit, tak se nedivte. Jo a hned vám řeknu výsledek. Elektrobus nefunguje. V Plzni by mohli vyprávět. Tak mnoho štěstí, optimisti.
Jiste, SOR je smejd, Skoda je smejd, vsechno je podle mistnich odborniku smejd :D.. A co by se teda podle vas melo kupovat? 🤔
Třeba MAN? Třeba Ebusco? Třeba VDL? Třeba Solaris? Jo, já zapomněl, ani jedno si neumí hrát na trolejbus A přes to nejede vlak. Tedy autobus.
ňo! takze sw/fw patchnuty, ted teda pockame pul az ¾ roku az padne cestujícím na hlavu bateriak! proc ne, za ty prachy, neber to!
Myslel jsem, že interiér prvních SOR NB 12 v Praze už nic nepřekoná (oproti Citybusům a 9xx řadě Karos bylo dílenské zpracování tragické), mýlil jsem se. A je to škoda, protože vnějši design je za mě docela povedený a od Škodovky jsem čekal, že si tohle pohlídá, když to Turek neřeší…
PPF jde o prachy, ne o praktičnost a krásu.
Na mě to působí tak, že Škodovce se podařilo při vývoji jakžtakž uhasit jen ty kardinální turecké průšvihy a na Vámi zmíněnou “kosmetiku” už nezbyl čas… A v zásadě se není čemu divit, neboť ta předloha Avenue Electron je na světě vidět nějakých 5 let, ale dodnes evidentně bez exportních úspěchů..
Provoz techto akumulatorovych autobusu je naprosta volovina, na plne nabiti to ujede stezi 75km v idealnich podminkach. Na kazde konecne se musi dobijet z troleji a pokud se bude prodirat zacpou , tak cas na dobiti je kratsi a i student SPSE si domysli, jak budou za kratkou dobu vypadat akumulatory. Navic tyto jsou ulozeny na strese vozu a tak diky vysoko polozenemu tezisti jizda v nich je jak v kanoi, slabsi jedinci dostavaji morskou nemoc a polozit je na bok asi neda moc prace a navic – ze by turecke tovarny byly vzorem kvality si muze myslet jen uplny… Číst vice »
Kájo, ty seš takovej jak vidím celoživotní optimista.
Nechtěl by sis zajet do Obrataně za hašišbednou?
Jo, jo, v Plzni už ty autobusy stojí odstavené, nestihlo se to dobíjet. Ale jinde to asi bude lepší. Drzost prodejce nemá obdoby.
Hmm. Jake elektrobusy v Plzni myslite? Ty dva pokusne v projektu ZeEUS? Ten projekt byl 42 mesíční demonstrační projekt po jehož ukončení se měly vyhodnocovat inovativní pístupy k elektromobilitě – tolik z názvu a popisu projektu(viz strejda Google). Po uplynutí této doby projekt skončil. Nyní jsou elektrobusy odstavene, to je pravda. Nicméně se s nimi údajně počítá pro další vývoj/testy. Tvrzení ohledně nedostatečného dobíjení není pravda. Nabíječka v plzeňské čtvrti Košutka o výkonu 600kW vozy nabíjet stihla. Bohužel při režimu „hodinu nic nechci a pak behem 5minut nabíjej 600kW“ byla cena za rezervovanou elektrickou energii vysoká = noční můra jakéhokoliv… Číst vice »
To jsem zvědavej, jak dopadnou ostravský trolejbusy..